Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Ідеальний сайт для салону краси. Коли соціальних мереж недостатньо.

ГоловнаБлог — Ідеальний сайт для салону краси. Коли соціальних мереж недостатньо.

Сьогодні кожен власник бізнесу розуміє: побудувати успішний бізнес неможливо без використання Інтернет-ресурсів. І салони краси – не виняток. Одні власники наголошують на залученні клієнтів через соціальні мережі, інші приділяють більше уваги створенню сайту. Але який із цих двох каналів є більш ефективним? А які особливості сайту для салону краси? Сьогодні ми поговоримо про це і не тільки.

“Навіщо нам веб-сайт, якщо ми успішно залучаємо клієнтів через соціальні мережі?” – Це питання хвилює багатьох власників салонів краси.

Користувачі Інтернету діляться на два типи: тих, хто шукає інформацію через соціальні мережі, і тих, хто користується пошуковими системами Google і Яндекс. Не знайшовши ваш сайт у результатах пошуку, клієнт навряд чи захоче займатись додатковою роботою та шукати вас через Facebook.

І тут перед власниками салону постає питання: обмежити кількість аудиторії, використовуючи лише ділову сторінку в соціальній мережі, або розширити її, створивши якісний сайт салону краси?

Ця стаття призначена для максималістів, які хочуть залучити якомога більше клієнтів до свого салону.

 

Соціальні мережі Сайт Sun: хто зверху?

 

У 2018 році кількість користувачів Facebook перевищила 2,13 млрд, а аудиторія мережі ВКонтакте – 95 млн користувачів.

 

Ділові сторінки в соціальних мережах мають масу переваг:

Можливість швидкого створення сторінки з адресою салону, телефоном та описом наданих послуг.
Простота спілкування з аудиторією як за допомогою особистих повідомлень, так і за допомогою коментарів.
Швидке розширення абонентської бази (починаючи з друзів та друзів друзів).
Вірусний характер розповсюдження інформації.
Можливість оперативно отримувати зворотний зв’язок, відстежувати відгуки та обробляти негативи.

Судячи з вищевикладеного, соціальні мережі ідеально підходять на початку бізнесу, коли потрібно протестувати бізнес-модель, залучити перших потенційних клієнтів і навчитися їх звичкам.

 

Що стосується стабільності та регулярних продажів, то без веб-сайту не обійтися.

Ось перелік основних переваг корпоративного сайту:

1. Сайт надійний.

2. Ви можете детально відстежувати поведінку клієнтів, встановивши на сайті Яндекс.Метрику або Google Analytics. Ви завжди будете мати актуальні показники того, скільки відвідувачів натискає на форму замовлення, які послуги та товари їх цікавлять, скільки часу вони проводять на сайті тощо.

3. Ви можете швидко розширити базу потенційної аудиторії, залучивши трафік на сайт за допомогою контекстної реклами, SEO, вбудованих посилань у блоги, відео на YouTube і навіть реклами в соціальних мережах.

4. Є можливість самостійно вибрати структуру та дизайн веб-сайту салону краси. За бажанням ви можете створити онлайн-реєстраційні форми, послугу зворотного дзвінка, онлайн-чат та інші послуги, що впливають на показник продажів.

5. Веб-сайт – це довгострокова перевага: наприклад, популярна стаття може принести вам реєстрацію протягом багатьох років.

Поки створюється ваш сайт, ви можете створити ділову сторінку в соціальній мережі. А пізніше ви зможете публікувати на ньому публікації, що ведуть на ваш сайт. Це буде потужний тандем каналів, що дозволить вам залучити максимальну кількість клієнтів, підтримувати та підвищувати їх лояльність.

Отже, коли ми з’ясували, що сайт і ділова сторінка в соціальній мережі – це два незалежних і незамінних канали, кожен з яких має свої функції та завдання, саме час поговорити про те, які завдання сайт вирішує для салону краси та як керувати цим.

 

Навіщо салону краси потрібен веб-сайт?

 

Спробуємо зрозуміти, які ділові проблеми вирішує сайт.

Створення бренду

Сайт – це обличчя компанії. Проходячи повз ваш салон, клієнт, швидше за все, спробує знайти інформацію про вас в Інтернеті, і лише тоді вирішить зареєструватися на послугу. Якісний сайт – це можливість заздалегідь заробити кредит довіри в очах клієнта та заохотити його придбати вашу послугу.

 

Надання інформації про послуги салону

Перш ніж купувати або замовляти послугу, ми завжди намагаємось отримати про них максимум інформації: прочитайте опис товару / послуги, порівняйте ціни, прочитайте відгуки. Салони краси не стали винятком. В умовах високої конкуренції вміст вашого сайту залежить від того, піде ваш клієнт до вас або в інший салон, де він знайде більше інформації.

 

Залучення нових клієнтів та утримання існуючих

Насправді двома основними завданнями кожного сайту є залучення нових клієнтів та підтримка лояльності до постійних клієнтів. Як залучити? Запустіть рекламу на сайті. Як тримати? Регулярно організовуйте акції або створюйте тематичний блог із корисними порадами. Сайт – річ універсальна.

 

Спрощення роботи для працівників салону краси

Детальний опис на веб-сайті послуг, методи їх реалізації, витрати допоможуть і вам, і нашими клієнтами. Споживачі матимуть можливість детально ознайомитись з усією інформацією, не потребуючи зайвого контакту з адміністраторами та працівниками. Майстрам набагато простіше працювати з клієнтами, які вже знайомі з основною інформацією.

 

Відгуки та відгуки

Ви збільшите свої шанси перетворити потенційного клієнта на справжнього, якщо розмістите на сайті реальні відгуки клієнтів, які вже пройшли послугу. В ідеалі – розміщувати приклади роботи, ще краще – фото “до” і “після”. Таким чином, клієнт повірить не в ваше слово, а споживачі, які перевірили ваші навички на собі.

 

Як створити веб-сайт салону краси?

 

Цілком ймовірно, що ви зв’яжетеся зі стороннім спеціалістом або агентством для розробки веб-сайту салону краси. Але не думайте, що власник салону може триматися подалі, поки фахівці виконують всю роботу зі створення сайту. Цей процес складається з кількох основних елементів, про які вам просто потрібно знати.

 

Вивчення CA.

Створюючи сайт, важливо спочатку визначити свою цільову аудиторію – клієнтів, які відвідають ваш салон. Цьому є дві причини: по-перше, говорячи мовою клієнтів, ви маєте більше шансів викликати у них довіру та мотивувати їх відвідати ваш салон.

По-друге, перед запуском рекламної кампанії вам все одно доведеться створити портрет цільової аудиторії. То чому б не застрахуватися заздалегідь, використовуючи ці дані при створенні веб-сайту?

 

Підготовка технічного завдання

Технічне завдання – це перелік завдань та вимог замовника веб-сайту до виконавця, складений у письмовій формі (назва та слоган, призначення та СА, структура, дизайн, верстка, функціональність, опис внутрішніх сторінок, графічний та текстовий зміст час тестування сайту).).

Передаючи «план роботи» в руки підрядника, ви повинні прописати все: структуру блоків, секції, побажання щодо дизайну сайту салону краси. Таким чином ви мінімізуєте ризик непорозуміння. Публікуючи текст, дотримуйтесь стилю цільової аудиторії. І в той же час подбайте про те, щоб дизайн сайту і самого салону перетиналися між собою і були виконані в одному стилі.

 

Пошук художників

Швидкість і якість створення сайту для салону краси залежить від правильного вибору виконавця. Ось чому важливо дуже ретельно підходити до цього питання.

Ви можете опитати своїх знайомих або ввести запит у пошуковій системі. Головне – заздалегідь запитати портфоліо підрядника (приклади роботи). І якщо ви все-таки вирішили співпрацювати з компанією, встановіть терміни виконання завдання. Чим детальніше ви пропишете технічне завдання (пункт 2), тим легшим буде весь процес.

За бажанням ви навіть можете створити веб-сайт самостійно, використовуючи конструктори, такі як Wix або Tilda.

Пам’ятайте: 92% навіть беруть із собою телефон під час перегляду телевізора. Тому, хто не робить ваш сайт, переконайтесь, що він пристосований для мобільних пристроїв.

Коли сайт буде готовий, відбудеться четвертий етап – його просування (SEO, контекстна реклама в Google та Яндексі, маркетинг електронною поштою, реклама у Facebook, ведення блогів, розміщення інформації в каталогах салонів, на карті). Але ця тема настільки обширна, що ми розглянемо її в окремій статті.

 

Структура сайту для салону краси: зібрати дизайнера.

 

Пункт 1. Інформація про салон

Ваше перше завдання – визначити свій салон на тлі конкурентів. Найкраще рішення для цього – блок з історією та місією компанії, який зробить ваш образ унікальним (а в ідеалі – запам’ятовується).

 

Пункт 2. Інформація про послуги, вартість послуг

Навіщо давати повний перелік послуг на сайті, ми вже говорили раніше. Я хотів би підняти питання ціни. Багато салонів чомусь намагаються накинути на себе “ореол таємниці”, приховуючи ціну за послуги. Мовляв, “зателефонуй – ти дізнаєшся”. У переважній більшості випадків єдиним результатом, який вони отримують, є відхід потенційного клієнта до менш таємних конкурентів.

 

Пункт 3. Відомості про фахівців

Клієнтам важливо знати, кому вони довіряють свою зовнішність: це стосується як особистості майстрів, так і їх професіоналізму.

У цьому випадку сертифікати, дипломи та досвід майстрів грають на руку власнику салону. Важливо розуміти: переважна більшість клієнтів прийде до вас виключно заради ваших фахівців. Ось чому важливо писати про них на веб-сайті вашого салону краси.

 

Пункт 4. Відгуки покупців

Добре, коли клієнт задоволений якістю вашої послуги. Але набагато краще, якщо ваші потенційні клієнти дізнаються про його огляд.

Короткий огляд клієнта кількох пропозицій є для вас більш надійним, ніж весь сайт, написаний вами від першої особи. Поділіться результатами роботи, задуйте про них усюди – і подивіться, як черга біля дверей вашого салону.

 

Пункт 5. Контакти та карта

Одним з головних критеріїв вибору салону є те, наскільки зручно до нього дістатися. Не варто ускладнювати життя клієнтам, які вже зробили вибір і записалися у ваш салон.

Важливо опублікувати на сайті адресу салону, а в ідеалі навіть карту або найближче метро. Таким чином, ввівши назву салону в Google, користувачі відразу побачать всю необхідну інформацію.

 

Пункт 6. Салонні фотографії

Сміливо додайте на сайт фотографії закладу, створіть 3D-екскурсію, розкажіть, як виглядає салон зсередини, опублікуйте фотографії майстрів на роботі.

Це додасть вам впевненості та переконає клієнтів у тому, що їхні очікування відповідають вашій реальності.

 

Сучасні чіпси для салонів краси.

В останньому параграфі я хотів би детально розповісти про реєстрацію в Інтернеті та інші функції, які ви можете додати на сайт – наприклад, онлайн-чат для клієнтів, онлайн-реєстрація або кнопка зворотного дзвінка. Вони повинні бути враховані при створенні сайту для салону краси.

 

Інтернет-запис

Такий інструмент, як онлайн-реєстрація, дозволить клієнтам реєструватися в салоні самостійно, в будь-який час доби, будь то рано вранці або пізно ввечері. Розмістивши на своєму веб-сайті кнопку реєстрації в режимі онлайн, ви отримаєте додаткову конкурентну перевагу, зменшите навантаження на телефонні лінії, а також зможете приймати замовлення цілодобово та без вихідних. Це збільшить кількість нових клієнтів, а також спростить процес реєстрації для постійних клієнтів.

 

Інтернет-чат

Онлайн-чат – це система, яка дозволяє спілкуватися з відвідувачами сайту в режимі реального часу. За допомогою чату консультанти салону допомагають відвідувачам сайту вибрати процедуру, відповісти на питання та вирішити будь-які труднощі. Це дозволяє швидко надати відгук клієнтам, спілкуватися з кількома користувачами одночасно, зменшити витрати на підтримку клієнтів і перевірити якість розмови (усі чати зберігаються).

 

Кнопка зворотного дзвінка

Це вбудований віджет на сайті з пропозицією передзвонити користувачеві, який залишив свій номер телефону. Кнопка зворотного дзвінка дозволить вам залучити гарячих клієнтів, які готові записатись у ваш салон і потребують негайної допомоги. Форма зворотного дзвінка для сайту налаштована на підтримку лояльності до існуючих клієнтів та перетворення продажів на потенційних клієнтів.

Створіть власний веб-сайт салону краси, подбайте про клієнтів і пам’ятайте: найкращий власник бізнесу – це не той, хто працює в салоні по 20 годин на день, а той, хто вміє організувати злагоджену роботу, яка не потребує його постійне залучення.

Великих Вам прибутків та популярності Вашого сайту!

(1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

03.05.2021
Ідеальний сайт для салону краси. Коли соціальних мереж недостатньо.
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова пошта (доставка безкоштовна по Україні)Доставка за адресою (доставка безкоштовна по Україні)





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на карту ФОП (ФОП Датченко О.О. 5169 3305 1250 8182)






        ×
        ×