Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Ідеальний ресепшн для салону краси: прийшов, побачив, закохався

ГоловнаБлог — Ідеальний ресепшн для салону краси: прийшов, побачив, закохався

Приймальна кімната салону краси – це місце роботи адміністратора і водночас візитна картка закладу. Це перше, що бачить гість, переступаючи поріг вашого салону. Тут клієнти записуються на процедури, чекають майстрів, отримують інформацію про послуги салону.

 

Тому правильне розташування прийомів дуже важливо, це буде залежати не тільки від комфорту тих, хто приходить до вас на стрижку або манікюр, але і продуктивності роботи адміністратора, а отже – ефективності організації роботи всі працівники.

У цій статті ми розглянемо, яке обладнання потрібно для салону краси в зоні реєстрації, яких помилок слід уникати при організації простору та як правильно оформити стіл адміністратора.

 

Які завдання виконує зона прийому для салону краси?

 

Перш за все, давайте вирішимо, що знаходиться в зоні прийому. Основним елементом є стіл адміністратора. Іноді прийом можна поєднати із зоною очікування. У цьому випадку для облаштування зони знадобляться диван або крісло, журнальний столик, шафа для верхнього одягу відвідувачів, друкарський стенд та вітрина для косметичних товарів.

 

Таким чином, добре організований прийом вирішує відразу кілька проблем:

Забезпечує адміністратора робочим місцем, звідки йому зручно зустрічатися та консультувати відвідувачів, домовлятися про зустріч, приймати оплату послуг, координувати роботу майстрів та всієї установи.
Створює умови для спокійного проведення часу – клієнти можуть почекати, коли майстер звільниться, сидячи на дивані і розглядаючи журнали за чашкою чаю або кави.
Дає клієнтам можливість ознайомитися з процедурами, прейскурантом на послуги салону, портфоліо майстрів.
Підтримує загальний імідж салону, створює приємне враження на відвідувачів.

Розгляньте обладнання, необхідне в зоні прийому.

 

Яке обладнання потрібно в зоні прийому?

 

Найважливіша деталь прийому – це стійка, за якою працює адміністратор. Також для роботи адміністратору знадобляться:

зручний інвалідний візок,
комп’ютер,
касовий апарат,
лоток для документів,
органайзер для канцтоварів та канцелярського приладдя.

 

Якщо в салоні клієнтів пригощають кавою або водою, то тут встановлюють кулер, кавоварку, ставлять одноразові чашки, солодощі та серветки.

Якщо в салоні будуть продаватися товари для догляду за волоссям, нігтями та шкірою, потрібно поставити вітрину з приводом, тобто внизу простору коробку. Це дозволить компактно зберігати косметику і в той же час ефективно представляти її зразки відвідувачам.

Не забуваємо і про мікроклімат приміщення: над дверима потрібно встановити обладнання для теплової завіси, яке в спекотну пору року буде працювати як кондиціонер, для створення прохолоди. Не ставте диван або крісло прямо біля дверей – сильний потік теплого або холодного повітря доставить дискомфорт, а сидіти там буде вкрай незручно.

 

Розміщуючись у зоні прийому, а також в зоні очікування, необхідно обладнати її меблями.

Вибираючи меблі, ми рекомендуємо дотримуватися наступних практичних порад:

Оббивка диванів та крісел повинна бути легкою в прибиранні та зручною в обслуговуванні, щоб було легко підтримувати презентабельний вигляд з мінімальними зусиллями. Тому в салонах з великою прохідністю особливо популярні меблі зі шкіри або екошкіри. Якщо ви все-таки вибрали тканинну оббивку, телефон хорошої хімчистки з виїздом фахівця повинен бути на швидкому наборі, оскільки будь-які плями на меблях – це плями на вашій репутації.

Краще вибрати шафу для верхнього одягу з розсувними дверима, це заощадить корисний простір. А якщо ви також зробите двері шафи дзеркальними, ви можете відмовитись від настінного або підлогового дзеркала в зоні очікування. Дзеркало та інтер’єр шафи повинні бути добре освітлені, в ідеалі – вбудовані світлодіодні лампи теплого або природного білого спектра.

Стіл для буклетів і журналів мод не повинен мати гострих кутів – не всі клієнти салонів сідають і встають повільно і обережно, тому забувайте про свою безпеку. Поверхня столу повинна легко митися і, як і все в салоні, підкреслювати дуже ретельне ставлення до якісної гігієни простору.

Крім того, важливо зручно і практично розташувати всі елементи зони прийому.

 

Як організувати прийом в салоні краси?

 

Зазвичай стіл адміністратора розміщують фасадом до входу: так він може негайно привітати тих, хто заходить у салон. Якщо геометрія приміщення не дозволяє встановити стійку подібним чином, її можна розмістити уздовж стіни.

У той же час адміністратор повинен мати хороший огляд вхідних дверей, а також при необхідності безперешкодно залишати робоче місце. Між прилавком та залом, де обслуговують клієнтів, не повинно бути вузьких незручних проходів. Пересування по салону не повинно викликати проблем у відвідувачів.

Фахівці з дизайну та ергономіки кажуть, що людям зручніше пересуватися в кімнатах проти годинникової стрілки, тому логічніше було б розташувати стійку праворуч – там клієнти відразу підуть від вхідних дверей, а зона очікування – до зліва.

Але це лише рекомендація, у кожному випадку нам доведеться виходити з розміру зони прийому та її форми. Ми також розглянемо рекомендації щодо дизайну робочого столу адміністратора.

 

Участь у розробці дизайну стійки реєстрації для салону краси?

 

Стійка реєстрації в салоні краси повинна бути функціональною, зручною і, звичайно, стильною. Якщо у вашому салоні є брендбук, тобто від «а» до «я» розроблений фірмовий стиль, стійка повинна бути виконана в кольорах бренду, прикрашена логотипом або назвою закладу. Фірмові стійки виготовляються на замовлення.

 

Якщо ви не готові витрачатися на послуги професійного дизайнера, то вибирайте з готових універсальних рішень. Вибираючи, зверніть увагу на такі деталі:

Оптимальна висота стійки – 1,25-1,3 метра. Він призначений для людей середнього зросту, на стільниці такої висоти зручно робити записи постійному відвідувачеві, а також викладати дрібниці – смартфон, ключі.

Дворівневі стійки вважаються найкращими з точки зору комфорту. На нижньому рівні знаходиться робочий стіл адміністратора, туди ставлять органайзер, комп’ютер або ноутбук, телефон. Провід, розетки, робочі документи та інші предмети, не призначені для сторонніх очей, надійно заховані між рівнями стійки та в нижніх ящиках. Верхній рівень стійки призначений для відвідувачів салону. На стільниці можна мати предмети декору, наприклад, квіти, а також буклети з корисною інформацією, візитні картки закладу та майстрів, що працюють у ньому. У той же час вони не повинні перешкоджати вільному спілкуванню між адміністратором та клієнтами.

На зовнішній стороні стійки бажано розмістити гачки або полички для сумок, щоб відвідувачам не довелося демонструвати чудеса рівноваги, намагаючись одночасно тримати сумочку, отримати картку чи готівку та записати в телефон час наступного.

Краї стійки повинні бути закругленими, навіть якщо ви виберете традиційну прямокутну модель, а не напівкруглі або закриті. Зрештою, безпека працівників та клієнтів, які сотні разів на день проходять повз прилавок, повинна бути на першому місці.

Де купити меблі для прийому?

 

Спеціалізовані меблеві фабрики та салони займаються виробництвом та продажем стелажів. Вони запропонують вам широкий вибір матеріалів, від недорогих ЛДСП до масиву дерева з натуральним каменем, а також вражаюче різноманіття конструкцій. Якщо у вас вже є готові ідеї, професіонали допрацюють ваш дизайн так, щоб він повністю відповідав очікуванням та був ергономічним та зручним.

Добре продумана і стильна зона прийому важлива не тільки для безпеки, але і для репутації салону в цілому.

 

Які труднощі може спричинити непродумана зона прийому?

 

По-перше, погано обладнана зона прийому в салоні краси завжди кидається в очі і знижує довіру до бренду. Якщо адміністратору доводиться буквально щоразу вистрибувати з прилавка, щоб побачити відвідувачів через незручну позицію входу, а стіл завалений буклетами та візитками, то говорити про приємне перше враження.

По-друге, незручний прийом – це марна втрата робочого часу та втрата репутації. Наприклад, новий клієнт звертається до вас за порадами щодо процедур та вакансій для реєстрації. Якщо у адміністратора немає під рукою всього необхідного, і він час від часу змушений залишати робоче місце для уточнення інформації, ви ризикуєте скласти несерйозне враження і втратити клієнта.

Зайнята людина не буде чекати довше, ніж пару хвилин, конкуренція в цій галузі велика і дозволяє знайти інший салон з більш ефективним сервісом. Ми також рекомендуємо автоматизувати деякі роботи адміністратора та надати клієнтам можливість зареєструватися в Інтернеті, щоб уникнути таких незручних ситуацій.

Підсумовуючи, радимо уникати частої помилки в стилі «поставити стійку біля входу і розібратися з кінцем». Приймальна зона використовується більш інтенсивно, ніж інші, і знаходиться в полі зору, а це означає, що дозволені прорахунки будуть набагато помітнішими. Використовуйте рекомендації цієї статті, щоб грамотно розробити ідеальну зону прийому, що відображає характер вашого салону краси.

(1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

03.05.2021
Ідеальний ресепшн для салону краси: прийшов, побачив, закохався
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова пошта (доставка безкоштовна по Україні)Доставка за адресою (доставка безкоштовна по Україні)





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на карту ФОП (ФОП Датченко О.О. 5169 3305 1250 8182)






        ×
        ×