Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Фрази для залучення клієнтів в салон краси

ГоловнаБлог — Фрази для залучення клієнтів в салон краси

Залучення уваги потенційних клієнтів – це один з компонентів успіху і зростання продажів послуг в салоні краси. Яку роль в цьому відіграють фрази для залучення клієнтів і чому продавцеві так важливо з перших хвилин грамотно вести діалог з покупцем, ми розглянемо в даній статті. На додаток ми розберемо, які вислови і коли доречно використовувати, наведемо типологію рекламних фраз і приклади їх вживання.

 

Призначення фраз для залучення клієнтів

Те, як продавець почне вести діалог, багато в чому може вплинути на рішення клієнта про подальше контактуванні з вашим салоном краси. Увага до клієнта, вміння продемонструвати інтерес до його потреб і надання допомоги з вибором послуги сприяє встановленню довірчих відносин. У перспективі це може призвести до довгострокового співробітництва і, відповідно, збільшення прибутку салону. Однак заслужити лояльність клієнта – завдання непросте, тому важливо серйозно підійти до вивчення алгоритму використання певних виразів.

У фразах для залучення клієнтів велику роль грає саме формулювання висловлювання, адже одна й та сама думка, викладена по-різному, може сприйматися з різною реакцією. Продавцю важливо проявити винахідливість і при цьому не бути нав’язливим. Найчастіше відвідувач не завжди приходить в салон з чітким усвідомленням того, що він хоче і тоді саме адміністратор-продавець, проявивши до клієнта належну увагу, може допомогти йому зорієнтуватися.

Можна не сумніватися, що ефективна реклама, яка задіє потрібні слова і вирази для залучення клієнтів, сприяє збільшенню продажів. У будь-якій справі важливий творчий підхід, використання готових маркетингових слоганів можна поєднувати з яскравими фразами. Продавцю не варто зосереджуватися саме на продажу послуги, таке прагнення часто дуже помітно і призводить скоріше до зворотного ефекту, ніж до розташування клієнта.

 

Текст для залучення клієнтів задає поведінку продавця

Займаючись питанням залучення клієнтів, керівники салонів найчастіше допускають типові помилки, коли увага до клієнта обертається нав’язливістю. Саме тому потрібно опрацьовувати текст для залучення клієнтів. Роблячи ставку на зацікавленість в кожному клієнті, вони намагаються збільшити час спілкування продавця або адміністратора з відвідувачем. Вважається, що таким чином покупець відчує свою значимість і зацікавиться пропонованими послугами.

За час спілкування продавець намагається продемонструвати клієнту весь асортимент послуг, пропонованих салоном, і тим самим тільки перенасичує його інформацією, що призводить скоріше до відмови від придбання послуги. В результаті такого демонстративного поведінки у відвідувача може виникнути враження, що для політики салону головне – продати якомога більше послуг, а зовсім не турбота про покупця. До того ж, якщо спілкування продавця з клієнтами буде займати занадто багато часу, це може призвести до утворення черги, будь то розмова по телефону або особисте спілкування.

Текст для залучення клієнтів спрацює тільки при відповідному навчанні персоналу основним принципам спілкування з клієнтами. Для цього звернемося до алгоритму дій, якого продавцям слід дотримуватися під час спілкування з клієнтами.

Перш за все, визначимося з класифікацією, продавцеві буде простіше знайти підхід і відповідні слова при спілкуванні з покупцем, якщо він буде чітко уявляти, хто перед ним. Один покупець з радістю прислухається до порад продавця, інший же може порахувати його рекомендації абсолютно неприйнятними. Однак не слід складати надто дробову класифікацію клієнтів, щоб не заплутати самих продавців.
Умовно відвідувачів салону краси можна класифікувати за наступними категоріями:

1 категорія – клієнт, який прийшов в салон за рекомендацією за певною послугою, і пропозиції продавця за додатковими процедурами його не цікавлять;

2 категорія – покупець, який знає тонкощі тих чи інших видів процедур і вимагає чіткого виконання своїх запитів;

3 категорія – клієнт, який потребує поради продавця, хоча сам орієнтується в послугах, що надаються;

4 категорія – клієнт знає, який хоче отримати результат, але не орієнтується в асортименті послуг, пропонованих салоном, часто рішення приймає, спираючись на емоції і настрій;

5 категорія – клієнт не вписується в представлені вище категорії.

Визначити категорію покупця можна, коли ви вислухаєте його побажання. Продавцю не варто нав’язувати будь-які пропозиції, поки клієнт сам не позначить свої переваги, зазвичай для цього не потрібно багато часу. Далі в залежності від категорії клієнта продавець використовує ті слова і вирази, які будуть більш ефективні в конкретному випадку.

Так, наприклад, 1 і 2 категорія клієнтів чекають від продавця лише виконання свого замовлення. Куди перспективніше виглядає робота з 3 і 4 категорією. Висловлення: «Можу запропонувати вам послугу трохи дорожче, але включає більше процесів, з використанням професійних засобів» підійде для 3 категорії. Текст для залучення клієнта 4 категорії може бути такий «У нас є ексклюзивна пропозиція за вищою ціною, але результат буде більш ефектним». З 5 категорією слід працювати в залежності від ситуації, вдалим буде використовувати вирази з спонукають до дії словами, яскравими, чіпляється фразами, що підкреслюють унікальність послуги. На підставі поданого зразка ви можете розробити власну систему класифікації клієнтів.

Спираючись на систему класифікації, поряд з використанням фраз, що привертають увагу клієнтів, ви побачите помітний результат, що виражається в зростанні продажів салону.

 

Якими фразами привернути клієнта в салон краси

Покупець найвірогідніше оцінить бажання допомогти з вибором і жвавий інтерес з боку продавця. Формат бесіди швидше викличе прихильність клієнта, ніж надлишок інформації про всі пропозиції. Продавцю варто бути креативним і доброзичливим у спілкуванні з клієнтом.

Якими фразами і питаннями ви зможете залучити клієнта:

  • перш за все, це питання, задаючи їх, продавець зможе з’ясувати, що цікавить клієнта і в якому напрямку слід вести розмову;
  • наступний етап – уточнюючі висловлювання, на цій стадії продавець може визначити, чи потрібна покупцеві допомогу у виборі та зрозуміти, якими фразами привернути клієнта;
  • на етапі, коли продавець зауважує, що клієнт коливається, йому необхідно надати підтримку, використовуйте вирази, які схвалюють його вибір, або запропонуйте власний варіант;
  • в процесі вибору у клієнта можуть виникнути труднощі, в такому випадку продавець повинен використовувати слова і вирази, що підкреслюють щире співчуття і розуміння ситуації і бажання її вирішити.

 

Як би продавцеві не хотілося продати послугу, не можна відразу питати «Що вас цікавить?» і пильно дивитися на відвідувача. Така поведінка викличе у потенційного покупця замість наміри щось купити, швидше за бажання скоріше піти.

 

Фрази-зачіпки для продажів послуг

Найчастіше саме фрази рекламного характеру, або фрази-зачіпки, працюють на продажу, привертають увагу відвідувачів, ці фрази найяскравіші, вони роблять сильний вплив на покупця і можуть вплинути на його вибір.

Перерахуємо деякі фрази, які продавці можуть застосовувати в повсякденній роботі: «Ви знаєте про що проходять у нас акціях?». Метою такої фрази-зачіпки для продажів є прагнення зацікавити клієнта, дати йому можливість самому задати питання.

Фраза «Вам будуть нараховані бонуси за рекомендацію нашого салону вашим друзям» розрахована відразу на два завдання – реклама салону і повторне відвідування клієнта.

Запитуючи «Чи бажаєте ви розглянути бюджетні варіанти даної процедури?» продавець демонструє бажання допомогти покупцеві, орієнтуючись на його можливості.

«З урахуванням усіх знижок плата за надані послуги буде складати …» використовуючи цю фразу-зачіпку для продажів, адміністратор дає покупцеві зрозуміти, що включив в рахунок все знижки, і покупцеві нема чого перепитувати про сумарному підсумку.

«У нас заплановано захід за участю відомих майстрів, де буде представлена ​​продукція провідних брендів, хотіли б ви взяти участь?». Мета подібної фрази-зачіпки для продажів – зацікавити клієнта запропонованими на заході зразками продукції з розрахунком, що він скористається послугами салону знову.

Як ми бачимо, використання фраз-зачіпок для продажів і залучення клієнтів є може стати ефективним інструментом. Грамотне їх використання у відповідній ситуації сприяє тому, що клієнти вашого салону і надалі будуть зацікавлені в його послугах.

(1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

07.05.2021
Фрази для залучення клієнтів в салон краси
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова пошта (доставка безкоштовна по Україні)Доставка за адресою (доставка безкоштовна по Україні)





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на карту ФОП (ФОП Датченко О.О. 5169 3305 1250 8182)






        ×
        ×