Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Фірмовий стиль салону краси: 2 варіанти розробки

ГоловнаБлог — Фірмовий стиль салону краси: 2 варіанти розробки

Кожен заклад, так чи інакше, прагне збільшити обсяг продажів, та й конкуренція змушує робити якісь дії. Власнику красивого бізнесу потрібно зосередитися на тому, що б додало закладу неповторність і оригінальність. Саме для цього створюється фірмовий стиль салону краси.

 

Отже, вам належить розробити фірмовий стиль салону краси

Що це означає? Перш за все, потрібно розібратися, з яких елементів він складається.

Товарний знак – центральний елемент фірмового стилю.

До речі, поняття торгова марка не зовсім доречно в даному випадку.Торговий знак – зареєстроване образотворче, словесне, об’ємне, звукове позначення або їх комбінація, яка використовується, щоб ідентифікувати певний товар. Використовувати товарний знак може тільки його власник. Фірмовий стиль салону краси не може бути створений без товарного знака. Цей елемент має наведені нижче функції: полегшення сприйняття відмінностей або створення відмінностей; привласнення товару / фірмі імені; полегшення впізнання товару / фірми; полегшення запам’ятовування товару / фірми; вказівка ​​на походження товару / фірми; повідомлення інформації про товар / фірмі; стимулювання купівельного попиту; символізація гарантії.

Фірмовий шрифтовий напис (логотип).

Логотип є оригінальним шрифтом або скороченим найменуванням закладу / товару, що відображає фірмовий стиль. Логотип має 4-7 букв. Подібно будь-якій іншій нормальній ідентифікатором, логотип відрізняється своєю унікальністю. До речі, знак не може бути зареєстрований, якщо він не унікальний. Якщо шрифтовий напис вийшла вдало, то фірмовий стиль салону краси буде залучати велику кількість клієнтів. Фірмовий блок є традиційним, згадуваним поєднанням декількох елементів, які утворюють фірмовий стиль салону краси. Мова йде про образотворче товарному знаку або логотипі. Фірмовий блок, як правило, доповнюється повним офіційним назвою фірми, поштовими та банківськими реквізитами, фірмовим гаслом.

Фірмове гасло (слоган) є оригінальним гаслом, який фірма постійно використовує.

До речі, іноді слоган реєструють як товарний знак. Фірмовий стиль салону краси стає особливим, якщо заклад має не тільки свій логотип, товарний знак та ін., Але і добре запам’ятовується, оригінальний девіз. Слогани є відображенням основних принципів і пріоритетів організації. Наприклад, Philips: «Змінимо життя на краще!». Іноді в основі слогану лежить турбота про клієнтів. Наприклад, Johnson & Johnson: «Ми дбаємо про Вас і Ваше здоров’я!». Розробляючи фірмовий стиль салону краси, потрібно приділити увагу створенню креативного слогана. Іноді слогани підкреслюють одне з виняткових якостей фірми. Наприклад, Rank Xerox: «Ми навчили світ копіювати!». Також девіз компанії може підкреслювати її досягнення і авторитет. Наприклад, Sony: «Це – Sony!». Фірмовий колір. Розробка фірмового стилю салону краси передбачає обов’язкове визначення кольору, з яким буде асоціюватися заклад. Завдяки цьому найважливішого елементу салон стає більш привабливим для клієнтів.

Деякі товари і послуги закріпили за собою певні кольори, які викликають у покупців яскраві асоціації.

Наприклад, McDonalds використовує жовтий і червоний як своїх фірмових кольорів, а Kodak – золотистий і жовтий. Розробляючи фірмовий стиль салону краси, потрібно брати до уваги психологічні особливості сприйняття кольору чоловіків і жінок. Якщо товарний знак зареєстрований належним чином, то фірмовий стиль салону краси, в тому числі його кольору, матиме правовий захист. Важливо розуміти, що товарний знак буде захищений тільки в даному колірному виконанні. Якщо ж його реєструють як чорно-білий варіант, то правовий захист буде поширюватися на його відтворення в будь-яких кольорах. Зрозуміло, розробляючи фірмовий стиль салону краси, потрібно враховувати подібні нюанси. Фірмовий комплект шрифтів дозволяє зробити акцент на різних особливостях марки, робить фірмовий стиль салону краси більш запам’ятовується і оригінальним.

Введення корпоративного героя є важливою частиною розробки фірмового стилю.

Створений персонаж є постійним і стійким представником фірми. Героя наділяють рисами, з якими буде асоціюватися заклад. Наприклад, кролик Квики викликає радість у дітей, смішить їх і весело проводить з ними час. Клоун Роналд Макдоналд створює відчуття свята. Якщо створити такого персонажа, то фірмовий стиль салону краси буде сильно відрізнятися від більшості конкурентів. Постійний комунікант – реальна особа. Фірма вибирає конкретну людину, яка стає посередником між організацією і споживачем товару. Завдяки цьому фірмовий стиль салону краси викликає довіру у споживачів.

Фірмовий одяг.

Фірмовий стиль салону краси повинен охоплювати і одяг персоналу. Деякі предмети одягу будуть сигналізувати про те, що людина є співробітником даного закладу. У деяких американських фірмах створені спеціальні кодекси, що визначають одяг, який можна носити. Вони засновані на елегантності, консерватизмі і почуття міри. До речі, елегантність є інтернаціональним поняттям. Фірмовий стиль салону краси може припускати певну форму одягу для фахівців закладу та обслуговуючого персоналу. Впровадження принципів корпоративної культури має проводитися з великою обережністю. Не варто порушувати індивідуальність співробітників, їх особливості. Прагнення одягнути кожного фахівця в строгу уніформу може обернутися провалом, тому що продуктивність праці, швидше за все, значно знизиться. Тому, розробляючи фірмовий стиль салону краси, потрібно адекватно оцінювати, чи доречні деякі його елементи в даному закладі.

Інші фірмові константи.

Сюди відносяться гімни, легенди, прапори та ін. Деякі з цих елементів значно впливають на фірмовий стиль салону краси. Іноді у фірми з’являється емблема, яка не є товарним знаком, але постійно використовується і викликає певні асоціації у споживачів. Також мова йде про фірмові особливості дизайну. Наприклад, радіаторна решітка BMW відрізняється своєю сталістю, незважаючи на те, що зовнішній вигляд автомобілів змінюється. Фірмовий стиль салону краси включає в себе безліч елементів. Його створення – аж ніяк не просте завдання. Рекомендуємо звертатися до фахівців, якщо Ви бажаєте, щоб фірмовий стиль салону краси був ексклюзивним.

 

Що дає фірмовий стиль салону краси

 

Впізнаваність. Ніхто не сумнівається, що реклама є двигуном торгівлі. Але, якщо фірмовий стиль салону краси відсутній, то ефективність рекламних кампаній значно знижується. Завдяки символіці рекламні посили об’єднуються і надають потрібний ефект на споживача. Фірмовий стиль салону краси створюється і за допомогою вивіски, рекламної поліграфії, зовнішньої реклами. Все це забезпечує впізнаваність закладу.

Ідентифікація. В сучасних умовах заявити про себе на ринку не так-то просто, а викликати до себе інтерес клієнтів – ще важче. Фірмовий стиль салону краси дозволяє вирішити цю проблему. Якщо підібрати яскраві і запам’ятовуються символи і регулярно взаємодіяти зі споживачами, то результату чекати доведеться не так вже й довго. Згодом салон почнуть дізнаватися, виділяти його серед подібних закладів. Як Ви розумієте, розробка фірмового стилю салону краси – це те, на що варто витратити свій час.

Інвестиції в майбутнє. Рекламні кампанії вимагають вкладення чималих сум. А ось фірмовий стиль салону краси є своєрідною “страховкою”, яка Вам знадобиться, якщо з якихось причин настане період затишшя. Споживачі, які вже знають про Ваш заклад і впевнені в якості обслуговування, є безцінним капіталом, заробленим завдяки створенню фірмового стилю. Навіть якщо рекламна діяльність буде припинена на якийсь час, ці клієнти залишаться з Вами.

Економічна вигода. Через що рекламна кампанія не завжди ефективна? Причина може полягати в тому, що адресат вибраний невірно, що перевагу віддано не тому каналу комунікації тощо. Фірмовий стиль салону краси, як правило, розробляється з урахуванням результатів маркетингового дослідження. Завдяки цьому визначається цільова аудиторія і її характеристики. Якщо знати свого клієнта досконально, тобто розуміти, чого він хоче, на що він відреагує, а що ігнорує, то можна істотно скоротити витрати на рекламу.

 

Оснащення салонів краси: від стандартного набору до класу люкс

Фірмовий стиль салону краси для чоловіків: особливості та фішки Протягом довгого часу вважалося, що клієнтами салонів краси є тільки жінки. Проте, заклади для чоловіків не менш популярні, а такий бізнес розвивається так само швидко. Фірмовий стиль салону краси для чоловіків має свої особливості.

Фірмовий стиль салону краси визначає його успіх. Цільова аудиторія, на яку орієнтується заклад, повинна обов’язково враховуватися при його створенні. Наприклад, якщо Вашими клієнтами будуть молоді люди, які прагнуть до експериментів над своїм зовнішнім виглядом, то фірмовий стиль салону краси повинен відповідати їхнім запитам. Доцільно пропонувати гостям закладу такі послуги, як креативна стрижка, пірсинг, депіляція. Якщо мова йде про солідний бізнесмена, то йому доведеться за смаком омолоджує процедура, стрижка вусів. Зрозуміло, формат закладу повністю визначає фірмовий стиль салону краси. Способи впливу на жіночу аудиторію не працюватимуть з чоловіками.

Розробляючи фірмовий стиль салону краси, потрібно враховувати, що гендерна сприйняття кольорів, текстів, зображень має свої особливості. Безумовно, жіночий і чоловічий салони краси будуть відрізнятися по символіці і колірній гамі. Винятком є ​​креативне заклад, розрахований на молодих людей і дівчат. В цьому випадку фірмовий стиль салону краси може містити яскраві кольори. Внутрішнє оформлення також має значення. І чоловіки, і жінки люблять комфорт.

Представниці прекрасної статі оцінять дрібні деталі в інтер’єрі, а сильна половина людства зверне увагу на обстановку в цілому. Як Ви розумієте, щоб розробити фірмовий стиль салону краси, необхідно враховувати численні нюанси. Жінка схильна до прийняття спонтанних рішень.

Рекламні ролики по ТБ, фірмовий стиль салону краси, листівка, отримана від промоутера, можуть її залучити. Чоловік же любить приймати усвідомлені рішення. Він, як правило, наводить довідки про той чи інший заклад, перш ніж відвідати його. Вкрай важливо створити в чоловічому салоні «клубну» атмосферу, про яку чоловіки розповідатимуть своїм друзям і приятелям. Тоді фірмовий стиль салону краси для чоловіків стане залучати ще більше клієнтів.

Які є носії фірмового стилю для салону краси

  • візитка;
  • папка, бланк, печатка;
  • каталог, буклет, флаєр; прейскурант;
  • уніформа;
  • фірмовий текстиль;
  • зовнішня реклама;
  • сувенірні товари;
  • дисконтна, клубна карта.

 

Розробка фірмового стилю: два варіанти

1. Розробити фірмовий стиль салону краси можуть як фрілансери, так і штатні співробітники закладу. Для цього буде потрібно команда, що складається з трьох осіб: дизайнер-фотограф; маркетолог-аналітик; програміст. Робочу групу формують і поділяють її на кілька міні-груп. Завдяки цьому фірмовий стиль салону краси створюється швидше і якісніше.

Щоб розробити фірмовий стиль салону краси, потрібно 2-4 тижні. Довіряючи роботу фрілансерам, пам’ятайте, що вони можуть виявитися не самими відповідальними людьми, прірва з передоплатою або просто зробити зовсім не те, що Ви просили.

2. Розробити фірмовий стиль салону краси можуть і представники арт-студії. В їх послуги входить наступне: маркетингові дослідження; SWOT-аналіз; найманого; дизайн логотипу; фірмовий комплект шрифтів; вибір фірмових кольорів; створення поліграфії; дизайн уніформи; дизайн приміщень; професійна фотозйомка; створення рекламного слогану, тексту; створення ілюстрацій для рекламної продукції; створення електронних презентацій; реєстрація торгового знаку.

Фірмовий стиль і інтер’єр салону краси, де СНИП диктують свої правила

Простір і стиль

У приміщенні потрібно буде розташувати все необхідне для функціонування салону. Власнику належить зайнятися обладнанням холу, ресепшна, вбиральні, загальних залів, процедурних кабінетів, підсобних приміщень, комори, кімнати відпочинку персоналу, санвузлів.

Організовуючи простір, потрібно враховувати не тільки норми санепіднагляду, а й спеціалізацію і спрямованість салону. Наприклад, заклад може мати перукарський, косметологічний або манікюрно-підкорений ухил. Якщо це так, то важливо виділити кращу частину приміщення саме під ті послуги, на яких ґрунтується концепція і фірмовий стиль салону краси. Як правило, в салоні є відкриті і закриті зони. Відкритими вважаються наступні зони: ресепшн, зона очікування, зона манікюру, перукарський зал, а закритими – кабінет СПА, масажний, косметологічний кабінет, приміщення для співробітників. Фірмовий стиль салону краси повинен бути об’єднуючим елементом для всіх цих приміщень. Зрозуміло, перш за все, дизайнер, який розробляє фірмовий стиль салону краси повинен відштовхуватися від норм СНіП і ГОСТів. Коли всі ці вимоги враховані, потрібно орієнтуватися на зручність відвідувачів салону. Організовуючи простір закладу, спробуйте уявити себе на місці клієнта. Пройдіться від вхідних дверей до перукарського крісла і подивіться на все «очима відвідувача». Важливо звернути увагу на місця, де клієнт знаходиться найдовше.

У багатьох салонах перукарський зал є великою відкритою зоною, однак, бажано, щоб він не перетворювався на «прохідний двір». Вкрай важливо, щоб зал для манікюру / педикюру знаходився в окремому приміщенні. Якщо це не представляється можливим, доцільно використовувати тонку декоративну перегородку. Зрозуміло, кімната для персоналу і підсобне приміщення повинні бути приховані від відвідувачів, інакше навіть найвишуканіший фірмовий стиль салону краси не позбавить Вас від невдоволення клієнтів.

Вхідна група повинна бути організована так, щоб у адміністратора була можливість налити чай / кава для клієнта, не випускаючи з поля зору ресепшн і вхідні двері. Бажано, щоб шафа для верхнього одягу був не надто близько від входу, адже ризик крадіжки дорогої шубки все ж таки присутня. Проте, його потрібно розташувати так, щоб він був легкодоступний для клієнтів. Якщо фірмовий стиль салону краси в цілому і кожного приміщення окремо є бездоганним, то, швидше за все, відвідувач не буде обурений, якщо йому запропонують трохи почекати на затишній канапці. Завдяки красиво оформленої скляній вітрині продажу товарів для домашнього догляду сильно збільшаться.

Класова приналежність

Фірмовий стиль салону краси визначає його концепція і сегмент. Наприклад, якщо мова йде про заклад економ-класу, то використання химерних елементів декору буде виглядати недоречним. Як правило, фірмовий стиль салону краси економ-класу є еклектичним, тобто поєднує в собі різні сучасні елементи. Оздоблення виконується з використанням недорогих декоративних матеріалів і устаткування. Власник салону бізнес-класу не буде економити на оздоблювальних матеріалах, обладнанні і меблів. Оформлення таких закладів, як правило, виконується в стилі «лофт». Крім того, фірмовий стиль салону краси бізнес-класу допускає використання додаткових декоративних елементів і стилістичних рішень.

Елітний салон звичайно проектують в класичному стилі. На жаль, пошук обладнання, відповідного закладу за стилем, може виявитися проблематичним. Тому, допустимо використання сучасного стилю з елементами класики (кована люстра, антикварне дзеркало, ліпнина). Бажано, щоб всі приміщення мали єдиний фірмовий стиль салону краси. Краще використовувати одну і ту ж обробку, стилістику. Єдиний фірмовий стиль салону краси у всіх приміщеннях дозволить Вам з легкістю поміняти кабінети місцями, якщо знадобиться. До речі, рекомендуємо подбати про наявність мобільних перегородок і напрямних для них. Завдяки їм Ви зможете при необхідності об’єднати або розділити деякі зони.

Інтер’єр і екстер’єр

Кожна візуальна складова бренду, включаючи вивіску, зовнішню рекламу, візитки, інтер’єр повинні мати єдиний фірмовий стиль салону краси. Коли потенційний клієнт бачить Вашу рекламу, флаєр, листівку та ін., Він відразу розуміє, про яке закладі йде мова. Якщо інтер’єр, екстер’єр та брендовану продукцію не об’єднує фірмовий стиль салону краси, то нічого доброго з цього не вийде. Зрозуміло, впадати в іншу крайність, тобто оформляти всі приміщення в брендові кольору, теж не варто. Постарайтеся знайти розумне поєднання, і тоді фірмовий стиль салону краси буде поступово підвищувати його впізнаваність.

Якщо мова йде про франчайзингової моделі красивого бізнесу, то в такій ситуації власнику доведеться строго дотримуватися всіх рекомендацій брендового ідентифікації. Як правило, власнику пропонують докладний брендбук, де описується стиль, колірна гамма, фірмовий стиль салону краси, його концепція. Те ж саме стосується і представницьких салонів певної косметичної марки, так як вони направлені на рекламу своєї продукції. Проект приміщення повинен відповідати кольору, символіці та концепції косметологічного бренду.

 

Як створити фірмовий стиль салону краси з невеликими витратами

Бажаєте створити фірмовий стиль салону краси, але у вас не вистачає на це коштів? Декорація салону без великих вкладень, можлива при використанні наступних прийомів:

Текстиль і принти. Щоб купити нові меблі та обладнання знадобиться чимала сума грошей. При фінансові ускладнення можна звернутися в організацію, що займається перетяжкою диванів, стільців, крісел та ін. Зовнішній вигляд меблів істотно покращиться, якщо змінити оббивку, а оновлені штори, що перегукуються з ними за кольором, додадуть салону особливу вишуканість. Як Ви бачите, фірмовий стиль салону краси може бути створений і з невеликими витратами.

Декоративні елементи. Вишукану обстановку в салоні можна створити за допомогою картин, постерів, ваз, прикрас, квіткових композицій, інших елементів декору. Завдяки їм Ви зможете змінювати фірмовий стиль салону краси і настрій приміщень час від часу.

Освітлення. За допомогою нових сценаріїв освітлення можна перетворити простір. Ви зможете розставити акценти, підкреслити геометрію та ін. Проте, важливо розуміти, що освітленість робочих місць не повинна опинитися під загрозою через те, що дизайнер вирішив оновити фірмовий стиль салону краси. Завдяки колірним рішенням можна також змінювати настрій салону. Якщо заклад підкреслює свою комфортність і затишок, то воно оформляється в пастельних тонах. Багато клієнтів люблять обробку, яка виглядає як натуральне дерево, камінь, пісок. Якщо ж цільовою аудиторією салону є представники молоді, то доцільно використовувати яскраві кольори. Фірмовий стиль салону краси багато в чому залежить від того, на яких клієнтів орієнтоване заклад.

(1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

10.05.2021
Фірмовий стиль салону краси: 2 варіанти розробки
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова пошта (доставка безкоштовна по Україні)Доставка за адресою (доставка безкоштовна по Україні)





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на карту ФОП (ФОП Датченко О.О. 5169 3305 1250 8182)






        ×
        ×