Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Чи потрібен фірмовий стиль салону краси? Завдання та правила грамотного брендування

ГоловнаБлог — Чи потрібен фірмовий стиль салону краси? Завдання та правила грамотного брендування

Фірмовий стиль – це те, що відрізняє ваш салон краси від інших в умовах жорсткої конкуренції.

Може здатися, що якщо у вас є місце з хорошим рельєфом, виваженою ціновою політикою, штатом професійних майстрів та якісним обладнанням, то вам не слід турбуватися про розробку фірмового стилю салону краси. І так буде працювати!

 

Однак якщо у вас не було ситуації, коли ваші зусилля по спілкуванню з клієнтами не принесли бажаного результату, промо-акції були “між іншим”, а дизайн салону та рекламні матеріали багато разів змінювались залежно від того, що модно було на момент, що було модним на даний момент до додаткових витрат і хаосу на роботі?

Все це може бути прямим наслідком відсутності фірмового стилю в салоні.

Грамотне брендування салону краси допомагає визначити вашого «ідеального клієнта», правильно з ним спілкуватися та підтримувати його інтерес.

У цій статті ми розглянемо, з чого складається фірмовий стиль салону краси, як його розвивати, що робить салон впізнаваним, що брати участь у створенні фірмового стилю та яких помилок уникати.

 

 

Фірмовий стиль в салоні краси

Фірмовий стиль – це не просто логотип та назва, це гасло та спеціально підібране поєднання кольорів, шрифту та типографіки. Іншими словами, це цілий набір елементів, що роблять бренд унікальним та гармонійним.

 

Ось лише кілька причин, щоб звернути увагу на фірмовий стиль салону краси:

Впізнаваність бренду. Ваш фірмовий стиль – це візитна картка, зображення якої зберігається в пам’яті та з’являється щоразу, коли звучить назва салону. Якщо у вас із цим зображенням пов’язані приємні враження, які, безумовно, багато в чому залежать від якості послуг, повірте, ваші клієнти впізнають вас з тисячі. Визнання важливо як для малих салонів, так і для великих мереж, особливо тих, що розвивають франчайзинговий бізнес.

Інвестиції в безвідмовну роботу в майбутньому. Навіть у найбільш вигідних салонах час від часу бувають періоди затишшя – вони можуть бути викликані, наприклад, сезонністю деяких процедур, відходом когось від майстрів чи іншими факторами. І тоді утриматися на плаву допоможе постійним клієнтам, які залишаться вірними бренду і не будуть шукати іншого місця для стрижки, фарбування або манікюру. Чим лояльніші клієнти ставляться до бренду, тим більша ймовірність того, що вони приведуть інших, наприклад, своїх знайомих, родичів, друзів.

Спростіть масштабування бізнесу. Якщо ви вирішите розвинути свій салон до мережевого рівня або продати франшизу, то розробка фірмового стилю заощадить ваш час і гроші. Створена в процесі брендбук полегшує завдання відкриття декількох салонів, виконаних в єдиному стилі.

Давайте розглянемо детальніше, які основні частини фірмового стилю салону краси.

 

Основні складові фірмового стилю салону краси

 

Фірмовий стиль салону краси складається з багатьох деталей, основними з яких є:

Логотип, тобто напис, виконаний певним шрифтом. Як правило, це назва салону, який повинен вміщуватися в 4-7 літер – саме така довжина логотипу вважається оптимальною.

Гасло. Фраза, за якою клієнти запам’ятають вас – вона буде на всіх носіях фірмового стилю, а також на логотипі. Слоган повинен бути коротким, простим, мати чітке і однозначне повідомлення. Ніякої двозначності та дивних асоціацій.

Фірмовий колір або поєднання кольорів. Кожна велика компанія має свою колірну гамму, в якій розроблено все – від веб-сайтів до візитних карток співробітників. Подумайте, яке враження ви хочете справити на свою цільову аудиторію: золото, як правило, асоціюється з розкішшю, біле – з чистотою, чорне – зі стилем і стриманістю, червоне – з постійним розвитком і прагненням до нового, і прагнення до нового, природного .

Що ще слід оформити в тому ж стилі? В ідеалі, все, що стосується вашого бренду, повинно бути оформлене в корпоративному стилі:

Дизайн та інтер’єр кімнати,
Вивіска,
Візитні картки,
Флера,
Форма майстрів,
Елементи зовнішньої реклами,
Сувеніри,
Дисконтні картки,
Подарункові сертифікати,
Веб-сайт,
Соціальні мережі (Instagram, Facebook тощо),
Мобільний додаток для салону,
Реклама тощо.

Давайте розглянемо далі, що необхідно врахувати для того, щоб стиль підійшов до вашого салону.

Детальніше про форму майстрів читайте в нашій статті Знайомтесь на одязі … Як правильно вибрати форму для салону краси?

 

Що брати участь у розробці фірмового стилю?

 

Для того щоб фірмовий стиль салону краси виконував свої завдання, переконайтеся, що він відповідає певним вимогам. Отже, дотримуйтесь наступних характеристик при розробці фірмового стилю:

 

Листування цільовій аудиторії. Фірмовий стиль перукарні повинен відповідати очікуванням своєї аудиторії.

Оригінальність. Переконайтесь, що це не схоже на фірмовий стиль інших салонів краси, інакше вас можуть звинуватити в плагіаті, що негативно позначиться на репутації закладу.

Універсальність. Елементи фірмового стилю повинні однаково добре виглядати і на формі майстрів салону, і на вивісці, і на буклетах.

Не банальність. Вибирайте імена без кліше та відбитків. Салон краси не обов’язково має рожевий колір і в назві є слово „краса”. Вам слід намагатися уникати шаблонів, але в той же час дотримуватися розумного балансу між креативністю та консерватизмом – за назвою слід легко вгадати, які послуги надає салон.

Приємні асоціації. Назва та слоган салону краси, корпоративні кольори, логотип, дизайн приміщення – все це повинно викликати у відвідувачів лише позитивні емоції.

Відповідність ціновому сегменту. Салони з високим середнім чеком, як правило, мають вишуканіші та виразніші логотипи, ніж недорогі заклади.

Обов’язково враховуйте клас салону при розробці фірмового стилю: економ, середній, преміум чи розкішний.

Економіка. У недорогих салонах, де ви зазвичай ходите на просту стрижку або манікюр, занадто розкішні елементи дизайну будуть виглядати недоречно. Фахівці рекомендують вибирати в якості базового кольору білий, розбавляючи його деякими яскравими акцентами: шторами, стільцями, декором.

Середній. У салонах середнього класу використовуються більш дорогі оздоблювальні матеріали: натуральний камінь, дерево, керамограніт. Меблі можна вибрати в стилі ампір, класику або бароко, головне – підтримати її іншими елементами декору, наприклад, картинами на стінах, дзеркалами в різьблених рамах.

Люкс Такі стилі, як лофт та мінімалізм, часто використовують у закладах з високою ціною. Простір, не захаращений меблями, простіше підтримувати в чистоті та порядку, і дорогі, але ненав’язливі деталі розкажуть про преміум салону: шкіряні меблі, професійний інструмент, порцелянові чашки для чаю та кави, гарна кавоварка, живі квіти в живі квіти.

Детальніше про заняття салонами читайте в нашій статті Класифікація салонів краси: знайдіть свою нішу на ринку краси

 

 

Які етапи розробки та які фахівці потрібні?

Розробка фірмового стилю – трудомісткий процес, що включає різні етапи:

Дослідження цільової аудиторії салону,
Маркетингове дослідження,
Створення імен,
Створення логотипу,
Розробка гасла,
Вибір фірмового набору шрифтів,
Дизайн кімнати,
Розвиток форми майстрів та адміністраторів,
Розробка та підготовка поліграфії,
Розробка рекламних матеріалів,
Реєстрація торгової марки.

Результатом роботи повинен стати брендбук салону краси – це документ, який дає повне уявлення про місію вашого салону краси, стиль, напрямок діяльності та рекомендації щодо оформлення та використання фірмового стилю.

Радимо довірити розробку фірмового стилю професіоналам, для яких ви можете найняти спеціалізоване рекламне агентство. Тільки фахівці зможуть ретельно вивчити всю аудиторію, її бажання, потреби та запити – і без цього брендингу салон краси не буде ефективним.

 

Яких помилок уникати при розробці фірмового стилю для салону краси?

 

Головною метою брендингу є визнання салону краси, а отже, розширення клієнтської бази. При розробці стилю важливо не допускати типових помилок:

Неправильне позиціонування. Якщо послуги вашого салону призначені, наприклад, для молоді, фірмовий стиль повинен бути більш креативним і сміливим, часом навіть сміливим, але не відразливим. Давайте використовувати яскраві кольори, динамічні візуальні зображення. Якщо ваша аудиторія – чоловіки та жінки середнього віку, краще вдатися до традиційного дизайну.

Неправильно обрані способи спілкування з клієнтами. Наприклад, жінки більш чуйно реагують на повідомлення Instagram або акції на сайтах агрегаторів знижок. Тому буде раціональніше рекламувати послуги для представниць прекрасної статі таким чином, особливо якщо в салоні розпочалася нова акція або з’явилася послуга з числа раніше недоступних. Що стосується чоловічої аудиторії, то вони рідше дивляться на буклети або реагують на дії в салоні, для них атмосфера в цілому важливіша. Перукарні та чоловічі салони краси повинні створювати відчуття приналежності до певного клубу, де до кожного клієнта ставляться як до важливої ​​особи, без братерства.

Таким чином, грамотно підійшовши до створення фірмового стилю салону краси, ви зможете вивести свій бізнес на вищий рівень та залучити нових клієнтів. І пам’ятайте, незалежно від того, який фірмовий стиль ви вирішили вибрати для свого салону, клієнти повинні почуватись максимально комфортно.

Кожен, хто заходить у двері вашого салону, – гість, якого потрібно зустріти щиро, оточити турботою. Салон не врятує продуманий стиль, якщо клієнт зіткнеться з пафосом або презирством. Любов до вашого бізнесу, клієнтів та професіоналізм – це основи успішного бізнесу та запорука гарної репутації вашого бренду, а фірмовий стиль – це спосіб сформувати та підкреслити вашу місію та бачення.

(1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

03.05.2021
Чи потрібен фірмовий стиль салону краси? Завдання та правила грамотного брендування
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова пошта (доставка безкоштовна по Україні)Доставка за адресою (доставка безкоштовна по Україні)





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на карту ФОП (ФОП Датченко О.О. 5169 3305 1250 8182)






        ×
        ×