Содержание статьи:
Для кожного б’юті-підприємства, будь то салон краси або перукарня, спілкування з клієнтами є закономірністю. Відповідно, наявність клієнткою бази – це обов’язкова умова якісної роботи і регулярної прибутку. Автоматизація салону краси дозволить працювати з клієнтською базою максимально зручно і ефективно.
Вважається, що 80% прибутку бізнесу приносять 20% клієнтів – це закон Парето. Ці клієнти стають постійними і регулярно повертаються, а крім того, така сталість не несе додаткових (або значних) витрат для підприємства. Вінець цього положення – залучити нового клієнта в шість разів складніше (і затратним), ніж утримати постійного.
Працюйте з лояльним клієнтом – і вам не доведеться в сотий раз розповідати історію вашого салону, знайомити з прайсом, пояснювати будь-які особливості. І до речі – постійний і лояльний клієнт часто простить вам невеликі прорахунки. Саме тому варто регулярно працювати саме з базою «старих» клієнтів. Йде поступове «привчання» їх до салону, так, що салон стає природною частиною їхнього життя.
1. Фіксуйте кожного клієнта. На даному етапі ви починаєте вивчати регулярність, інтенсивність і пасивність клієнта, визначаючи пікові періоди робочого дня і падіння активності. У цьому особливо допоможе Календар попереднім записом. Він наочно показує щільність запису і «вікна» з простоями. За рахунок аналізу Календаря ви можете формувати відповідні спецпропозиції або дисконтні періоди, прив’язані до певних годинах. Так можна прекрасно стимулювати клієнтів і впливати на активність покупця. По-друге, відстежуйте приплив нових клієнтів. Введіть категорію Новий клієнт і аналізуйте Історію візитів. Статистика дозволить вам зрозуміти, наскільки коректно ви працюєте з існуючою базою, адже перед вами буде вся інформація про співвідношення візитів нових і старих клієнтів, а також про те, скільки нових клієнтів можна сміливо вважати постійними.
2. Працюйте з анкетами. Пропонуйте клієнтам заповнювати анкети, щоб мати про ваших гостях всю необхідну інформацію. Найголовніше – не лінуватися отримані дані переносити в програму, а саме – в картку клієнта. У вас є телефон клієнта – і ось ви можете вітати його зі святами, давати індивідуальні бонуси і навіть відправляти посилання із запрошенням скористатися онлайн-записом.
Відсутність відвідувань клієнтів ви легко зможете відстежити за допомогою Історії візитів. Після можна виробити методи для його повернення.
– зателефонуйте клієнту. У спілкуванні можна використовувати інформацію, отриману про клієнта раніше при анкетуванні. Будь-яка отримана у відповідь інформація може виявитися корисною – про оцінку вашої роботи до успіхів конкурентів. На допомогу адміністратору в цьому випадку – опція Автонапомінаній, яка дозволить не тільки відпрацювати дзвінки з клієнтами, а й відстежити продуктивність роботи адміністратора.
– скористайтеся можливістю повернути клієнта, просто нагадавши про себе. Може (в крайньому випадку) допомогти персональне пропозицію, що наближається акція або знижки. Якщо ж ми говоримо про клієнта, якому раніше надавали послугу на велику суму, то для повернення такого клієнта поклопотатися варто самому директору і поспілкуватися з клієнтом особисто.
Залишити відповідь