Професійне обладнання для клінік та салонів краси

15 унікальних концепцій для салону краси

ГоловнаБлог — 15 унікальних концепцій для салону краси

Чи потрібен фірмовий стиль салону краси? Завдання та правила грамотного брендування

З кожним днем ​​стає все важче здивувати та утримати привабливого клієнта салону краси через насиченість ринку косметичних послуг. Однак людській уяві немає меж, і у світі з’являються всі нові концепції та фішки для салонів краси, які роблять бізнес впізнаваним і залишають конкурентів на крок позаду.

 

Щоб відповідати духу часу та виділятися серед інших, ви можете вдатися до різних кроків: незвичайного дизайну інтер’єру, впровадження унікальних послуг, тематичного дизайну, технічних новинок та багато іншого.

Ви шукаєте креативні ідеї і хочете зробити свій салон краси неповторним та впізнаваним? У цій статті ми підібрали для вас 15 надихаючих прикладів з усього світу.

Також рекомендуємо прочитати статтю «Як розробити стильний дизайн салону краси? Основні принципи дизайну інтер’єру “.

 

1. Виїзна служба

Темп сучасного життя диктує умови у всіх галузях. Люди дуже зайняті, і економія часу – одне з найважливіших завдань, щоб не відставати. Якщо ви допоможете своїм клієнтам вирішити цю проблему, ви обов’язково виграєте.

Якщо клієнт не встигає відвідати салон, то салон переходить до клієнта! Тож для економії часу на перукарські процедури існувала послуга виїзної служби. Майстри салонів краси приїжджають на територію клієнта з професійними кріслами, інструментами та виробами.

Наприклад, московський готель The Ritz-Carlton співпрацює з перукарнею «The Art of Shaving». Будь-яку процедуру можна замовити безпосередньо в готельному номері. А мобільний салон Wow To Go взагалі не має кімнати, лише номер телефону для виклику майстрів.

 

2. Перукарня на колесах

Цікавий приклад мобільного салону Salon Le Barber. Це інноваційна перукарня на колесах у Нідерландах, яка пропонує повний спектр перукарських послуг.

Salon Le Barber розміщений у причепі та оформлений у дусі антикварної перукарні. Особливістю такого салону є те, що він не прив’язаний до постійного місця. Мобільна перукарня з’являється в різних частинах міста, від вуличних фестивалів до спальних районів. Це рішення зручно для клієнтів, які не можуть витратити час на поїздку в салон, а відвідати перукарню під час відвідування свого району.

 

3. Експрес-послуги

Ще одна популярна функція в салоні краси, яка економить час клієнтів – експрес-обслуговування. Наприклад, бар StressLess Lounge & Beauty Bar обіцяє манікюр, масаж або відновлювальну процедуру для очей всього за 20 хвилин.

Велика японська мережа перукарів QB House також робила швидкі стрижки за фіксованою ціною. Клієнтам пропонується будь-яка стрижка (необов’язкова зі стандартного портфоліо) протягом 20 хвилин за фіксованою ціною 20 доларів. Ідея явно втілилася в життя – близько 16 мільйонів клієнтів користуються послугами виставкового залу QB на рік, а мережа налічує понад 600 виставкових залів в Японії та за кордоном.

4. Укладка і … ботокс

Цікава ідея надання унікальних послуг виникла в салоні Blowtox на Палм-Біч. Їх клієнти можуть освіжити свій зовнішній вигляд перед заходом не тільки швидкою укладанням волосся чи макіяжем, але й ін’єкцією ботокса. Для цього в салоні працює медичний персонал, і процедура проводиться разом з перукарськими послугами.

 

5. Цілодобовий формат роботи

Також можна залучити відвідувачів до салону з нестандартним робочим часом. Цілодобові салони краси популярні в мегаполісах, де зайняті клієнти мають можливість відпочити та навести порядок лише вночі.

Деякі концептуальні салони пропонують нон-стоп стиль для клієнтури, яка після важкого робочого дня відправляється на нічну вечірку і хоче швидко змінити свій імідж.

 

6. Клуб для сніданків в салоні краси

Для тих, хто встає дуже рано і не встигає поснідати до напруженого дня, західні салони придумали концепцію клубного сніданку.

Реєстрація на такі процедури в салоні починається о 6-7 ранку. Наприклад, в розкішному салоні Шелборн в Ірландії під час ранкової упаковки відвідувачам пропонують чашку ароматної кави та випічку. Задоволений клієнт встигає навести порядок перед напруженим днем ​​і не залишається голодним.

 

7. Паралельні процедури

Для прискореного обслуговування в салонах краси також пропонують кілька послуг паралельно. Ця концепція виникла в одному з найдинамічніших міст світу, Нью-Йорку, і стала дуже популярною серед зайнятих жінок.

Справа в тому, що майстри роблять процедури одночасно: наприклад, педикюр та фарбування волосся. Це дозволяє скоротити час перебування клієнта в салоні в два рази. Ця послуга радує не тільки ділову жінку, але і молодих мам, для яких проблематично залишити дитину надовго.

 

8. Салон для мам з дітьми

Також для аудиторії молодих мам, у яких катастрофічно не вистачає часу на себе, розроблена відмінна концепція салону “мати і дитина”. Тріна Паскінс з Мельбурна висунула ідею зачіски «Розпещені мумії» як молода мама і зрозуміла потреби таких клієнтів.

Салон пропонує затишну атмосферу з кафе та розвагами для дітей. В інтер’єрі немає дорогих деталей, і клієнти можуть подбати про себе, знаючи, що їхні діти нічого не зіпсують. Поки мами відпочивають на косметичних процедурах, няні та вчителі доглядають за дітьми та розважають їх творчими та ігровими заходами.

Це не просто перукарня, а місце, де мами можуть відпочити, навести лад, випити чашку кави і не турбуватися про своїх дітей. Чи варто говорити, що такий салон не відкладає трубку від покупців?

 

9. Дитяча перукарня

Говорячи про дітей, не слід забувати, що вони також є клієнтами салону краси. Всім відомо, як складно взяти дитину на стрижку, і американський салон Cartoon Cuts придумав креативне рішення цієї проблеми.

Дизайн салону стилізований під казкових персонажів, майстри одягнені у яскраву форму, а мультфільми демонструються на спеціальних виставках по всьому залу. Дитина опиняється у святковій обстановці, в якій не страшно стригти волосся, і він хоче повернутися знову. Справа салону Cartoon Cuts наочно демонструє успіх ідеї дитячої перукарні: вони працюють з 1991 року і зробили понад 6 мільйонів стрижок.

 

10. Smart Mirrors

Дисплеї в салоні краси можна використовувати не тільки для привернення уваги дітей. Технологічні інновації можуть допомогти накачати ваш бізнес та привернути увагу клієнтів різного віку. Так, салон краси Leekaja Hairbis в Сеулі першим у світі представив цікаву новинку для перукарів: «розумні дзеркала», розроблені Samsung.

Уявіть, що клієнтам більше не потрібно гортати сотні фотографій або пояснювати майстрам на пальцях зображення, яке вони хочуть отримати. Тепер ви можете вибрати зачіску, колір волосся та правильний стиль безпосередньо за допомогою інтерактивного дзеркала. Крім того, внизу на дзеркальному екрані відображається відео, щоб розважити клієнтів у процесі.

 

11. Онлайн реєстрація в салоні краси

Сучасні технології у сфері салонного бізнесу використовуються не лише для того, щоб здивувати та привернути увагу. Впроваджуючи технічні характеристики в салоні краси, ви можете значно спростити спілкування з клієнтами. Наприклад, онлайн-реєстрація в салоні краси економить безцінний час клієнта, витрачений на дзвінки, очікування в черзі та з’ясування вільних дат.

Ця функція особливо актуальна для роботи з підростаючим поколінням, яке звикло до гаджетів та спілкування через Інтернет. Так, онлайн-модуль запису від BeautyPro простий у використанні і виглядає красиво на мобільному пристрої. Клієнт може зареєструватися у вашому салоні в будь-який час доби за 2 хвилини, також йому автоматично надсилається SMS-повідомлення із нагадуванням.

Крім того, онлайн-запис оптимізує графік роботи салону: виключає накладання в графіку майстрів, мінімізує «вікна», завдяки чому салон не стоїть на місці.

 

12. Салон без попередньої реєстрації, з онлайн-перевіркою

Ще одна сучасна функція, яка допомагає залучити клієнтів, придумала мережу франшиз Great Clips у США. Їх гасло – «Приходь і сідай!». Їхнє рішення ідеально підходить для постійно поспішаючих клієнтів, які колись заздалегідь замислюються над записом і в той же час не мають часу і бажання чекати в черзі.

Сенс рішення в онлайн-касі: клієнт вирішує підстригтися прямо зараз, заходить на сайт перукарської мережі, вибирає найближчий салон та функцію онлайн-реєстрації. Після цього він відправляється в салон. До моменту прибуття в салон – клієнт стає першим в черзі і негайно отримує послугу. Мережа успішно працює вже багато років і налічує понад 4000 салонів.

 

13. Співпраця з весільною індустрією

Для зручності клієнтів у світі також практикують співпрацю салонів краси з суміжними галузями. Перш за все, звичайно, це весільні послуги.

Наприклад, в одній з найбільш унікальних концепцій салон Fleuremeda поєднує два світи: догляд за волоссям та флористику. Люкс East Side у Нью-Йорку, яким керує Річард Стейн, пропонує перукарські послуги та букети від квіткового дизайнера Лорен Фаррелл. Фаррел також проводить весільні церемонії, тому салон допомагає економити час наречених у плануванні та пошуку весільних професіоналів.

Салон весільного та вечірнього стилю Drybar також допомагає спростити весільні проблеми. Його співпраця з компанією Zola, яка реєструє весілля, економить час для нареченої та гостей весілля. Гості можуть замовити весільну зачіску для нареченої та укладання там же, де відбувається реєстрація.

 

14. Екологічний салон краси

Потенційними клієнтами можуть бути не тільки унікальні послуги чи технологічні інновації, але й слідування світовим тенденціям. Наприклад, турбота про навколишнє середовище, як салон Теновертен.

Цей екологічно чистий манікюрний салон розташований у Нью-Йорку, у старовинній будівлі на автентичному мансарді та зберігає природний стиль інтер’єру. Дерев’яні підлоги, пофарбована білою цеглою, старовинні світильники, пуфи, де сидять працівники та педикюрні табурети – все зроблено на замовлення і створює атмосферу затишку та спокою.

Tenoverten також працює лише на екологічно чистих продуктах власної торгової марки, які можна придбати в їх магазині. Лаки не містять формальдегіду та інших цінних речовин. Клієнти, які зацікавлені у захисті навколишнього середовища та підтримують ідею екологічної свідомості, обирають цей салон серед тисяч інших мегаполісів.

 

15. Салон з предметами домашнього вжитку та бібліотекою

Ще один цікавий приклад того, як залучити клієнтів атмосферою в салоні. Творець американського салону Cabin West, відома стилістка Крістен Шоу, придумала концепцію місця, де ви почуваєтесь як вдома. У салоні ви не тільки добре пострижетеся, але і зможете відпочити після важкого дня, почитати книги та придбати вироби для дому.

У певні дні в салоні проводяться кінопокази, лекції про косметику, яку можна придбати в салоні, або майстер-класи з догляду за волоссям. Все це підвищує впізнаваність бренду Kristen та залучає нових клієнтів до його салону.

 

Висновок

Прагнення розвиватися та вдосконалювати бізнес є чудовим мотиваційним фактором на будь-якому етапі роботи салону краси. Навіть якщо робота вашого салону стабільна, ми рекомендуємо стежити за сучасними тенденціями та застосовувати чіпи світових салонів краси. Так ви зможете підвищити ефективність роботи за допомогою сучасних технологій, залучити клієнтів концептуальною атмосферою, інтересом до незвичайного дизайну інтер’єру або унікальним набором послуг.

(1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

03.05.2021
15 унікальних концепцій для салону краси
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова пошта (доставка безкоштовна по Україні)Доставка за адресою (доставка безкоштовна по Україні)





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на карту ФОП (ФОП Датченко О.О. 5169 3305 1250 8182)






        ×
        ×