Професійне обладнання для клінік та салонів краси
×

Просування послуги лазерної епіляції в соціальних мережах і в Інтернеті: як?

ГоловнаБлог — Просування послуги лазерної епіляції в соціальних мережах і в Інтернеті: як?

Способів видалення небажаного волосся існують досить багато. Ви можете банально піти в супермаркет і купити там недорогі бритвені верстати; ви можете записатися до майстра шугаринга або Ваксінг, але якщо ви хочете домогтися дійсно довготривалого ефекту гладкості, то оптимальним варіантом для вас стануть апаратні методики.

З кожним днем ​​до лазерної епіляції вдаються все більше людей. Через те, що всі інші способи дають короткочасний результат, в порівнянні з лазером. Ті, хто спробував лазерну епіляцію не хочуть вже повертатися до старих, болючим, залишає після себе безліч врослого волосся, методам.

Лазерний промінь впливає виключно на пігмент, що міститься всередині волосся – меланін. Чим темніше волосся, тим швидше лазер з ними впорається. Максимальна глибина проникнення – це 4 мм, що є абсолютно безпечним відстанню. Меланін руйнується, і волосся через кілька днів випадає. Сам фолікул пошкоджується і зростання зупиняється.

Лазерна епіляція – це один з методів видалення небажаного волосся. Під впливом лазера волосяний фолікул руйнується без подальшого відновлення. Після процедури небажані волосся випадає самі: а перед процедурою необхідно ретельно збрити волоски, таким чином, всі оброблювані поверхні будуть гладкими відразу ж.

Як часто потрібно проводити процедури лазерної епіляції?

Курс процедур складає 6-10 сеансів з періодичністю 1 раз в 4-6 тижнів. Після закінчення курсу процедур, волосся перестає рости зовсім. Підтримують процедури необхідно робити 1-2 рази в 1-2 року. На сьогоднішній день, це один з найефективніших і результативних способів вирішення питань зростання небажаного волосся. І ефекту вам дійсно вистачить дуже надовго.

Болюча лазерна епіляція?

Це – справа суто індивідуальна. Як правило, відчувається ця процедура як легкі поколювання. Але природно, через те, що у всіх різний больовий поріг, то і відчуття можуть відрізнятися. Для тих, у кого низький больовий поріг або при проведенні на особливо ніжних місцях можна застосовувати знеболюючий крем. Між сеансами немає необхідності відрощувати волосся, їх можна збривати в будь-який момент.

Чи затребувана послуга лазерної епіляції сьогодні?

Переваг у цього способу видалення небажаного волосся маса: тут і пролонгований ефект, і низький рівень хворобливості, і безпеку. Саме тому процедура лазерної епіляції сьогодні дійсно популярна і затребувана, безліч жінок відмовляються від верстатів і шугаринга і на користь цього методу видалення небажаного волосся. І якщо ви хочете, щоб у вашому салоні або ж в косметологічної клініці була присутня така послуга, то ви можете бути впевнені, що покупка якісного лазерного апарату окупиться вже в самий найближчий час. Але звичайно ж, таку послугу важливо просувати і правильно рекламувати. Як саме? Ми вам розповімо!

Як правильно просувати і рекламувати послугу лазерної епіляції?

Варіантів реклами і просування може бути безліч. Перше, що потрібно зробити – визначити і зрозуміти свою цільову аудиторію, і вже потім вибирати спосіб просування. Виявити портрет вашої потенційної споживачки. Хто вона, скільки їй років, ким вона працює, де буває, чим живе? Після того, як ви знайдете відповіді на ці питання, можна приступати до всього іншого.

Дуже важливий канал реклами сьогодні – це, безумовно, соціальні мережі. Особливо – Instagram і Facebook. Тільки лише якісного контенту, як це було ще пару-трійку років тому, буде недостатньо в ваш обліковий запис, в рекламу потрібно буде вкласти кошти. Краще – в таргетовану рекламу, яка охопить максимум вашої цільової аудиторії, а також забезпечить і підписки на ваш аккаунт, і в подальшому, також покупку послуг. Ваші облікові записи в соціальних мережах повинні бути, за інших рівних, глядабельний, читабельними і приємними, обов’язково інформативними. Викладайте якомога більше інформації про процедури, їх безпеки, наочні фото до і після – цей контент, як правило, привертає клієнток. У перший час ви можете, безумовно, займатися рекламою самостійно, але ще краще витратитися на послуги кваліфікованого маркетолога і / або SMM-менеджера. Крім таргетированной реклами ви можете також купити рекламу у місцевого блогера-інфлюенсера: але обов’язково звертайте увагу на його репутацію і якість контенту, насправді, це навіть важливіше, ніж кількість фоловерів.

Чимало успіху додасть вам власний сайт, який по ключових запитах в пошукових системах видається першим або одним з перших. Посудіть самі: куди насамперед відправляється людина, якій потрібна та чи інша послуга? Правильно – в Google. Тому ця ніша також обов’язково повинна бути вами охоплена.

Сарафанне радіо – ще один з найважливіших методів просунути послугу. Якщо ви хочете простимулювати його – спробуйте ввести акції на зразок “приведи подругу і отримай знижку на послугу”, або ж гарантувати невеликий бонус за згадку в соціальних мережах. Але найкращий спосіб – проводити процедуру настільки якісно, ​​безболісно і ефективно, щоб вас хотілося рекомендувати від душі.

(4 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

24.12.2020
Просування послуги лазерної епіляції в соціальних мережах і в Інтернеті: як?
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Спосіб доставки:

        Нова поштаУкрпоштаСамовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)






        Спосіб оплати:

        Оплата на банківський рахунок












        ×
        ×
        Close popup
        Close popup
        Close popup
        ×
        error: Content is protected !!