Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Просування для косметолога в Інтернеті і в соціальних мережах: як зробити це правильно?

ГоловнаБлог — Просування для косметолога в Інтернеті і в соціальних мережах: як зробити це правильно?

Сьогодні вкрай мало косметологів працюють без реклами, адже саме за допомогою реклами можна домогтися максимальної затребуваності себе як фахівця, а отже – і більш значних цін за свої послуги. Найчастіше косметологи рекламуються в соціальних мережах і зокрема – в Instagram. Що ж потрібно робити для просування?

Просування для косметолога в соціальних мережах: що потрібно знати?

Природно, починати варто з підвищення власної кваліфікації. У вас може бути в підряді самий тлумачний SMM-менеджер, ви можете знімати суперестетічний контент, але це – ніщо, якщо приходячи до вас, клієнти будуть залишатися незадоволеними послугами. Залежно від ступеня надання послуг: мінімум наявність сертифіката про проходження косметологічних курсів, або наявність свідоцтва про закінчення вищого та середнього медичного освіти. Від ступеня пізнання медицини залежить складність надаються процедур. Можливі ситуації, що косметолог крім проведення процедур призначає курс лікування з використанням мазей, таблеток, а іноді і уколів. Це все можливо тільки при наявності відповідної медичної освіти і знань в даній області. І тому, перше, про що варто подбати – це ваша кваліфікація. А вже потім йде все інше.

Далі йде ваша приваблива зовнішність і доглянутий зовнішній вигляд. В даному випадку фразеологізм «зустрічають по одягу, а проводжають по розуму» вельми чітко характеризує професію. Косметолог обов’язково повинен мати гарний вигляд, щоб вселити довіру і розташувати клієнта на позитивний лад. Ваші фотографії в ваших акаунтах в соціальних мережах будуть ще раз переконливо доводити вашим клієнтам і потенційним клієнтам, що ви – відмінний фахівець.

  1. Аккаунт в соцмережі – це, буквально, ваше “особа”. Фото повинні бути естетичним ії акуратними. Спробуйте вести аккаунт в єдиному стилі, але не так, щоб бути схожим на тисячі інших фахівців, у вас повинна бути родзинка, щось, що відрізнить вас від інших.
  2. Портфоліо – це не менш важливо. Фото ваших робіт до і після – це те, на що ваші клієнти будуть звертати увагу в першу чергу. При цьому, намагайтеся ховати неестетичні фото “до” під спойлер або ж в “карусель” – щоб не шокувати тих, хто просто Скролл стрічку новин. Від вашої сторінки у користувачів повинні залишатися виключно позитивні емоції.
  3. Нехай на вашій сторінці в соцмережі будуть максимально корисні для обивателя пости. Знання всіх сучасних косметичних процедур, складу вводяться препаратів і їх дозувань – це ще одна важлива частина і саме про це ви також можете інформувати своїх клієнтів через соціальні мережі. . Якщо намічається серйозна косметична процедура, косметолог зобов’язаний бути в курсі не тільки про позитивні властивості, але і про побічні дії. Все це призначає косметолог при наявності відповідних знань.
  4. Акуратність і охайність – то, що має кидатися в очі. Це – найважливіші якості для будь-якого лікаря-косметолога. Під цими термінами розуміється дотримання елементарних заходів гігієни: миття рук і їх дезінфекція при необхідності, стерилізація всіх інструментів і так далі. Обов’язково зробіть акцент на цьому: в тому числі, ви можете перерахувати які саме дезінфекційні заходи ви здійснюєте і якими саме засобами користуєтеся: це тільки додасть вам довіри.
  5. Активність в соціальних мережах – це дуже важливо в процесі просування. Якщо ви “пропадаєте”, забуваєте робити пости, то і ваші глядачі про вас досить швидко забудуть.
  6. Обов’язково складайте контент-план, щоб не пропускати публікації.
    Не забувайте про таргетовану рекламу і не економте на ній. На жаль вже минули ті часи в соціальних мережах, коли можна було вкладати всю свою енергію в якість контенту. Соціальні мережі зараз – комерційні платформи, в основній своїй масі, тому видимим стає той користувач, який платить.
  7. Ви також можете вкластися в рекламу у місцевого блогера. Але при виборі конкретної людини варто дивитися не на кількість передплатників, а на якість контенту і рівень довіри аудиторії. Досить часто буває так, що представники бізнесу намагаються взяти рекламу у великих блогерів і потрапляють в халепу, так як блогер, наприклад, робить занадто багато реклами і рівень довіри аудиторії до нього – критично низький. Таке просування не працює.
  8. Ви також можете звернутися до фахівців з метою створити власний сайт. І пам’ятайте про те, що створення сайту – це лише півсправи, важлива робота з SEO-фахівцями, які забезпечать вигідне становище вашого сайту в топі видачі по тим чи іншим ключовим запитам і словами.
(4 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

24.12.2020
Просування для косметолога в Інтернеті і в соціальних мережах: як зробити це правильно?
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова пошта (доставка безкоштовна по Україні)Доставка за адресою (доставка безкоштовна по Україні)





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на карту ФОП (ФОП Датченко О.О. 5169 3305 1250 8182)






        ×
        ×