Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Місія, цілі та завдання салонів краси

ГоловнаБлог — Місія, цілі та завдання салонів краси

Розбираємося, що таке місія салонів краси та перукарень, які їхні цілі і як з ним працювати б’юті-підприємствам. Також навчимося працювати з деревом цілей салону краси і перукарні.

Індустрія краси сьогодні розвивається шаблонно. 80% підприємств галузі відкриваються з розмитим позиціонуванням, стандартними послугами та незрозумілих ціноутворенням. У більшості з немає ні маркетингової стратегії, ні навіть сайту зонлайн-записом, хоча така можливість і коштує недорого. Конкуренти мало відрізняються один від одного. Відбувається це через одну і ту ж помилки: не описана місія салону краси і неправильно розроблена стратегія компанії на етапі відкриття підприємства. Типові помилки призводять до розчарування власників салонного бізнесу і перукарень.

 

Якщо ви вирішуєте відкривати beauty-підприємство, принцип роботи буде такий:

  1. визначаємо стратегію
  2. складаємо бізнес-план
  3. структурируем бізнес
  4. шукаємо можливості
  5. формуємо дизайн і найманого
  6. формулюємо цілі і завдання салону краси.

Місія

Для салону краси його місія – це основна причина відкриття підприємства, бажана спільна мета. При розробці корпоративної місії салону краси потрібно відповісти на 3 питання:

  • Навіщо створюється ваша компанія.
  • Яку вигоду клієнтам принесе підприємство.
  • Які цінності ви поділяєте.

Місію салону краси потрібно чітко задекларувати і транслювати як ідею. Тоді в компанію прийдуть клієнти, які поділяють ті ж ідеї. Коли цілі зрозумілі всім учасникам процесу, вони починають об’єднувати людей для вирішення завдань салону краси, і бізнес запрацює як єдиний механізм.

Крім того, ви можете постійно оцінювати зрозумілість вашої місії для клієнтівсалону.Зрозуміло, найзручніше це робити через отримання відгуків. Наприклад, просити відвідувачів заповнювати коротку анкету або пропонувати оцінювати якість співробітників після візиту (як, до речі, сьогодні роблять практично всі успішні компанії). Ми пропонуємо використовувати для збору відгуків та оцінок CRM “Арніка”. Це програма з максимально великим набором інструментів для управління салоном краси, яка дозволяє

  • збирати відгуки прямо в додатку
  • оцінювати кожного майстра
  • складати рейтинг майстрів
  • кожен клієнт бачить популярність того чи іншого майстра
  • а керівник отримує реакцію клієнтів прямо на свій смартфон

Як формулювати місію салону краси?

Призначення місії салону краси – визначення, чим займається компанія, її сутність, масштаби, перспективи і напрямки росту, відмінності від конкурентів. Важливо, що вона фіксується саме на потреби клієнта, а не на послуги чи товар. Це пояснюється тим, що місія враховує в першу чергу купівельний інтерес, біль споживача. Місія безпосередньо пов’язана з маркетингом і повинна закривати питання: “Яку користь може салон принести своєму клієнтові, отримавши при цьому значний прибуток?”.

Формулювання місії часто нагадує слоган або гасло і показує:

  • коло потреб, що задовольняються;
  • характеристика послуг салону краси і його конкурентних переваг;
  • перспективи зростання бізнесу.

приклад 1

Місія салону краси «Константа»: «Бути найуспішнішими в своєму місті через надання якісних, висококваліфікованих і доступних кожному клієнту послуг, відповідати високим стандартам з етичної і естетичної сторони beauty- індустрії».

 


 

Розбираємося, з чого починається бізнес салону краси

 


 

Резюме: описана місія салону краси – шаблонний, звичайний набір слів, що не несе справжньої смислового навантаження. Тут мало індивідуальності, тому споживачам важко запам’ятати таку перукарню. Місія салону краси не прописана. База постійних клієнтів буде зменшуватися.

приклад 2

Місія салону краси «Елла»: «Бути самим потрібним салоном краси в місті з надання якісних beauty-послуг для клієнтів, яким необхідно бути красивими 7/24, відвідуючи наш салон 1 годину в тиждень».

Резюме: Салон спеціалізується на перукарських послугах зі стійкою укладанням. У пікові години або вихідні дні можна потрапити тільки за попереднім записом. В сезонні свята (випускний, день вчителя, день медичного працівника, 8 березня і так далі) проводиться запис на кілька тижнів вперед. Чек нижче середнього на перші процедури. Підтримка образу для постійних відвідувачів проводиться 1 раз в тиждень по ціні економ-класу – економія покупцям і вигода перукарні. Послуги на дому приносять салону краси до 30% додаткової виручки. Реклама – сарафанне радіо. У професійні свята і шкільні випускні – прибуток зростає в 15 разів. Клієнти не прив’язані до майстрів, майстри не йдуть в інші салони і не скаржаться на свій дохід. Сувора дисципліна. Реалізується місія салону краси.

Цей салон краси – єдиний в своєму позиціонуванні в місті. Спілкування клієнтів і персоналу між собою нагадує закритий клуб. Все добре один одного знають і практично немає конкуренції.

У beauty-індустрії є дуже гідні приклади ведення власного бізнесу. Якщо починати бізнес з формулювання місії салону краси і побудови стратегії, то кожен етап починає витікати один з іншого з результативним рішенням завдань салону краси.

Вдалі приклади місій:

  • “Ми даруємо красу, тому ми робимо вас щасливою”
  • “Ми візьмемо турботу про ваше здоров’я в свої руки”
  • “Виняткові образи для виняткових людей”
  • “Арсенал передових досягнень для вашої краси”.

Цілі

Для салону краси його цілі – це конкретні показники з числовими значеннями, які потрібно досягти в виразно-заданий період часу з урахуванням місії салону краси.

Цілі салону краси формуються після отримання формулювання місії, тобто місія дає можливість встановити, які цілі необхідно поставити, щоб діяльність підприємства відповідала його місії, а з іншого, «відсікає» частина можливих цілей.

Установка цілей переводить стратегічне бачення і напрямок розвитку компанії в конкретні завдання, безпосередньо пов’язані з конкретними діями (наданням послуг) та результатами роботи. Формулювання цілей – це обов’язок директора салону краси, щоб отримати певний результат до конкретного часу.

 


 

Розвиток салону краси: на що потрібно обов’язково звертати увагу

 


 

Критерії оцінки цілей beauty-підприємства:

  1. Цілі організації повинні мати числове значення і бути пов’язаними з місією салону краси. Інакше важко проконтролювати відхилення від планованого шляху розвитку для своєчасного внесення коригувань.
  2. Формалізм в цілях виправданий тільки в разі, коли цілі оголошуються для пропаганди, і ховається справжня інформація компанії. Інакше сказати – комерційна таємниця організації.
  3. Цілі повинні бути досяжними (реальні). Це можливо при ретельному аналізі ніші, тенденцій ринку і конкурентів.
  4. Чим більше охоплення показників вимірності цілей, тим менше можливості для здійснення помилки.
  5. Цілі підприємства повинні мати часовий проміжок або бути кінцевими.

 



 

Як формувати цілі салону краси

Для формування мети використовуйте просту формулу SMART-принципу. Згідно з ним, цілі повинні бути:

  • конкретними (Specific);
  • вимірними (Measurable);
  • узгодженими (Agreeable, Accordant):
  1. з місією компанії;
  2. між собою;
  3. з тими, кому належить їх виконувати.
  • досяжними (Realistic);
  • певними в часі (Timebounded).

Отже, спробуємо сформулювати цілі для салону краси:

  • Статті кращими в сфері салонного бізнесу в своєму місті;
  • пропонувати доступні і гнучкі цінові тарифи широкому колу клієнтів;
  • допомогти клієнту показати свою індивідуальність, підтримуючи його красу і здоров’я;
  • закриття потреб клієнтів на високому рівні;
  • забезпечення великої кількості робочих місць;
  • забезпечення співробітникам високою і стабільною заробітною плати;
  • отримання доходу від даного виду діяльності;
  • мінімізація ризиків банкрутства салону краси;
  • регулярне впровадження нових технологій і розширення асортименту послуг, що надаються.

На підставі вибору цілей, завдань і місії робиться вибір стратегії.

Приклад 3

Цілі салону краси «Константа».

  1. У фінансах – підвищення прибутку на вкладений капітал.
  2. У роботі з гостями – передбачення очікувань гостей і задоволення їх потреб на рівні стандартів обслуговування, базуючись на місії салону краси.
  3. У бізнес-процесах – стандартизація бізнес-процесів, контроль виконання та оцінка їх ефективності.
  4. У ресурсах – ефективне використання.
  5. У корпоративному середовищі – гостеоріентірованность і розвиток на основі місії салону краси.

Резюме за всіма пунктами: немає критеріїв, за якими вимірюються ці цілі, відірваність від місії салону краси.

Приклад 4

Цілі салону краси «Елла».

  • Дохід компанії повинен покрити витрати на відкриття салону за 3 роки. Прибуток повинна збільшуватися мінімум на 20% щомісяця протягом першого року.
  • Протягом року збільшити на 30% базу постійних клієнтів, які будуть користуватися послугами салону 1 раз в тиждень.
  • Розробити і провести акції для постійних клієнтів, заохочуючи їх приводити «друзів» до 30% протягом року.
  • Збільшувати дохід мінімум на 10% щомісяця протягом першого року за рахунок надання послуг на дому.
  • Навчити персонал працювати по чек-листів.
  • Щоденна оцінка персоналу щодо виконання чек-листів.
  • Частка основної послуги повинна скласти 70%, з них:
  1. 10% – послуги на дому;
  2. 20% – послуги «1 годину в тиждень» (наприклад, укладання);
  3. 40% клієнтів по високому чеку – з них 10% старих клієнтів.
  • Частка супутніх послуг повинна скласти 30%:
  1. манікюр – 10%,
  2. педикюр – 5%,
  3. епіляція – 5%,
  4. корекція та фарбування брів – 10%.
  • Частка клієнтів, які звернулися по рекламі, повинна скласти не менше 30% в місяць.
  • Частка фінансів на закупівлі не повинна перевищувати 5% від прибутку.
  • Зберігання та облік товару повинен проводитися своєчасно. Закупівлі здійснюватися строго по чек-листу.
  • Розробити і провести акції для залучення клієнтів по «сарафанне радіо».
  • Створити подушку безпеки – частка прибутку на неї повинна становити не менше 5%.
  • Реклама в ЗМІ – частка прибутку не менше 5%.
  • Частка виплат по оренді і податків не повинна перевищувати 8% від прибутку.
  • Заробітна плата працівникам має бути не нижча за нижню планку високого ешелону. Повинна нараховуватися з оцінки діяльності співробітника за день, включаючи його особистий фінансовий показник і оцінку щодо виконання зобов’язань, прописаних в чек-листах.
  • Інструменти повинні зберігатися дбайливо, з терміном служби не менше 3 років.
  • Прибуток, що залишився салону повинна ділитися на вкладення в розвиток салону з додатковими витратами на подушку безпеки 50х50.
  • Підбір персоналу. Критерії оцінки – досвід; лояльність до колишніх місцях роботи, знання особливих технік укладання, бажанням навчатися. Респондентів, які не відповідають цим вимогам, на роботу не брати.
  • Знайти вільних майстрів, охочих працювати у вільному режимі. Виставити обов’язкові умови:
  1. допомагати в пікові моменти попиту на послуги салону;
  2. розділяти і виконувати наші вимоги до стаціонарних співробітникам, працюючи на дому з урахуванням місії салону краси;
  3. виплата грошової винагороди за надання перукарських послуг «на дому» в процентному співвідношенні буде нижче відсотка винагороди за таку ж роботу в салоні.

Завдання салонів краси та перукарень

завдання – це проміжні цілі роботи салону краси. Вони встановлюються сьогодні, щоб отримати результат завтра. Кожне завдання салону краси для свого рішення запускає певний бізнес-процес, який можна виміряти за тимчасовими і числовим критеріям.

Числові показники стратегічних цілей і завдань салону краси складаються в єдину модель бюджетування фірми. Вони точно показують розвиток компанії в цілому і успішність кожного бізнес-процесу окремо на основі місії салону краси. В результаті стратегічне і тактичне управління організацією обов’язково спирається на вимірні критерії оцінки діяльності кожного бізнес-процесу, а також на облік і бюджет.

Як формувати завдання салону краси

  • ставте конкретні і перевіряються завдання. Наприклад, 50 дзвінків на день для адміністратора
  • рішення одного завдання – один результат
  • ставте завдання раніше граничних термінів
  • завдання повинні бути досяжними.
  • рішення задачі може припускати різні рішення. Наприклад, перукар повинен за місяць надати послуг в сумі не менше 50 000 руб. Однак він може набрати цю суму як роблячи стрижки, так і фарбуючи клієнтів, а також надаючи послуги з укладання.
  • ставте такі завдання, щоб він мотивували співробітника салону краси і стимулювали його до вирішення завдань. Робіть гнучкий перерахунок премії по досягненні певних відсотків, наприклад, перевиконав на 5% – премія 30%, перевиконав на 10% – премія 32%, і так далі
  • рішення задачі має підтримуватися керуючим складом салону краси – директором або керуючим. Якщо за місяць роботи адміністратор не отримав жодної догани – його потрібно заохотити, навіть якщо це не прописано в його системі мотивації
  • завдання і їх рішення має піддаватися обліку.

 


 

Цікаве рішення

На етапі розробки завдань салону краси для виявлення прихованих потреб клієнтів використовуйте матрицю рішень Ісікава (діаграма Ісікава). Це метод аналізу причинно-наслідкових зв’язків, що допомагає діагностувати проблему і представити їх графічно. Для кожної групи клієнтів діаграми формуються індивідуально.

 


Дерево цілей салону краси

Шлях до цілей, що випливають з місії салону краси, зручно простежити, сформувавши послідовність планування. Весь процес створення організації можна представити у вигляді дерева цілей (дерево проблем) салону краси, крок за кроком прописуючи кожну дію.

Розглянемо структуру дерева цілей салону краси на прикладі салону «Константа».

Починаємо з опису місії салону краси, далі прописуємо стратегічні цілі:

  • корпоративні
  • операційні
  • управлінські
  • ресурсні мети.

Також прописуємо завдання. Все в сукупності це і буде дерево цілей салону краси.

Корпоративні цілі визначаються загальними показниками зростання компанії, з яких народжуються завдання компанії по збільшенню бази клієнтів і обсягу послуг, що надаються, пов’язані з місією салону краси.

Завдання салону краси:

  1. Збільшити базу постійних клієнтів до 60%.
  2. Збільшити обсяг послуг, що надаються на дому до 60%.

Операційні цілі прописуються після промальовування корпоративних: які конкретно маркетингові дії необхідні (розробка та проведення акцій, рекламних кампаній), закупівлі і зберігання матеріалів, а також підбір і навчання персоналу з складанням чек-листів.

Завдання:

  1. Маркетинг: розробити і провести акції.
  2. Закупівлі: робити закупівлі в оперативному порядку.
  3. Зберігання: робити звірку зі складом в кінці кожного робочого дня.
  4. Підбір персоналу: в основний склад і для роботи за вільним графіком.

Керуючімети:настройка маркетингу, управління фінансами, облік підприємства, управління персоналом.

Завдання:

  1. Маркетинг: розробити і провести 2 рекламні кампанії по підбору персоналу в основний склад і для роботи за вільним графіком.
  2. Управління фінансами: сформувати подушку безпеки і відкласти гроші на розвиток (по 50%).
  3. Облік: виплата заробітної плати і по кредитах, бухоблік і податки, орендна плата.
  4. Персонал: підбір за критеріями, навчання по чек-листів і щоденна оцінка для виплати винагороди.

Ресурсніцілі:пошук матеріальних, фінансових і трудових ресурсів.

Завдання:

  1. Матеріальні: забезпечення безпеки бухгалтерії
  2. Фінансові: формування і управління фінансами на розвиток і забезпечення подушки безпеки
  3. Трудові ресурси: складання сітки заохочень.

Таким чином, по дереву цілей салону краси або перукарні згодом легко вибудовується планування. З місії салонів краси випливають цілі, кожна з яких має свої функції. З кожної мети випливають завдання салону краси, які необхідно вирішити для досягнення даної мети. Детальний детальне наповнення кожного з перерахованих пунктів дерева цілей дозволить в майбутньому легко здійснювати процес планування, що забезпечує безперебійне та результативне в фінансовому відношенні функціонування в чіткій відповідності з позначеною місією салону краси.

(1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

15.04.2021
Місія, цілі та завдання салонів краси
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова пошта (доставка безкоштовна по Україні)Доставка за адресою (доставка безкоштовна по Україні)





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на карту ФОП (ФОП Датченко О.О. 5169 3305 1250 8182)






        ×
        ×