Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Контент маркетинг в косметології: як прогрівати клієнтів?

ГоловнаБлог — Контент маркетинг в косметології: як прогрівати клієнтів?

Кожен власник бізнесу знає що просування-це головне для будь-якої справи. І це не залежить від того, початок це свого шляху в б’юті-сфері або це стосується вже профі своєї справи. Розширяться і просувати свій бренд є необхідним протягом всієї діяльності. Оскільки саме таким чином можна досягти бажаного результату.

Для такого цілеспрямованого шляху існує кілька успішних стратегій пов’язаних з косметологічним бізнесом. І контент-маркетинг є одним з них.

Звичайно зустрічаються ніші, в яких СММ ведеться просто для галочки, але це ніяк не стосується індустрії краси. Увага для пошуку клієнтів потрібно приділити красивому і корисному контенту.

Контент-маркетинг представляє собою тактику, за допомогою якої можна активно просувати свій бізнес через контент. При цьому він повинен бути таким, щоб в повній мірі відповідати запитам і інтересам потенційних клієнтів. Саме такий контент буде викликати залучення аудиторії і відповідно подальшу співпрацю. Потрібно давати людям те, що їм подобається і тоді вони стануть передплатниками і клієнтами, яких потрібно буде втримати.

Така форма інтернет-маркетингу застосовується для досягнення певних бізнес-цілей. Це включає в себе:

  • безкоштовні публікації
  • тексти
  • відео
  • картинки
  • просування бренду за допомогою платної реклами

За весь час свого існування контент-маркетинг став найефективнішим у косметологічної сфері.

Чому цей інструмент такий ефективний?

Мільярди потенційних клієнтів щодня користуються інтернетом для покупок, пошуку будь-якої інформації, просто, для того щоб провести вільний час, почитати що-небудь та інше. Саме тому сучасні маркетингові техніки спрямовані на залучення нових клієнтів через інтернет-ресурс.

Давайте розберемося в тому, як діє контент-маркетинг:

  1. Він організовує знайомство з продуктом і послугою
  2. Підвищує впізнаваність, знижує опір
  3. За допомогою корисного контенту можна познайомити аудиторію зі своєю компанією або продуктом
  4. Також сприяє підвищенню конверсії та кількості переходів на сайт
  5. Знайомить компанію до потреб клієнтів і допомагає краще зрозуміти їх запити
  6. Показує експертний рівень бізнесу

Науково було доведено, що користувачі більше уваги звертають на красиву картинку, ніж на текст. Так що, потрібно загострити увагу на тому, що гарний віжуал-важлива частина контент-маркетингу.

Де розміщувати контент?

Соціальні мережі займають головне місце в цій справі. Оскільки саме тут найбільш відвідуваний ресурс, який зібрав багатомільйонну аудиторію різного віку. Давайте розглянемо найпопулярніші соціальні мережі для викладання контенту.

1. Інстаграм

Це одна з найголовніших соціальних мереж, яка просто ідеально підходить для просування б’юті-бізнесу. На просторах інтернету можна знайти багато статистики, яка підтверджує його популярність. Один з них-це те, що 1 мільярд користувачів щомісяця відвідують цю соціальну мережу.

2. Фейсбук

Число користувачів Фейсбуку перевищує населення Китаю і США разом. Саме тут кожен може знайти найактивнішу і платоспроможну аудиторію. Це можливість активно отримувати коментарі до своїх постах і таким чином просувати свій контент. Тут також можна налаштувати рекламу спрямовану саме на цільову аудиторію і в результаті отримати багато нових клієнтів.

3. Ютуб

Ютуб найголовніший серед відеоконтенту і другий за відвідуваністю ресурс в світі після самого Гугл. Показники підтверджують той факт, що ютуб є вигідним інструментом для просування бізнесу.

4. Pinterest

В основному Пінтерест є джерелом для натхнення, адже тут можна знайти дуже багато різноманітних добірок картинок і різних ідей. Саме тут дуже ефективно можна рекламувати свої товари і послуги.

5. Особистий блог

Цікава історія завжди буде привертати увагу читачів. Тут можна поділиться своїми досягненнями, відкриттями і життєвою історією, які привернуть людей схожих з вами по духу.

6. Каталоги салонів краси і жіночі портали

На ці ресурси потрібно звертати увагу, оскільки основна аудиторія б’юті індустрії-це жінки. Тут можна ділиться своїм досвідом, результатами процедур, розповісти про нові технології та інше, що може привернути нових клієнтів.

Пости в косметолога повинні бути інформаційними, які продають, розважальними та корисними. Розповіді про типах пропонованих послуг, способах по догляду за собою, Лайфхак і інше, допоможе зацікавити клієнтів і залучити до нових послуг.

Також особливу увагу варто приділити контенту у вигляді поста «до / після», де можна побачити результати за підсумками визначеної процедури. Адже найбільш вражаючими є саме факти. Це сприяє підвищенню лояльності і викликає довіру цільової аудиторії.

Не потрібно забувати також і про розважальну частини контенту. Це в основному опитування, різні розіграші, проведення і організація конкурсів. Можна писати пости на кумедні випадки, які відбувалися в сфері індустрії. Таке буде цікаво для читачів і контент буде йти під розважальної тематики і в виді бізнесу набагато швидше і легше для засновника.

Відповідно до платформи з просування, потрібно вибрати важливі метрики і періодично відстежувати їх. За підсумками результатів зростання або зниження запитів, можна побачити свій успіх або ж провал по просуванню послуги або бренду. Тому відстеження даних також важливо в сфері інтернету. Таким чином можна зрозуміти, що більше приваблює аудиторію і сприяє просуванню послуг.

На сайті компанії Prime Laser System можна придбати будь-яке необхідне професійне обладнання для клініки або салонів. Цим можна поділиться зі своїми передплатниками і таким чином розповісти про нові можливості та результати за допомогою нових технологій. Це відмінний варіант для збільшення своєї аудиторії і залучення нових відвідувачів салону краси.

(1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

18.03.2021
Контент маркетинг в косметології: як прогрівати клієнтів?
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова пошта (доставка безкоштовна по Україні)Доставка за адресою (доставка безкоштовна по Україні)





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на карту ФОП (ФОП Датченко О.О. 5169 3305 1250 8182)






        ×
        ×