Содержание статьи:
Кожен власник бізнесу знає що просування-це головне для будь-якої справи. І це не залежить від того, початок це свого шляху в б’юті-сфері або це стосується вже профі своєї справи. Розширяться і просувати свій бренд є необхідним протягом всієї діяльності. Оскільки саме таким чином можна досягти бажаного результату.
Для такого цілеспрямованого шляху існує кілька успішних стратегій пов’язаних з косметологічним бізнесом. І контент-маркетинг є одним з них.
Звичайно зустрічаються ніші, в яких СММ ведеться просто для галочки, але це ніяк не стосується індустрії краси. Увага для пошуку клієнтів потрібно приділити красивому і корисному контенту.
Контент-маркетинг представляє собою тактику, за допомогою якої можна активно просувати свій бізнес через контент. При цьому він повинен бути таким, щоб в повній мірі відповідати запитам і інтересам потенційних клієнтів. Саме такий контент буде викликати залучення аудиторії і відповідно подальшу співпрацю. Потрібно давати людям те, що їм подобається і тоді вони стануть передплатниками і клієнтами, яких потрібно буде втримати.
Така форма інтернет-маркетингу застосовується для досягнення певних бізнес-цілей. Це включає в себе:
За весь час свого існування контент-маркетинг став найефективнішим у косметологічної сфері.
Мільярди потенційних клієнтів щодня користуються інтернетом для покупок, пошуку будь-якої інформації, просто, для того щоб провести вільний час, почитати що-небудь та інше. Саме тому сучасні маркетингові техніки спрямовані на залучення нових клієнтів через інтернет-ресурс.
Давайте розберемося в тому, як діє контент-маркетинг:
Науково було доведено, що користувачі більше уваги звертають на красиву картинку, ніж на текст. Так що, потрібно загострити увагу на тому, що гарний віжуал-важлива частина контент-маркетингу.
Соціальні мережі займають головне місце в цій справі. Оскільки саме тут найбільш відвідуваний ресурс, який зібрав багатомільйонну аудиторію різного віку. Давайте розглянемо найпопулярніші соціальні мережі для викладання контенту.
1. Інстаграм
Це одна з найголовніших соціальних мереж, яка просто ідеально підходить для просування б’юті-бізнесу. На просторах інтернету можна знайти багато статистики, яка підтверджує його популярність. Один з них-це те, що 1 мільярд користувачів щомісяця відвідують цю соціальну мережу.
2. Фейсбук
Число користувачів Фейсбуку перевищує населення Китаю і США разом. Саме тут кожен може знайти найактивнішу і платоспроможну аудиторію. Це можливість активно отримувати коментарі до своїх постах і таким чином просувати свій контент. Тут також можна налаштувати рекламу спрямовану саме на цільову аудиторію і в результаті отримати багато нових клієнтів.
3. Ютуб
Ютуб найголовніший серед відеоконтенту і другий за відвідуваністю ресурс в світі після самого Гугл. Показники підтверджують той факт, що ютуб є вигідним інструментом для просування бізнесу.
4. Pinterest
В основному Пінтерест є джерелом для натхнення, адже тут можна знайти дуже багато різноманітних добірок картинок і різних ідей. Саме тут дуже ефективно можна рекламувати свої товари і послуги.
5. Особистий блог
Цікава історія завжди буде привертати увагу читачів. Тут можна поділиться своїми досягненнями, відкриттями і життєвою історією, які привернуть людей схожих з вами по духу.
6. Каталоги салонів краси і жіночі портали
На ці ресурси потрібно звертати увагу, оскільки основна аудиторія б’юті індустрії-це жінки. Тут можна ділиться своїм досвідом, результатами процедур, розповісти про нові технології та інше, що може привернути нових клієнтів.
Пости в косметолога повинні бути інформаційними, які продають, розважальними та корисними. Розповіді про типах пропонованих послуг, способах по догляду за собою, Лайфхак і інше, допоможе зацікавити клієнтів і залучити до нових послуг.
Також особливу увагу варто приділити контенту у вигляді поста «до / після», де можна побачити результати за підсумками визначеної процедури. Адже найбільш вражаючими є саме факти. Це сприяє підвищенню лояльності і викликає довіру цільової аудиторії.
Не потрібно забувати також і про розважальну частини контенту. Це в основному опитування, різні розіграші, проведення і організація конкурсів. Можна писати пости на кумедні випадки, які відбувалися в сфері індустрії. Таке буде цікаво для читачів і контент буде йти під розважальної тематики і в виді бізнесу набагато швидше і легше для засновника.
Відповідно до платформи з просування, потрібно вибрати важливі метрики і періодично відстежувати їх. За підсумками результатів зростання або зниження запитів, можна побачити свій успіх або ж провал по просуванню послуги або бренду. Тому відстеження даних також важливо в сфері інтернету. Таким чином можна зрозуміти, що більше приваблює аудиторію і сприяє просуванню послуг.
На сайті компанії Prime Laser System можна придбати будь-яке необхідне професійне обладнання для клініки або салонів. Цим можна поділиться зі своїми передплатниками і таким чином розповісти про нові можливості та результати за допомогою нових технологій. Це відмінний варіант для збільшення своєї аудиторії і залучення нових відвідувачів салону краси.
Залишити відповідь