Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Цікаві акції для салонів краси

ГоловнаБлог — Цікаві акції для салонів краси

Успіх салону краси залежить від клієнтів. І дуже важливо залучати нових відвідувачів і робити так, щоб вони хотіли повернутися. Одним з найбільш ефективних способів вважається створення різних акцій. Люди люблять, коли ціни на послуги супроводжуються бонусами. Придумавши цікаву акцію можна зробити так, що клієнтська база в короткий час поповнюватися новими обличчями.

Різні ідеї для маркетологів

Одна з основних цілей – залучення нових клієнтів. Це не так просто, як може здатися на перший погляд. І дуже важливо створити всі умови для того, щоб залучити нових відвідувачів. Для грамотного проведення заходу, яке розраховане на залучення цільової аудиторії, буде недостатньо тільки створити пропозицію. Варто продумати кожен свій крок. Найпоширенішими ідеями акцій для залучення нових клієнтів вважаються:

  1. Залучення клієнтів, які давно не відвідували салон – створіть вигідні умови для клієнтів, які раніше відвідували салон на постійній основі, а в даний момент припинили відвідування. Залучити “заснули” клієнтів можна знижками.
  2. Партнерство з благодійними організаціями – станьте партнером місцевого відділення національної благодійної організації. Або візьміть участь в одному з їхніх заходів, або створіть для них своє власне захід зі збору коштів. Така участь покаже клієнтам вашу турботу і вони захочуть прийти до вас.
  3. Роздайте людям рекламні товари – все люди люблять безкоштовні подарунки. Кілька простих маркетингових ідей салону включають замовлення фірмових брелоків, ручок, килимків для миші, кавових кухлів або інших рекламних товарів. Таким чином, це буде нагадування про вашому салоні кожен раз при використанні цих предметів.
  4. Робота з соціальними мережами – запропонуйте своїм клієнтам знижки на репост або коментарі в соціальних мережах. Це також відмінний варіант для залучення нових клієнтів, які звертають увагу на позитивні відгуки в інтернеті.
  5. Створення відеоконтенту – існує багато способів просунути салон на ринок. Але можливо зараз немає кращого, ніж відео. Так як люди більше запам’ятовують і сприймають відео на відміну від фотографій. Маючи напоготові безліч Тб, насправді досить легко створювати та публікувати власний контент. Ви навіть можете просто використовувати свій телефон, публікувати свої відео на YouTube і ділитися ними в різних соціальних мережах. Є навіть кілька відмінних відеопріложеній тільки для створення і редагування відео контенту для соціальних мереж. Для салонів створіть серію навчальних відео, які допоможуть вашим клієнтам укладати волосся в домашніх умовах. Що стосується спа, подумайте про правильне очищення або відлущування, або про інший процес догляду за шкірою. Ідеї ​​для б’юті-бізнесу просто безмежні.

Крім цього існує безліч і інших варіантів для залучення клієнтів. І з кожною ідеї можна створити той продукт, який стане успішним. Вважається, що проводити акції варто в районі 11: 00-14: 00 годин дня. Це відмінний час для залучення людей. Оскільки багато людей з ранку і до обіду вільніші і у них є час, який можна присвятити собі.

Як створити ефективні акції

Всі успішні акції формують уявлення про переваги вибору саме цього салону. Пробудити інтерес до пропонованих послуг і переконати записатися на пропоновану процедуру досить просто. Варто продумати кожен свій крок для того, щоб людина захотіла прийти в салон. Важливо, щоб відвідувач розумів, що пропонована послуга супроводжується приємним бонусом.

Рекламні інструменти – це все вигідні пропозиції. І для того, щоб вони принесли користь варто добре підготуватися до проведення акції. Так як у випадках якщо щось піде не так це може привести до негативних наслідків і відгуками.

Поради по запуску акції

Створення акції для салону краси вимагає ретельну оцінку і планування. Варто відзначити, що найкращим часом для проведення акції вважаються періоди коли:

  • з’являється нова послуга;
  • потрібно залучення нової клієнтури;
  • потрібно підвищення сезонних продажів;
  • настає період спаду відвідувань;
  • наближається зростання цін;
  • наступають свята, наприклад Новий рік, День закоханих, 8 Березня та ін.

Варто відзначити, що акційні пропозиції не повинні переміщати інтереси клієнта від однієї послугу на іншу. Реклама буде ефективною якщо пропозиції буде в комплексі. Наприклад знижка на манікюр + укладка або масаж + мезотерапія. Тут головне враховувати побажання клієнтів. Проведіть аналіз і тільки після того запустіть рекламну акцію на бажану послугу.

Вигідні умови для клієнтів

Спеціальні пропозиції допомагають залучити нових клієнтів. Об’єднання рекламних ідей збільшує привабливість і потенційно розширює вашу мережу при роботі по утриманню і залученню клієнтів. Спеціальними пропозиціями, які привернуть новий клієнтів можуть бути

  1. Дисконтна карта – система реєстрації кількості відвідувань нагороджує ваших постійних клієнтів, які часто відвідують ваш салон. Коли клієнт відвідує достатньо часу, щоб заповнити карту, вона отримує знижку на наступні послуги салону. Аналогічний варіант – пробити картку для кожного продукту салону, який вона купує. Після того, як всі крапки вибиті, вона отримує або безкоштовний продукт, або знижку на наступну покупку продукту. Знижка дає задоволеним клієнтам додатковий стимул повертатися.
  2. Пряма розсилка – це дозволяє вашим нинішнім клієнтам не випускає з уваги ваші перукарські послуги. Надсилайте листiвки для періодичних розсилок, щоб тримати клієнтів в курсі ваших послуг і всього нового в салоні. Пряма розсилка також є варіантом для клієнтів, які якийсь час не були в вашому салоні. Зробіть пряму розсилку більш привабливою, включивши купон на невелику знижку на наступну послугу, яку замовляє клієнт.
  3. Реферальна програма – дає поточним клієнтам можливість отримати винагороду, а вам легкий доступ до нових клієнтів. Роздрукуйте персоналізовані візитні картки з формою направлення на зворотному боці. Заохочуйте своїх нинішніх клієнтів роздавати візитки своїм знайомим. Коли один з рефералів користується вашими послугами, він заповнює реферальную інформацію на зворотному боці. Нагородите клієнта, який направив її, знижкою або невеликим подарунком. Як бонус для нового клієнта запропонуйте їй таку ж знижку або подарунок.

Ефективні рекламні акції залучають клієнтів, не вимагаючи великих витрат у вигляді безкоштовних продуктів, послуг або призів.

Вигідні умови для клієнтів

Спеціальні пропозиції допомагають залучити нових клієнтів. Об’єднання рекламних ідей збільшує привабливість і потенційно розширює вашу мережу при роботі по утриманню і залученню клієнтів. Спеціальними пропозиціями, які привернуть новий клієнтів можуть бути

  1. Дисконтна карта – система реєстрації кількості відвідувань нагороджує ваших постійних клієнтів, які часто відвідують ваш салон. Коли клієнт відвідує достатньо часу, щоб заповнити карту, вона отримує знижку на наступні послуги салону. Аналогічний варіант – пробити картку для кожного продукту салону, який вона купує. Після того, як всі крапки вибиті, вона отримує або безкоштовний продукт, або знижку на наступну покупку продукту. Знижка дає задоволеним клієнтам додатковий стимул повертатися.
  2. Пряма розсилка – це дозволяє вашим нинішнім клієнтам не випускає з уваги ваші перукарські послуги. Надсилайте листiвки для періодичних розсилок, щоб тримати клієнтів в курсі ваших послуг і всього нового в салоні. Пряма розсилка також є варіантом для клієнтів, які якийсь час не були в вашому салоні. Зробіть пряму розсилку більш привабливою, включивши купон на невелику знижку на наступну послугу, яку замовляє клієнт.
  3. Реферальная програм – дає поточним клієнтам можливість отримати винагороду, а вам легкий доступ до нових клієнтів. Роздрукуйте персоналізовані візитні картки з формою направлення на зворотному боці. Заохочуйте своїх нинішніх клієнтів роздавати візитки своїм знайомим. Коли один з рефералів користується вашими послугами, він заповнює реферальную інформацію на зворотному боці. Нагородите клієнта, який направив її, знижкою або невеликим подарунком. Як бонус для нового клієнта запропонуйте їй таку ж знижку або подарунок.

Ефективні рекламні акції залучають клієнтів, не вимагаючи великих витрат у вигляді безкоштовних продуктів, послуг або призів.

Вигідні умови для Клієнтів

Спецільні Пропозиції допомагають залучіти нових клієнтів. Об’єднання рекламних Ідей збільшує пріваблівість и потенційно розшірює вашу ятір при работе по утриманню і залученню клієнтів. Спеціальними пропозіціяміи, які приваблять нових клієнтів можуть бути:

  1. Дисконтна карта – система реєстрації кількості відвідувань нагороджує ваших постійніх клієнтів, які часто відвідують ваш салон. Коли клієнт відвідує достаточно годині, щоб заповнити карту, вона отрімує знижку на следующие послуги салону. Аналогічній варіант – пробита картку для кожного продукту салону, який вона купує. Після того, як всі крапки вибіті, вона отримує або безкоштовний продукт, або знижку на наступний покупку продукту. Знижка дає задоволеним клієнтам додатковий стимул повертатися
  2. Пряма розсилка – це дозволяє вашим нинішнім клієнтам не забути перукарські послуги. Листiвка для періодичних розсилок, щоб тримати клієнтів в курсі ваших послуг и всього нового в салоні. Пряма розсилка такоже є варіантом для клієнтів, які якийсь час не були в Вашому салоні. Зробіть пряму розсилку більш привабливою, включаючи купон на невеликі знижки на наступну послугу, якові замовляє клієнт.
  3. Реферальна програма – дає потоковим клієнтів можлівість отрімати винагороду, а вам легкий доступ до нових клієнтів. Роздрук персоналізованих візітних карток з формою направлення на зворотньому боці. Заохочуйте своих нінішніх клієнтів роздавати візитки своїм знайомим. Коли один з рефералів корістується вашими послугами, він заповнює реферальную інформацію на зворотньому боці. Нагороди клієнта, який направив є, знижка або невеликі подарунки. Як бонус для нового клієнта запропонуйте таку ж знижку або подарунок.

Ефектівні рекламні акції залучають клієнтів, що не вімагають великих витрат у вигляді безкоштовних продуктів, послуг або призів.

 

FAQ

Як залучити нових клієнтів?

Запуск реклами і різних акцій дозволить привернути увагу нових клієнтів. Створення цікавих умов дозволить поповнити клієнтську базу новими обличчями.

Важливий фактор для створення акції

Перед запуском акції слід продумати кожен свій крок. Проаналізуйте і зберіть всю інформацію про потреби клієнтів.

Як поширити рекламу?

Соціальні мережі, оголошення, розсилка дозволять дати знати всім клієнтам про ваші пропозиції.

Коли краще запускати акції?

Перед запуском нової послуги, перед майбутніми святами. І в будь-який період, коли власник вважає за потрібне.

(1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

09.05.2021
Цікаві акції для салонів краси
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова пошта (доставка безкоштовна по Україні)Доставка за адресою (доставка безкоштовна по Україні)





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на карту ФОП (ФОП Датченко О.О. 5169 3305 1250 8182)






        ×
        ×