Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Яким повинен бути ідеальний рекламний банер салону краси?

ГоловнаБлог — Яким повинен бути ідеальний рекламний банер салону краси?

Рекламний банер – одна з найпоширеніших форм масової комунікації в публічному просторі. Більшість власників бізнесу – як великого, так і малого – задаються питанням, що робити, щоб їх банер був ефективним і професійним. Хороші банери кидаються в очі. Банер повинен в першу чергу бути привабливим. Зазвичай він націлений на моторизованих одержувачів і видно потенційному покупцеві тільки протягом декількох секунд. Таким чином, цього короткого часу має вистачити, щоб побачити і запам’ятати логотип і назву компанії. Найкраще довірити дизайн банера перевіреного підприємству, яке займається створення банерів. Тоді ми будемо впевнені, що наш продукт буде виготовлений у відповідності з найвищими стандартами і буде ефективно виконувати свої функції.

Що повинні містити ефективні рекламні банери?

Рекламні банери – один з найбільш ефективних маркетингових інструментів. Графічна реклама спрощує отримання і запам’ятовування, а представлений в ній контент легше і швидше досягає одержувачів. Ми живемо в світі живопису, і графіка супроводжує нас всюди – в Медійній мережі Google, YouTube, Facebook і Instagram. Щоб створити ефективні рекламні банери, які будуть підтримувати продажу, слід пам’ятати кілька правил:

1. Візуальна зв’язок

Ми живемо в світі живопису, і графіка супроводжує нас всюди – в Медійній мережі Google, YouTube, Facebook і Instagram. Для Одержувачів немає нічого більш тривожного, ніж перехід на сторінку, яка повністю відрізняється від оголошення, на яке вони тільки що натиснули. Банер повинен бути візуально схожий на сайт, на який він вказує. Логотип – найважливіший елемент ідентифікації. Це товарний знак, який покупці повинні дізнатися з першого погляду. Його слід розмістити як вивіску в стаціонарному магазині, так і на веб-сайті, в профілі компанії в соціальних мережах. Типографіка – значить шрифти і гарнітура. Типографіку компанії слід постійно використовувати у всіх рекламних матеріалах, від веб-сайту до візитних карток або рекламних листівок.

2. Колір – відіграє велику роль

Колір має силу – ми наочні учні. Ми можемо ефективно посилити наше послання грою фарб. Кольори провокують, надихають і привертають, а при неправильному використанні вони можуть відлякати і відштовхнути. Їх слід відповідним чином підбирати до цільової групи: жінкам, чоловікам чи дітям. Вибір кольору має велике значення, наприклад, зелений, асоціюється з природою і гармонією, чорний – з класикою, елегантністю та розкішшю, синій – зі стійкістю і безпекою. Завдяки постійності ви виділитеся на тлі конкурентів і не заблукаєте в натовпі через хаос.

3. Мінімалізм і естетика

Чим менше тим краще. Просте повідомлення є найбільш читаним. Агресивні рекламні банери дратують і неприємні для користувачів. Не менш важлива естетика банера. Відповідні пропорції, поля і простір між абзацами організовують повідомлення, яке ми хочемо донести до наших клієнтів, і це, природно, привертає увагу і викликає позитивні враження і довіру. У рекламних банерах Facebook текст на зображенні не може перевищувати 20% зображення – якщо ми не дотримуємося ця умова, реклама може бути відхилена або мати менший охоплення.

4. Ясний заклик до дії

Під цією назвою немає нічого, крім кнопки на банері, що закликає до дії. Ми повинні прояснити це, направити одержувача за руку, куди натиснути і що робити після того, як помітили наш банер – «купити зараз», «замовити», «перевірити», «зареєструватися», «читати далі», «книга». Кнопка CTA повинна привертати увагу і бути добре помітною. Наприклад, варто збільшити розмір шрифту, поставити його контрастного яскравого кольору або додати в вигляді кнопки. Що ще потрібно пам’ятати? Щоб наші графічні банери відображалися в Google Рекламі або соціальних мережах, вони повинні бути підготовлені у відповідних розмірах і розмірах. Повну і поточну специфікацію графічних оголошень.

5.Размери графічної реклами в соціальних мережах

Одним з факторів, що визначають ефективність банерної реклами, є CTR. В середньому цей показник коливається від 0,5% до 3% – це означає, що на 1000 показів реклами на банер натискають від 5 до 30 осіб. Інший важливий показник – коефіцієнт конверсії, який розраховується шляхом ділення кількості конверсій на загальну кількість кліків по вашій об’яві. Конверсії – це конкретна діяльність клієнта, яка представляє цінність для компанії, наприклад покупка, телефонний дзвінок.

6.Оптімізація реклами

Оптимізація реклами – це не тільки експерименти із зовнішнім виглядом банерів, а й оптимізація таргетингу вашої реклами – правильний вибір цільової аудиторії (стать, вік, місце розташування), ключових слів, місць розміщення і тим.

7. Пам’ятати про важливе!

Найважливіша інформація, яку слід розмістити на рекламному банері: назва і логотип компанії, опис того, чим займається відправник (у вигляді списку найбільш важливих послуг або яскравого рекламного слогана) і контактні дані (номер телефону, сайт, адреса фан-сторінки). Інформація повинна бути конкретною і спонукати одержувача до дії. Почуття гумору також працює – у банера, який змушує вас посміхатися, набагато більше шансів запам’ятатися.

 

FAQ

Чому я заплатив за рекламу, а рекламного банера все ще немає?

Налагодження та запуск реклами займає мінімум три робочих дні, а якщо реклама об’ємна то і до тижня. Можливо, треба трохи почекати. Якщо пройшло більше, тобто занепокоєння задуматися і нагадати рекламодавцям про терміни.

Чому я не бачу свою рекламу?

В першу чергу переконайтеся, що ключові фрази, які ви вводите є в назві вашої реклами. Ваше ставлення до тієї цільової категорії, для якої підібраний контент і ви зараз в тому регіоні, на який налаштована реклама. А також варто пам’ятати, що будь-яка реклама повинна пройти модерацію.

Як зробити так, щоб моя реклама не дратувала аудиторію?

Потрібно вдаватися до методу нативной реклами. Цей вид реклами збігається з обраним контентом і менш дратує аудиторію. Наприклад, ми читаємо про нарощування вій, а нам випливає банер спінінгів. І це не може не дратувати!

Чому моя реклама не на першому місці?

На перше місце впливає в першу чергу ставка, хтось платить більше, хтось менше. Також важливу роль відіграє геолокація, десь обсяг аудиторії зростає. І звичайно сама реклама, на яку хочеться клікнути, а на яку немає.

(1 оценок, среднее: 4,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

09.05.2021
Яким повинен бути ідеальний рекламний банер салону краси?
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова пошта (доставка безкоштовна по Україні)Доставка за адресою (доставка безкоштовна по Україні)





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на карту ФОП (ФОП Датченко О.О. 5169 3305 1250 8182)






        ×
        ×