Профессиональное оборудование для клиник и салонов

Автоматизація салону краси: з чого почати впровадження

ГлавнаяБлог — Автоматизація салону краси: з чого почати впровадження

Содержание статьи:

Ви вирішили автоматизувати салон краси або перукарню? Перед установкою софта розберіться в ряді питань, актуальних для директора б’юті-підприємства.

 

Аудит

Найголовніше, з чого варто почати — провести аудит бізнес-процесів в салоні краси. Мета аудиту — визначити основні бізнес-процеси і тих, хто за них відповідальний. Виділіть, хто за що відповідає, чи є у вашій організації «сірі кардинали», здатні зсередини підірвати ваші починання і нашкодити процесу автоматизації.

 

АСУ

Крім того, подбайте про документарном супроводі всіх бізнес-процесів. Наведемо простий приклад. Після впровадження АСУ ви зможете відслідковувати обсяги оброблених (скоєних) дзвінків адміністратором, а період часу, який можна буде витрачати на ці дзвінки, значно збільшиться. Однак якщо в локальному акті відсутні актуальні і працюють тексти скриптів для дзвінка, підсумки роботи адміністратора будуть досить спірними.

 

Софт

Взаємодія з менеджерами софта для салону краси або перукарні, звичайно, лежить на плечах директора. Однак навчатися програмі повинен не тільки він. Вміти працювати в програмі повинен весь керуючий персонал — і директор, і керуючий, і адміністратори. У будь-якому випадку, знати софт повинен більше ніж одна людина компанії. Це необхідно по ряду причин.

— при звільненні когось із персоналу навчити нового можна всередині самої компанії, часто не вдаючись до послуг розробників
— при збої в софті і при відсутності директора на місці тільки співробітник, що розбирається в програмі, зможе грамотно сформулювати питання менеджеру
— при відсутності директора навчений співробітник зможе коректно заносити інформацію в програму, що не дасть отримувати недостовірну звітну інформацію в подальшому.

До речі, перед автоматизацією салону або перукарні обговоріть цей момент з вашим керуючим персоналом. Ваше завдання — «штовхати» проект його учасникам, щоб вони не виявилися сторонніми спостерігачами. Донесіть до них, що автоматизація вигідна всім — директору для оптимальної звітності, а співробітникам — для систематизації їх роботи і в результаті — об’єктивної оплаті туди, яку вони самі можуть контролювати.

Не варто впроваджувати рішення, тільки що з’явилися на ринку. оптимально:

— вивчити вітчизняні підприємства, які впровадили АСУ
— вивчайте саме ті підприємства, де впровадження пройшло успішно
— переконайтеся, що автоматизація пройшла не тільки на папері.

До слова, дуже рекомендується перед придбанням програми спробувати зв’язатися з клієнтами, які працюють на цьому софті, і порадитися з ними. Дізнайтеся, наскільки їх проект схожий на ваш, адже іноді нюанс в автоматизації різних бізнес-процесів може значно змінити загальну картинку проекту.

Найчастіше багато директорів після автоматизації стикаються з тим, що проект йде «вхолосту». Адже по суті кому найбільше потрібна автоматизація? Власнику підприємства. Підлеглі проживуть і без неї. Щоб уникнути відторгнення програми, варто актуалізувати систему мотивації. Преміальні зв’яжіть з результатом. Також відразу обговоріть (а краще закріпити в документах) параметри успіху проекту і зрізу ж із загального бюджету виділіть бонусний фонд, сумірний з компенсацією. Співробітники, задіяні в проекті, повинні боротися за бонуси.

(Пока оценок нет)
Загрузка...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

30.04.2021
Автоматизація салону краси: з чого почати впровадження
Категории
phone chat
close
phone
chat
×






    ×






      ×
      Название:
      Цена:
      Мощность:
      Цвет:


        Выберите способ доставки:
        Самовывоз (г. Киев, ул. Днепровская набережная 19а)Нова пошта (доставка бесплатная по Украине)Доставка по адресу (доставка бесплатная по Украине)





        Выберите способ оплаты:
        Наличными при полученииОплата на банковский счетОплата на карту ФЛП (ФЛП Датченко О.О. 5169 3305 1250 8182)






        ×
        ×