Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Як залучити клієнтів в тату-салон: розбір помилок і рекомендації в роботі

ГоловнаБлог — Як залучити клієнтів в тату-салон: розбір помилок і рекомендації в роботі

Тату-салон – досить вузька сфера б’юті-бізнесу, однак фішки і рекомендації для залучення клієнтів може взяти на озброєння практично будь-який салон краси.

Розбираємося в помилках залучення і аналізуємо робочі інструменти. Перш ніж говорити про те, як правильно залучати клієнтів в тату-салон, розберемо найбільш часті помилки, що виникають в ході цього процесу. Їх усунення дасть можливість збільшення трафіку практично без додаткових вливань грошей в своє просування.

 

Помилка №1. Завести групу салону і не займатися їй

Будь-яка група (або аккаунт) салону краси повинні не просто бути в наявності, а працювати і відповідати певним вимогам.

Коли люди заходять в групу вперше, їм хочеться знати, де вони опинилися. Поясніть їм це Віджет зі спецпредложением.

Коли незнайомий з вами людина потрапляє в ваше співтовариство, потрібно допомогти йому зорієнтуватися. У нашому випадку направити на консультацію з майстром – відмінний хід;

Фотографії робіт і відгуки клієнтів. Їх розміщення підвищує довіру і спрощує спілкування з клієнтом; Швидка відповідь. Він дає клієнтові зрозуміти, що представник салону “на зв’язку” і завжди готовий швидко відповісти на будь-яке питання;

Посилання на сторінки майстрів. Будь-який клієнт хоче подивитися, хто саме буде з ним працювати (в даному випадку – наносити татуювання);

Асортимент товарів, що знаходяться в відповідному блоці. Зрозуміло, що не завжди можна описати всі варіанти за цінами. Але потенційні клієнти, які до вас потрапили в перший раз, повинні розуміти, в якому ціновому сегменті ви працюєте. Це дозволяє заощадити час ваших адміністраторів;

Наявність “свіжих” постів. Цей пункт – найважливіший. Якщо останній пост в вашій групі опубліковано кілька днів тому, група сприймається як “мертва”. Тому постити треба кожен день. Досить двох постів на добу. Важливо регулярно показувати що група “жива” і працює. Для груп, що відносяться до B2B-сфері послуг, правило інше жорстке, там можна і 1-2 рази в місяць. Але краще частіше; Наявність альбомів і відео – все це знову ж підвищує лояльність до вас потенційних клієнтів.

 

Помилка № 2. Проводити конкурс, не продумавши його

Мені часто пишуть люди, які організовують конкурси в соціальних мережах, з питанням: “А чому це не спрацювало?”.

Головна проблема конкурсів (і інших схожих механік) – вони некеровані. Ви не можете точно визначити, хто саме побачить ваш пост і хто саме потрапить в ваше співтовариство або аккаунт. Конкурси хороші, якщо ви продаєте щось недороге і масове. Наприклад, піцу за 300 рублів. Якщо ви, як в цьому прикладі, продаєте не масовий продукт і не прогинаєтеся за цінами, конкурс буде для вас марний.

 

Помилка № 3. Непродумана таргетована реклама салону

Більшість гравців ринку не уявляє, що це за інструмент. Але і ті, хто знає механіки його дії, як правило, використовують його неефективно.

 

З чого повинна починатися робота по залученню клієнтів в салон

Розберемо просту концепцію, без якої неможливо будувати маркетинг.

Market – ваш ринок. Ваша цільова аудиторія, до якої ми хочемо достукатися.

Message – то, що ми говоримо цільової аудиторії. Наше позиціонування, акції, прайси все це входить сюди ж.

Media – рекламний канал, за допомогою якого ми доносимо наш Message до нашого ж Market. Подивимося, як це працює, на реальних прикладах.

Аналіз аудиторії салону.

Як зрозуміти, хто ваш ідеальний покупець Якщо ваш салон працює хоча б півроку, то вам пощастило: у вас вже, швидше за все, є якісь вихідні дані, завдяки яким ви зможете вибудувати свою систему маркетингу. Все, що потрібно для їх отримання, – проаналізувати вашу історію спілкування з клієнтами, знайти тих, хто були найкращими (для їх відбору орієнтуйтеся на своє враження про них, вибираючи тих, про кого залишилися найбільш приємні) і виділити загальні ознаки серед них. Якщо ви спілкуєтеся з клієнтами в ВК – відберіть, наприклад, тих, хто ніколи не скаржився на ціни, не спізнювався, ходить в ваш салон регулярно і добре платить – і знайдіть у них спільні риси. Вам потрібно шукати спільне в трьох категоріях: демографія: вік, зайнятість, сімейний стан, рівень доходів, освіта; географія: з якого району приїхав до вас ця людина Псіхографія: захоплення, переконання і т.д.

Коли я робив такий аналіз для студії манікюру, з’ясувалося, що найкращими клієнтами для неї є дівчата-підприємці або успішні фахівці, які цікавляться фітнесом, самостійні і т.д. Створення електронного листа. Як писати пости, які привернуть ідеальних клієнтів і відштовхнуть непотрібних Наприклад, в тату-студії, з якої ми працюємо з грудня 2017 року, ідеальним клієнтом є дівчина-студентка 18-19 років, яка збирається зробити першу (найменшу) татуювання, стежить за модою , добре одягається і виглядає. Саме з огляду на це ми і стали оформляти пости для таргетированной реклами.

Один з варіантів постів, що призводять клієнтів в тату-студію: Багато тату-студії і майстри мріють набивати полотна на 10-15 годин, пояснюючи це тим, що такі роботи коштують досить дорого. Можливо, це і так. Але в нашому випадку найкращою аудиторією були дівчата, які бажають зробити маленьку татуювання. Підбір рекламного каналу. Де показувати свою пропозицію для пошуку кращих клієнтів Ми визначили риси ідеальних клієнтів, підготували пости, в яких розповіли про те, хто нам потрібен. Настав час здатися на очі цільової аудиторії. Стало зрозуміло – як знайти дівчат-студенток 18-19 років. Один з варіантів – вказати ці параметри в налаштуваннях рекламного кабінету.

 

Що дає такий підхід

Подібний підхід привів до наступних результатів.

По-перше, вам починають писати клієнти. І вони починають приносити вам гроші. Тільки в повідомлення групи щодня пише від 5 до 10 осіб. А ще є особисті акаунти майстрів і керівника студіїю

По-друге, залучати цільових клієнтів стає в результаті дешевше, адже тепер ви точно знаєте, на кого направити всі зусилля.

По-третє, якість таких звернень набагато вище. Це не подразнюють “а скільки це коштує?”, А після потенційний клієнт пропадає. Це вже позитивно налаштовані люди, які дійсно хочуть до вас прийти. По-четверте, оскільки ви працювали з адекватними людьми, швидше за все, вони будуть задоволені вами. А значить, залишать позитивні відгуки і обов’язково прийдуть до вас ще раз.

Дві техніки, які варто впровадити в салоні

Значна проблема для соціальних мереж – це “закриття” клієнтів в особистих повідомленнях, тобто доведення спілкування до логічного кінця, коли людина або стає набувачем ваших послуг, або йде. До вас звертаються, але в сам салон приходить занадто мало людей? Постарайтеся запровадити два способи, про які я розповім нижче.

Техніка “ну чо?” Є одна значуща вираз, яке актуально для сфери продажів: людині потрібно більше “торкань” для прийняття рішення. І той, хто “стосується” своїх потенційних клієнтів частіше, продає більше. Тому введіть собі регулярне правило – “нагадувати про себе всім завислим клієнтам”. Я прийшов до ідеальної частоті – робити це двічі на тиждень. Ніякої складної роботи тут не проводиться, просто періодично пишіть щось в дусі “ну чо?”. Працює це приблизно так.

Техніка “щирість” Якщо написав вам людина ні в яку не відповідає, але ви зберігаєте надію, що він все таки щось у вас придбає, тобто спосіб його “дотиснути”. Напишіть довге, щире повідомлення, в якому обов’язково вкажіть, що розумієте його ситуацію, ні в якому разі не збираєтеся йому набридати, але все-таки хочете прояснити ситуацію, чому він спочатку вам написав, спілкувався з вами і тому чомусь перестав відповідати. В результаті листування, наведеної вище, ця людина все ж став нашим клієнтом.

Отже, давайте резюмуємо: Не робіть те, що роблять всі. Якщо конкуренти запускають конкурс, то це зовсім не означає, що вам потрібно наслідувати їхній приклад. Вивчайте своїх реальних покупців. Шукайте серед них кращих, знаходите спільні риси і шукайте таких же. Те, що ви пишете в своїх постах, на 80% визначає характеристики клієнтів, які до вас прийдуть. Якщо ви «тиснули» на те, що у вас низькі ціни, то такі клієнти і прийдуть. Розповісте про безпеку і комфорт, і прийдуть цінителі саме цього. Також ніхто не забороняє вам “відсікати” непотрібних вам клієнтів в тексті поста. Використовуйте ті способи реклами, які дозволять вам здатися на очі вашим кращим клієнтам. Краще не слід нічого робити в рекламі до того, як визначте, кого вона вам повинна залучити. Вивчайте співробітників “закривати” клієнтів в особистих повідомленнях. У 90% бізнесів тут дуже великі проблеми. Чи зможете підвищити конверсію з написали в оплатили – обженете конкурентів без додаткових вкладень в рекламу.

(1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

07.05.2021
Як залучити клієнтів в тату-салон: розбір помилок і рекомендації в роботі
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова пошта (доставка безкоштовна по Україні)Доставка за адресою (доставка безкоштовна по Україні)





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на карту ФОП (ФОП Датченко О.О. 5169 3305 1250 8182)






        ×
        ×