Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Як вибрати солярій для салону краси

ГоловнаБлог — Як вибрати солярій для салону краси

Ви відкрили свій салон краси, і справи йдуть добре. Працюють відмінні стилісти, перукарі, майстри по манікюру і педикюру, досвідчений косметолог. Як можна ще розширити сферу послуг, що надаються і залучити нових клієнтів? Звичайно, це покупка і установка солярію в салоні краси. Багато постійних клієнтів оцінять можливість отримати до красивого манікюру ще й сонячну засмагу. До того ж нова послуга приверне нових відвідувачів. Варто взяти до уваги, що покупка солярію обійдеться в круглу суму, тому що крім самого апарату необхідно буде оплачувати підвищене споживання електроенергії. Саме тому важливо знати, як вибрати солярій і зробити так, щоб всі вкладені кошти швидко окупилися.

Перед тим як вибрати солярій і витратити на покупку значну суму грошей, слід врахувати наступні моменти.

1. Висота стелі в приміщенні. Не забудьте уточнити висоту Ваших стель, адже якщо Ви хочете придбати в салон вертикальний солярій, який у висоту становить 2,5 м, врахуйте, що за вимогами установки над солярієм ще має залишатися 30 см вільного простору для вентиляції. Таким чином, висота стель в салоні повинна бути ніяк не менше 2,8 м. Звичайно, недобросовісні продавці соляріїв можуть спробувати переконати, що якщо у Вас стелі 2,5 м, то апарат якраз поміститься. Поміститися то поміститься, і навіть пропрацює певний період, а потім почнуть перегріватися якісь його дорогі елементи, адже відвідування солярію поставлено на потік. А ось якщо купити такий солярій для домашнього користування, де їм будуть користуватися всього пару чоловік в день, то вимоги до простору вже не такі жорсткі. Крім висоти стель, необхідно врахувати і інші параметри приміщення. Наприклад, чи добре будуть відкриватися двері солярію, чи залишиться досить простору для того, щоб відвідувачеві було зручно переодягнутися. Чи достатньо освітлена передбачувана кімната для солярію. Всі ці параметри допоможуть зрозуміти, який солярій краще вибрати.

2. Розміщення джерел електроживлення. Безсумнівно, використання солярію передбачає велику енерговитратність. Перед тим, як вибрати солярій, уважно вивчіть всі його технічні характеристики. Споживана потужність солярію вказана в техпаспорті апарату. Наприклад, якщо знадобиться мережу з напругою 380 Вт, то потрібно буде технічно втілити це в Вашому приміщенні. А для цього Вам доведеться підписати договір з організацією-постачальником електроенергії. Потім проводиться потрібний кабель, встановлюються автомати і в деяких випадках ПЗВ. Пам’ятайте, що економія на електрокабелі, монтажних роботах, розетках, автоматах і т.п. обернеться Вам втридорога. Таку роботу слід доручати тільки фахівцям і вибирати якісні матеріали.

3. Створення якісної системи вентиляції. Будь-солярій виробляє тепло, тому що в ньому розміщені дроселі та баласти. Магнітні баласти можуть нагріватися до 130 С °, електронні – до 75 С °. Саме тому так нагрівається сам солярій і простір навколо. Тому перед тим, як вибрати солярій, забезпечте правильну систему вентиляції повітря в приміщенні. З огляду на технічні вимоги, вентиляція в приміщенні для солярію повинна працювати з підтриманням температури повітря в припливно каналі. Це досягається за допомогою температурного реле, яке регулює температуру повітря, то охолоджуючи, то нагріваючи його в разі потреби. На жаль, така система дуже дорога і вимагає значних витрат енергії, тому застосовується вона в повсякденному житті не часто. Вирішуючи, який солярій краще вибрати, зверніться до надійних постачальників. Як правило, такі компанії при покупці солярію пропонують спроектувати і встановити вентиляційну систему, враховуючи всі особливості Вашого приміщення. Такі роботи можна отримати у постачальника безкоштовно. У салонному бізнесі вважається нормою, коли надійна компанія піклується про своїх клієнтів і надає безкоштовний сервіс системи вентиляції до своїх соляріїв. Установку вентиляційної системи слід довіряти тільки кваліфікованим фахівцям, які знають всі особливості і тонкощі вентиляційних систем. Мабуть, найефективніший спосіб вентиляції для солярію – це вентиляційна система з відцентровим вентилятором. Через зовнішнього вигляду такий пристрій часто порівнюють з равликом (гаряче повітря йде вгору, а паркан свіжого повітря відбувається збоку). У доповненні така вентиляційна система має механічні заслінки, які сприяють нагріванню повітря взимку і охолодження – влітку. Думаючи, як вибрати солярій, заздалегідь вивчіть всі параметри і можливості вентиляції Вашого приміщення. Цілком припустимо, коли Ви ще не вибрали солярій, але заздалегідь надаєте технічну документацію Вашого приміщення фахівцям компанії-постачальника. Вони вже на місці ретельно оглядають, роблять виміри приміщення і проектують вентиляційну систему, встановити яку можна за пару днів.

4. Вивчення купівельного попиту на послуги солярію, а також з’ясування, чи надають подібні послуги Ваші конкуренти. Всім відомо, що комерційна діяльність процвітає тільки тоді, коли є клієнти. Тому перед тим, як вибрати солярій, вивчіть попит на дані послуги в Вашому районі, де найбільша концентрація Ваших потенційних клієнтів. На практиці доведено, що, наприклад, салон на дорозі з жвавим рухом буде невдалим місцем для відкриття солярію. Якщо тільки це не район, де є зручні парковки біля салону краси. Можна виділити наступні найбільш вдалі точки для організації студій засмаги: великі спортивні комплекси; великі магазини, шопінг-моли; перші поверхи житлових будинків в центрі міста; в приміщеннях житлових будинків спальних районів з великою концентрацією населення; ділові центри. Крім того, вигідно встановлювати поодинокі солярії в таких місцях, як: салони краси; перукарські; басейни; фітнес-центри; готелі, готелі. Перед тим як вибрати солярій, враховуйте і конкуренцію в даному сегменті. Якщо у Вашому районі вже є досить популярна студія засмаги, що має високу відвідуваність в певні сезони, то цілком можна встановити солярій і в Вашому салоні, щоб повністю задовольнити попит на дану послугу. А ось якщо Ваші конкуренти не перевантажені клієнтами на послуги з загару, то краще подумати про розміщення своєї студії в деякому віддаленні, щоб не відбирати потенційних клієнтів один у одного. Рекомендується розміщувати конкуруючі солярії на відстані 20-30 хвилин пішої прогулянки. Тоді Ви не будете гостро конкурувати з іншим салоном через клієнтів. Все вищесказане варто брати до уваги, якщо у Вашого конкурента якісний професійний солярій з кількістю ламп 40-44 і потужністю від 160 Вт і більше. В іншому випадку, якщо у конкурентів тільки застарілі моделі соляріїв, за конкурентів їх можна не брати до уваги.

5. Постачальник солярію. Вирішуючи, як вибрати солярій, велике значення приділяйте гарантійними зобов’язаннями постачальників обладнання та виробників. На сьогоднішній день можна виділити лише 5-6 компаній на ринку соляріїв. На жаль, деякі з них при рекламі своєї продукції вводять в оману потенційних клієнтів, приписуючи специфічні особливості своїм апаратам.

 

Як вибрати солярій з великої різноманітності видів

Як же вибрати солярій? Який солярій краще вибрати для салону краси? Чому одні дешевше, інші дорожче? Відповідаючи на всі ці питання, перш за все треба розібратися в видах соляріїв і зрозуміти особливості кожного з них. Існують наступні види соляріїв: горизонтальні; вертикальні; студійні; домашні. Найпоширеніші серед них – горизонтальні, або вен солярії. Вони так популярні, тому що мають наступні переваги: ​​комфорт для клієнта, адже під час процедури клієнт може розслабитися і відпочити; рівномірний загар по всьому тілу; система охолодження. Є плюси і у вертикального солярію, наприклад, він не займає багато місця в приміщенні. Але ось отримувати загар клієнтам доведеться вже стоячи, а це люблять не всі клієнти. Знову ж вартість у вертикального солярію більш приваблива.

Студійні солярії купують саме для студій засмаги, де велика кількість відвідувачів. Такі солярії можуть перебувати в роботі кілька годин поспіль, роблячи перерву лише на охолодження і гігієнічні процедури. Домашні солярії рідко застосовуються в бізнесі. Вони призначені для особистого користування. За допомогою пульта користувач вибирає комфортний режим роботи такого солярію. Маркетингове просування солярію і студії засмаги Як вибрати солярій для салону краси Вирішуючи, який солярій вибрати для салону краси, будь-який підприємець орієнтується на такі критерії, як ціна, дизайн, бренд, витрати на технічне обслуговування.

Для зручного огляду розіб’ємо обладнання для засмаги по цінових групах.

1. Ціна солярію (рентабельність і окупність) Солярії вартістю до 5500 євро не підійдуть для комерційних цілей в салонах краси. Звичайно, низька ціна гарантує швидку окупність, але такі солярії можуть бути не затребуваними, якщо у конкурентів виявиться солярій могутніше. До того ж у даних соляріїв є істотні мінуси в технічних моментах: не надто міцне нижнє скло, що призводить до можливої ​​появи тріщин через пару місяців роботи; простіший вид амортизаторів; несучі бічні стінки виконані з пластика, тому що не передбачені для частого відкривання верхньої кришки. Купуючи подібний солярій у недобросовісного постачальника за заниженою ціною немає гарантії, що Ви не залишитеся без гарантійного обслуговування в разі поломки і просто розпрощатися зі вкладеними грошима. Солярії вартістю 5500-7500 євро – найпопулярніша категорія обладнання для засмаги на російському ринку. В середньому самоокупність обладнання настає через 10-15 місяців. Якщо виробляти своєчасну модернізацію такого солярію (міняти лампи на більш потужні, встановити пульти і т.д.), вони можуть цілком змагатися з більш дорогими соляріями, але в той же час собівартість хвилини процедури залишиться досить невисокою. Солярії вартістю 7500-10 000 євро. Переймаючись питанням, який солярій краще вибрати, мабуть, це найоптимальніша категорія соляріїв, враховуючи як сьогоднішню ситуацію, так і попит на майбутнє. До такої групи належать деякі види горизонтальних соляріїв і майже всі види вертикальних соляріїв з 48-50 лампами. Навіть солярії не дуже відомих марок в даній категорії можуть цілком конкурувати зі схожими моделями популярних брендів, у яких ціна дещо завищена (як правило, на 3000-5000 євро). Апарати даної категорії починають приносити дохід за 15-18 місяців використання. У випадку з вертикальними моделями це відбувається трохи раніше – 12-15 місяців, тому що попит на них за останній час значно зріс. Вартість соляріїв в 10 000-14 000 євро. В даний час це максимальна цінова категорія обладнання для засмаги, грунтуючись на реальному попиті таких послуг на російському ринку. Така категорія оптимальна для професійних студій засмаги або ексклюзивних салонів краси. Подібний солярій цілком можна використовувати як «фішку» якого-небудь салону в маленькому місті. Послугами такого солярію можуть бути забезпечені жителі, які стануть відвідувати саме цей салон і стануть постійними його клієнтами. Це може приносити постійний дохід господареві «просунутого» солярію, навіть якщо поруч будуть конкуруючі салони з менш дорогими послугами по загару. Якщо розглядати більш дорогі моделі (14 000 – 31 000 євро), вони вже розраховані на певні цілі, не пов’язані з комерційним використанням отримання доходу за рахунок великого числа клієнтів.

2. Дизайн (зовнішня привабливість для клієнтів) Вирішуючи, який солярій вибрати для салону краси, не забувайте і про зовнішню привабливість, дизайні апарату. Для багатьох клієнтів це дійсно важливо. Солярії вартістю до 5500 євро. Дизайн таких апаратів не відповідає сучасному поняттю клієнтів про солярії. У порівнянні з більш дорогими моделями, навіть б / у апаратами, такий солярій буде в програші. Солярії вартістю 5500-7500 євро. У цій категорії соляріїв вже присутній приємний дизайн, заснований на класичних формах. А в зв’язку з сучасним баченням деяких компаній-виробників, багато моделей соляріїв цієї категорії досить незвичайні та креативні. Солярії вартістю 7500-10 000 євро. Дизайн таких соляріїв вже на хорошому рівні, при цьому без зайвих витрат на надмірності. Солярії вартістю 10 000-14 000 євро. Такі апарати мають стильним дизайном з оригінальним декором, що робить їх приємними у використанні навіть для дуже вимогливих відвідувачів.

3. Функціональне наповнення (якість послуги) Солярії вартістю до 5500 євро мають мінімальне, а іноді навіть мале число ламп для отримання ефективного засмаги. Немає таких функцій, як аква-система, ароматизація, вібрація і деяких інших. Солярії вартістю 5500-7500 євро мають вже 42-50 ламп, а також виконують всі головні функції. Більшість таких соляріїв працює від 380 В. Солярії вартістю 7500-10 000 євро. У горизонтальних соляріях цього класу коштує 40-45 ламп, в вертикальних соляріях по 48-50 ламп. У таких апаратах встановлені турбіни замість вентиляторів, тому забезпечується найкраща система продувки та охолодження ламп. У деяких моделях є кондиціонер, в вертикальних соляріях можливі окремі лампи для особи, що підвищує їх популярність у клієнтів. При установці слід продумати припливно-витяжну вентиляційну систему. Солярії вартістю 10 000-14 000 євро. У них встановлені лампи в кількості 48-60 штук. Функції майже такі ж, як і в попередньому описі. В якості додаткових функцій можуть бути присутніми системи MIST, CPI, кольоротерапія. Для таких апаратів необхідно напруга 380 В, а також якісна вентиляційна система. Солярії вартістю понад 14000 євро, де вже 55-75 ламп. Подібні апарати багатофункціональні і мають безліч опцій. Майже всі солярії даної категорії мають вбудований кондиціонер. Для їх установки необхідний силовий кабель, що витримує потужність до 25 кВт, а також монтаж складної вентиляційної системи.

4. Популярність бренду (рівень престижу і впізнаваність для клієнтів) Перед тим, як вибрати солярій, дізнайтеся, які марки соляріїв популярні. З огляду на сучасну конкуренцію, знайома марка солярію може зіграти важливу роль у Вашому бізнесі. Тільки знайте міру – не варто платити вдвічі дорожче за надто «розкручену» марку. Або інша крайність – вибирати солярій маловідомої фірми, що має не дуже хороші відгуки. Варто також врахувати значимість фірми-виробника, адже для більшості відвідувачів солярій «з Китаю» не викликає особливої ​​довіри і впевненості в безпеці. Вирішуючи, який солярій краще вибрати, враховуйте як популярність, популярність марки на російському ринку, так і країну-виробника.

5. Вартість обслуговування солярію (накладні витрати) Переймаючись питанням, як правильно вибрати солярій, не забудьте врахувати і витрати на технічне обслуговування апарату. Солярії вартістю до 5500 євро. Запасні частини для таких соляріїв коштують недорого, багато можна придбати на російському ринку, але тому що дана група апаратів не призначена для комерційного користування, необхідність ремонту виникає занадто часто. Таким чином, витрати на ремонт і обслуговування непомірно високі. Наприклад, поломка нижнього скла в горизонтальних соляріях даної цінової категорії – досить часте явище в перший рік використання. Такий ремонт обійдеться до 15% від загальної ціни солярію. Сюди ще не включені витрати по вимушеного простою апарату. Провести ремонт може будь-який кваліфікований електрик-механік, тільки намагайтеся запасні частини купувати у перевіреного продавця. Профілактичну чистку солярію (внутрішньої скляної частини корпусу, ультрафіолетових ламп, охолоджуючих вентиляторів і т.п.) можуть виконувати працівники салону краси. Солярії вартістю 5500-7500 євро. Ціна із заміни запасних деталей даних соляріїв цілком середня, до того ж пошкодження трапляються рідше, ніж в попередній категорії. Багато виробників соляріїв в цьому ціновому діапазоні стали укомплектовувати горизонтальні моделі більш надійними і міцними стеклами, товщина яких вже 4 мм і більше. За статистикою, після 18-20 місяців використання у одного солярію з 30 можливо буде потрібно замінити амортизатор в зв’язку зі зносом. Ціна цієї запчастини – від 37 до 60 євро. Після 25-30 місяців експлуатації у одного солярію з 15 може знадобитися заміна боковин, виконаних з пластика. Витрати по усуненню цього пошкодження разом з роботою майстра складуть близько 40 – 60 євро за одну боковину. Якщо ремонт невеликої, його може виконати кваліфікований електрик-механік. А ось якщо для заміни запчастин необхідно частково розбирати апарат, краще звернутися до фахівців сервіс-центру. Профілактичний догляд за солярієм обійдеться в 20-40 євро щорічно. Солярії вартістю 7500-10 000 євро. В обслуговуванні цих апаратів майже не виникає проблем, тому що вони спочатку розраховані на постійне використання. Виключені випадки частого ремонту і швидкого зносу деяких деталей. У той же час в подібних апаратах ще немає наворочених електронних комплектуючих, ремонт яких пов’язаний зі значними витратами. Профілактика обійдеться Вам в 25-50 євро щорічно. Солярії вартістю 10 000-14 000 євро. Витрати на обслуговування майже такі ж, як і у попередньої категорії. Єдине, треба врахувати, що в даних апаратах стоять електронні системи, які можуть іноді давати збій. За статистикою, це один збій на 20 соляріїв. Причинами збою можуть бути неправильне транспортування або зміни виробниками версії програмного забезпечення, які іноді конфліктують з основними функціями попередніх версій. Але всі ці моменти виявляються на початку експлуатації солярію. Виправивши ці недоліки, подібні проблеми в майбутньому вже не виникають. Щорічна профілактика коштуватиме 50-70 євро. Солярії вартістю понад 14 000 євро.

Вирішуючи, як вибрати солярій, зверніть увагу, що при обслуговуванні соляріїв цього класу варто врахувати наявність складних електронних комплектуючих у всіх моделях. Звичайно, це робить управління апаратом набагато простіше і якість послуг вище, але приміряючи це в російських умовах (періодичні скачки напруги, відсутність регулярної профілактики апаратів і т.д.), солярії з такою кількістю електроніки схильні до несподіваним поломок. Тому при виборі врахуйте і наступні фактори: Витрати на заміну електронних плат складуть від 100 до 800 євро, ціна роботи майстра 30-150 євро. Збитки від невикористаного непрацюючого солярію. Весь процес може тривати до двох місяців. Більшу частину апаратів для засмаги цієї категорії становлять такі відомі елітні марки, як, наприклад, «Ergoline», «Sportorredo», «MegaSun». Звичайно, такі бренди – це якась впевненість в якості запасних деталей, але в той же час знос або поломка якоїсь деталі може привести до значних витрат і напруженого спілкування з сервісними службами постачальників цих марок соляріїв .

5 порад щодо вибору солярію для бізнесу

Отже, давайте узагальнимо. Якщо перед Вами стоїть питання, як вибрати солярій для бізнесу, дотримуйтесь наступних порад:

Ні в якому разі не купуйте солярій, вже колишній в споживанні. Тому, якщо Ви запитаєте, як вибрати солярій б / у, відповідь – ніяк! На дану тему є багато статей та інформації про тих неприємних несподіванок, з якими стикається покупець б / в обладнання.

Якщо Ви вже знаєте, який солярій вибрати, уважно вивчіть інформацію по обраному постачальнику. Чи є у фірми приміщення (виставкові зали), як довго вона на ринку, яка у неї репутація. Напевно в пресі чи Інтернеті є вся інформація про цю компанію. Не зв’язуйтеся з компаніями, що працюють в орендованих офісах і продають солярії без повної документації, гарантійних талонів, сертифікатів фірми-виробника. Адже такі апарати для засмаги вважаються складними технічними приладами, гарантійне обслуговування і ремонт яких можна довірити тільки професіоналам. Відразу уточніть, які гарантійні зобов’язання бере на себе постачальник, а які – фірма-виробник соляріїв. Наприклад, компанія-продавець відповідальна за монтаж, установку обладнання та його підключення до електричної та вентиляційної систем. Не забудьте попросити разом з техпаспортом солярію і схему вентиляційної системи. На практиці в багатьох випадках поломки солярію причиною була саме неправильно спроектована вентиляційна система. У разі несправності якийсь електронної частини обладнання (системи управління, базової плати і т.д.) відповідальність несе повністю фірма-виробник.

Але є деякі моменти: тому що в більшості випадків виробник знаходиться далеко від свого покупця, доставка запасних частин затягується, і апарат змушений простоювати якийсь час. Тому має сенс заздалегідь попросити у продавця список деталей, які можна замінити по гарантії виробника в разі поломки. Звичайно, сумлінні компанії заздалегідь намагаються замовити необхідні запасні частини і деталі обладнання для своїх складів, щоб у клієнтів не виникло подібних проблем.

Який солярій вибрати: вертикальний або горизонтальний? Багато зупиняються на вертикальної моделі. Звичайно, на якість засмаги це ніяк не впливає, вертикальний апарат або горизонтальний. А ось від чого залежить краса і швидкість отримання рівного загару, так це від основних технічних характеристик солярію. Перш за все, це потужність і число ультрафіолетових ламп і баластів. У вертикальних і горизонтальних моделей є свої плюси і мінуси, але хочеться відзначити, що у вертикального солярію переваг більше.

Крем для солярію. Вирішуючи, як вибрати солярій, не забудьте і про безпеку ваших клієнтів. Професійні косметичні засоби для солярію – гарантія Вашого спокою і впевненості, що клієнти отримають не опіки, а саме рівномірний гарну засмагу. Кращим засобом для використання в солярії є крем. Він повністю безпечний в застосуванні і підходить всім, за винятком людей, які страждають алергічними реакціями. Крем сприяє отриманню рівномірного здорового засмаги, продовжує його, а також захищає від ультрафіолетових променів. Для зволоження шкіри після впливу солярію і закріплення результату рекомендується використовувати засіб після засмаги. Краще, якщо кошти до і після засмаги будуть одній лінії – так досягається максимальний ефект, і клієнт буде задоволений чудово рівним засмагою.

Пам’ятайте, що користуватися солярієм без спеціального крему небезпечно, тому що ультрафіолетові лампи – це штучне сонячне освітлення (з огляду на той факт, що і сонце здатне залишити опіки на тілі людини). Шкіра стає сухою під впливом ультрафіолетових ламп. До того ж загар може лягти нерівномірно, тому що клієнт стоїть нерівно, лікті, наприклад, знаходяться найближче до ламп. Тому саме професійна косметика для соляріїв призначена для захисту шкіри, щоб глибоко зволожити її і отримати в результаті рівний, природний колір засмаги. Яким кремом користуватися в солярії?

Не забувайте нагадувати Вашим клієнтам про необхідність використання професійних засобів для солярію. Перш за все, це крем для тіла, що захищає від ультрафіолетових променів, зволожує шкіру і насичує її вітамінним комплексом, сприяє більш рівному кольором засмаги. Також слід застосовувати окремо крем для обличчя тієї ж серії, що і крем для тіла, для отримання однакового відтінку засмаги. Позбутися від особливого запаху після сеансу засмаги і зберегти засмагу на тривалий час допоможуть професійні засоби після засмаги. За вибором всіх цих коштів клієнта повинен проконсультувати Ваш співробітник салону.

Як вибрати крем для солярію? Перед сеансом засмаги співробітник салону повинен розповісти клієнтові про необхідність використання кремів до і після засмаги. Крім того, він повинен вміти порадити клієнтові засіб, що підходить саме його шкірі з урахуванням того, який результат хоче отримати клієнт. Тому у Вашому салоні повинен бути представлений широкий асортимент засобів для солярію і по догляду за шкірою. Чи потрібен крем для солярію? Безсумнівно, якщо мета Ваших клієнтів – красива, здорова, сяюча, рівного кольору, засмагла шкіра, то без застосування спеціального крему для солярію просто не обійтися. Коли наносити крем? Засіб для засмаги необхідно рівномірним шаром нанести на все тіло до початку процедури. Якщо правильно підібраний крем для солярію, колір і рівність засмаги буде таким, як хоче клієнт. Якщо клієнт прийшов на сеанс засмаги вперше і у нього світлий тип шкіри, схильний до опіків, шар наноситься крему для засмаги д

(1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

07.05.2021
Як вибрати солярій для салону краси
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова пошта (доставка безкоштовна по Україні)Доставка за адресою (доставка безкоштовна по Україні)





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на карту ФОП (ФОП Датченко О.О. 5169 3305 1250 8182)






        ×
        ×