Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Як новачкові залучити клієнтів на нарощування вій

ГоловнаБлог — Як новачкові залучити клієнтів на нарощування вій

У бізнесі часто виникає така проблема, як необхідність в розширенні клієнтської бази. Це обов’язкова умова для розвитку справи. Крім того, чим більше у вас клієнтів, тим більше буде можливостей для нових вкладень. Особливо це актуально для новачків. У статті ми розглянемо головне питання: які дії потрібно зробити, як залучити нових клієнтів на нарощування вій, звідки він можуть прийти і де їх шукати.

 

Перші кроки для отримання досвіду в нарощуванні вій

Головне завдання для початківця лешмейкера – це отримання досвіду і позбавлення від невпевненості в своїх уміннях і сорому перед першими клієнтами. Джерела отримання нових заявок для студії нарощування вій Онлайн, офлайн, крос-маркетинг і інші способи.

Спочатку потрібно визначити, які процедури ви робите найбільш якісно, ​​і зробити їх локомотивними . Невпевненість і нерішучість завжди буде присутній при роботі з першими відвідувачами, але це пройде з часом. Після пари десятків людей вам буде набагато простіше.

Вкрай важливо вираховувати вартість матеріалів для кожної процедури. При цьому на початковому етапі роботи доведеться накидати зверху до 50%: на старті кар’єри витрата матеріалів в рази вище, оскільки ви не завжди можете коректно прорахувати потрібний обсяг.

Тепер починаємо пошук клієнтів. Перші клієнти, кому ви можете наростити вії, можуть бути серед родичів, друзів або лояльних знайомих. Незнайомі люди дуже неохоче йдуть на нарощування вій до майстра без досвіду. Щоб залучити клієнтів на нарощування вій, складаємо список відповідних кандидатур, сідаємо і самі телефонуємо. Коли набереться 5-7 чоловік, необхідно попрацювати з ними максимально якісно, ​​нехай навіть доведеться пожертвувати кількома годинами особистого часу. Це обов’язково окупиться пізніше. Джерела отримання нових заявок для студії нарощування вій Онлайн, офлайн, крос-маркетинг і інші способи Далі починаємо запрошувати тих, з ким знайомі наші перші 5-7 клієнтів, і пропонуємо послуги ім. З цього моменту ви запустите «сарафанне радіо».

Одна з найчастіших проблем, з якою стикаються фахівці-лешмейкери, – неявка клієнта або його запізнення. В середньому на клієнта йде 1,5 години, і якщо спізнюється один, іншому доводиться чекати. Телефонуйте клієнтам за годину до процедури і нагадуйте про те, що їх чекають. Так ви оперативно будете знати, чи прийде клієнт, а заодно з’ясуйте, з якої причини він відмовляється приїхати. Нагадайте своїм клієнтам, що їх чекають

 

Акції з нарощування вій для залучення клієнтів

Один із способів завоювання довіри нових відвідувачів – спеціальні пропозиції і акції по нарощуванню вій на перші відвідини. Це послужить додатковою мотивацією прийти саме до вас. Якщо при цьому у вас буде відмінний сервіс, то клієнт обов’язково захоче повернутися ще не раз.

Акції для залучення клієнтів на нарощування вій не повинні робити ціни надто низькими. Мало того, що це невигідно, так і люди не цінують те, що дістається безкоштовно або за мінімальну вартість. Досить буде зробити знижки приблизно в 10-15%. Можна придумати різні пропозиції, наприклад: знижка на певну процедуру; знижка на локомотивну процедуру на конкретну суму; безкоштовна корекція; дисконтна карта / карта постійного клієнта знижка на раннє бронювання (проте тут потрібно передоплата) знижки за професію (в День медичного працівника, будівельника, бухгалтера, маркетолога і так далі). Потрібно лише підібрати ті, які підійдуть вашому салону. Найважливіше – викликати інтерес потенційних відвідувачів, щоб вони самі захотіли вдатися до ваших послуг з нарощування вій. А потім зробити упор на професіоналізм, щоб клієнти стали постійними.

Для пошуку клієнтів на нарощування вій використовуйте додаткові майданчики – жіночі форуми, безкоштовні і платні дошки оголошень, Яндекс.Послуги, соцмережі.

 

Співпраця з компаніями

При підготовці до заходів дівчата зазвичай звертаються до фахівців для складання повного образу. Найчастіше це відбувається влітку або в кінці весни: випускні, ювілеї, весілля, відпустки. З майстрами і бізнесом, які надають різні б’юті-послуги, можна налагодити зв’язки і спробувати встановити взаємовигідні відносини.

Потенційними партнерами для лешмейкера можуть стати:

  • салони краси;
  • СПА-студії;
  • нейл-студії;
  • перукарські та стилісти по зачіскам;
  • ювелірні магазини;
  • декоратори і флористи;
  • салони вечірніх і весільних суконь;
  • event-організатори.

Представники цих сфер мають ту ж цільову аудиторію, що і ви, але вони не ваші прямі конкуренти. Саме тому співпраця з ними буде означати залучення клієнтів до вас на нарощування вій. Для цього варто обмінятися візитками, сертифікатами на знижки, буклетами, а також пообіцяти радити клієнтам послуги партнерів.

 

Просування в інтернеті

 

Зараз інтернет – найзручніший спосіб заявити про себе лешмейкеру або салону краси. Коли людині потрібна якась послуга, він зазвичай заходить саме в інтернет в пошуках інформації. Основне завдання для вас – як можна більшій кількості потенційних клієнтів донести інформацію про себе. Якісний сайт для залучення клієнтів на нарощування вій – необхідність, а не примха. Головне – користуватися перевіреними сервісами або звертатися до професіоналів, щоб сайт не налякався потенційних відвідувачів. Його завдання – інформувати про послуги, про новини салону, акції і знижки. Там же стоїть викласти своє портфоліо, щоб клієнти могли бачити результати роботи.

Соцмережі

Соцмережі також є способом взаємодії з цільовою аудиторією і залучення клієнтів. Маркетингові дослідження довели, що в малому бізнесі через соціальні мережі приходить більше 25% покупців. Лайфхак Залучення клієнтів з Інстаграм на нарощування вій переводимо аккаунт салону на бізнес-профіль, налаштовуємо безпеку замість фото очей або вій ставимо лого салону або фото майстрів робимо інформативну шапку профілю – пишемо сайт (посилання), список послуг, телефон. Не обмежуйтеся сухими фактами – можна написати, що результат тримається до шести тижнів, фахівці гарантують стерильність інструментів, регулярно проходять навчальні курси а клієнтам доступна онлайн-запис. Поруч з онлайн-записом ставимо заклик до послуги нарощування вій.

Зверніть увагу, що Інстаграм може приховувати частину інформації в шапці під спойлером «ще», тому найбільшу увагу приділяйте першим двом рядках ведіть контент-план і щодня оновлюйте Сторіс. Поєднуйте інформаційні, продають і розважальні пости. Кількість постів – 1-2 в день намагайтеся регулярно постити відгуки клієнтів аналізуйте, скільки при фактичному трафіку майстер здатний прийняти клієнтів – так ви завжди будете надавати тільки актуальний розклад для покупців.

Довідники

Додайте дані про бізнес в пошуковики, карти, Google+ і Яндекс Карти. Люди зможуть побачити ваше місце розташування, години роботи, спеціалізацію, швидко дізнаються, де можна нарощувати вії, що підвищить їхню довіру до вас.

Корисно знати: Як відзначити салон на Яндекс Карті

Не забувайте також про онлайн-каталоги, портали вашого міста і спеціалізовані сайти. Будь-яка згадка про вас може стати рекламою. Блогери і лідери думок Особливо добре це спосіб залучення клієнтів на нарощування вій працює на локальному рівні. Лідерів думок можна знаходити з міських моделей, стилістів, фотографів, артистів, ведучих – всіх локальних публічних особистостей, яких легко впізнати.

По всіх каналах і потенційних джерел ведіть файл, щоб бачити статус взаємодії, витрати і результат. Наприклад, «згоден», «думає», «не відповідає». Комунікація з блогерами для залучення клієнтів на нарощування вій будується таким чином: підбираємо підходящих кандидатів домовляємося на послугу показуємо портфоліо і переконуємо, що блогеру буде вигідно ваша співпраця (65-70% відсівається вже на цьому етапі) проявляйте пильність, оскільки взаємодія з блогерами не може гарантувати вам позитивний відгук.

 

 

(1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

04.05.2021
Як новачкові залучити клієнтів на нарощування вій
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова пошта (доставка безкоштовна по Україні)Доставка за адресою (доставка безкоштовна по Україні)





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на карту ФОП (ФОП Датченко О.О. 5169 3305 1250 8182)






        ×
        ×