Содержание статьи:
Перше, що потенційний клієнт дізнається про манікюрному салоні, – це його назва. Вдало підібране найменування нарівні з логотипом і стилем дозволяє сформувати позитивний образ студії, а тому до його вибору варто підійти з особливою ретельністю. Ми розповімо, як назвати нігтьову студію, де взяти ідеї, і перерахуємо варіанти креативних назв.
Придумуючи найменування бізнесу, варто звернути увагу на наступні ідеї: вказівка на профіль салону; застосування рим; вказівка на місце розташування; використання гумору; застосування іноземних мов і латиниці; використання оригінальних імен, імен знаменитостей або власного імені.
Вирішуючи, як назвати манікюрний салон, слід дотримуватися кількох правил: Асоціативність. Використання асоціацій дозволить зробити назву більш запам’ятовується. Однак тут важливо не перестаратися, щоб не отримати занадто вигадливе ім’я. Актуальність. Навіть якщо інтер’єр салону витриманий в класичному стилі або стилізований під старовину, не варто застосовувати застарілі слова, оскільки вони будуть незрозумілі аудиторії. Легкість. Найменування повинно звучати просто і приємно, що сприяє кращому запам’ятовуванню. Креатив. Використання звичних сполучень і банальних слів призведе до того, що назва загубиться серед безлічі подібних. Варто віддати перевагу нестандартним підходам, що допомагає виразити індивідуальність студії.
Вибираючи назву для салону, можна використовувати ряд онлайн-сервісів як допоміжне джерело ідей. Генератори назв для салону манікюру: Biznamewiz. Дозволяє згенерувати ім’я з одного-двох слів по потрібної галузі, при необхідності використовуючи римування. Namelix. Для роботи це генератора необхідно вказати галузь, ключові слова, стиль імені і кількість букв. Wordassociations. Це сервіс, який демонструє асоціативний ряд слів. Kartaslov. Дозволяє не тільки підібрати асоціацію, а й отримати детальний аналіз кожного слова, що полегшує його використання.
Підбираючи варіанти назви студії манікюру, можна створити замовлення по неймингу на будь-який з бірж фріланса, де виконавці запропонують безліч ідей за невелику плату. До найбільш популярних майданчиків можна віднести: Work-zilla; Advego; Kwork; FL; Weblancer; Freelancejob.ru; Freelancehunt.com.
Опитування можна проводити як в мережі, на тематичних майданчиках, так і серед друзів і знайомих. Вони можуть мати як тестову, з варіантами відповідей, так і вільну форму, коли вказані тільки пріоритетні напрямки. В якості стимулюючого бонусу для учасників можна використовувати пам’ятний сувенір або безкоштовне відвідування студії.
Відібрати найбільш підходящі ідеї для назви манікюрного салону можна за допомогою таргетированной реклами з опитуванням, яку запускає в соцмережах. Цей тип реклами спрямований на певну цільову аудиторію, що дозволяє донести інформацію точно до потенційних клієнтів. Приєднання ж до реклами відкривається салону опитування, який закликає вибрати оптимальне назву, не тільки зацікавить користувачів, але і дозволить їм залучитися до історії становлення салону, відстежуючи його подальший розвиток.
Залишити відповідь