Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Правила оформлення та значення візитки для колориста-перукаря

ГоловнаБлог — Правила оформлення та значення візитки для колориста-перукаря

Прибуток від діяльності beauty-майстра безпосередньо залежить від кількості клієнтів, а кількість клієнтів знаходиться в залежності від кількості людей, які знають про діяльність майстра. У поширенні інформації про послуги, що надаються може допомогти візитка колориста-перукаря. Про те, як зробити її так, щоб використовувати максимально ефективно, читайте в статті.

 

Навіщо колористу візитка?

Поширення візиток – це недорогий, але ефективний спосіб залучення уваги потенційних клієнтів до своїх послуг. Вона створить перше враження про майстра і розповість про спектр послуг, які надає колорист-перукар. Перевагою візиток є наявність контактної інформації та посилань на соціальні мережі, де може бути портфоліо робіт і відгуки. Це дозволить потенційному клієнтові не втратити контакт з майстром і зв’язатися з ним в необхідний момент.

 

Переваги якісної візитки

Візитна картка виступає головним компонентів іміджу майстра. Вона відображає його стиль роботи, концепцію і характеризує професійні якості.

Перевагами якісної візитки перукаря-стиліста виступають:

  • Лаконічність. Наявність виключно важливої ​​інформації знижує час потенційного клієнта на читання.
  • Практичність.Якісні візитки виготовляються з міцних матеріалів, що дозволяє картці не м’ятися і не рватися. Завдяки цьому її можна прибрати в кишеню, візитницю або будь-яке інше місце.
  • Перше враження. Важливо справити хороше враження, тому що це підвищує можливість звернення саме до вас, а візитна картка хорошої якості представить вас і ваші послуги в кращому вигляді.

Професіонали-маркетологи настійно рекомендують створювати свої індивідуальні картки, щоб виділитися із загальної маси колег і отримати конкурентні переваги.

 

Чи можна обійтися без візитної картки?

Обійтися без візитки перукар-стиліст може, однак це знижує його впізнаваність і просування, що прямим чином негативно впливає на зростання клієнтської бази. Також під час особистої бесіди з потенційним клієнтом можна передати йому візитну картку з контактною інформацією майстра, що заощадить час клієнта на пошуки способів для зв’язку з фахівцем.

 

Якою має бути якісна візитка перукаря

Щоб картка, як маркетинговий інструмент, була ефективна, вона повинна відповідати певним вимогам. Вони стосуються обов’язкових атрибутів візитки, її дизайну і матеріалу виготовлення. Відмітна особливість якісної візитки – це наявність обов’язкових елементів, до яких відноситься: ім’я майстра; список послуг. контактні дані. Також оформлення візитки для перукаря може містити додаткові елементи, наявність або відсутність яких безпосередньо не впливає на якість.

До таких елементів відносяться:

  1. Дизайнерські елементи в оформленні. Дизайн є необов’язковим елементом, однак його наявність підвищує шанси того, що завдяки візитній картці звернуться за послугами.
  2. Логотип. Для особистих візиток наявність логотипу необов’язково, однак він підвищує професійний рівень майстра в очах потенційних клієнтів.
  3. Адреса. Це може бути домашня адреса або адреса салону краси, де працює майстер.
  4. Слоган. Фраза або цитата, яку використовує майстер.
  5. Професійний портрет перукаря. Це інформація про професіоналізм фахівця.

Подати візитку новому клієнтові можна відразу після початку виконання роботи. Так майстер з перших хвилин представить себе і запитає ім’я нового клієнта, що сприяє знайомству з ним і створенню приємної емоційної атмосфери. Шанси на отримання постійного покупця послуг колориста значно зростуть.

 

Фон, орієнтація і шрифт тексту

У створенні візиток використовується невеликий розмір шрифту, тому його необхідно підібрати так, щоб під час читання у людей зі слабким зором не виникало проблем. Текст візитки перукаря повинен бути максимум 2 шрифтів, а також він повинен бути простим, чітким і зручним для сприйняття, тому що мало хто витрачає час на те, щоб розбиратися і вникати в незрозумілі символи. В орієнтації і розміщенні тексту немає ніяких правил, однак звичніше всього виглядають візитки з горизонтальним розташуванням інформації.

Якщо ви хочете, щоб візитка точно виділилася серед безлічі інших, зробіть вертикальне розташування інформації.  Дотримання розміру обов’язково, тому що інакше вона або буде випадати, або не вміщатися в візитницю. Колір фону прийнято вибирати нейтральних тонів, щоб він не перетягував увагу на себе, а також, щоб текст не зливався з фоном. Рекомендується залишати багато вільного місця, щоб акцентувати увагу на інформації.

 

Інформація про послуги

Текст для візитки перукаря із зазначенням послуг повинен включати тільки назва без їх опису, щоб не займати місце зайвою інформацією. Одна послуга, як і їх перелік, надають однаково хороший вплив на сприйняття фахівця клієнтом. Якщо вказана за все одна послуга, то клієнт зрозуміє, що майстер спеціалізується в конкретному напрямку і має великий досвід роботи в ньому.

Професійний портрет перукаря

У цьому пункті майстер може вказати, де проходив навчання, які сертифікати має і скільки років працює перукарем-колористом. Інформація повинна відображати рівень професіоналізму фахівця, щоб у потенційного клієнта не було сумнівів в досвідченості майстра.

Контакти

Щоб зрозуміти, що написати на візитці перукаря в розділі контактів, потрібно визначити посил, який несе картка. Якщо майстер хоче створити неформальну і дружню обстановку, можна використовувати тільки ім’я. Для більш ділової атмосфери вписується повністю ПІБ.

Також в контактах може бути вказаний телефон, пошта або посилання на соціальні мережі. Важливо вписувати тільки ті посилання, куди ви регулярно заходьте, щоб потенційний клієнт міг швидко отримати відповідь на його запитання.

 

Фішки, що продають

Фішки, що продають, потрібні для залучення уваги, щоб людина не просто прибрав візитку в кишеню і забув про неї, а щоб зацікавився і скористався запропонованими послугами.

Перш ніж визначитися, що писати на візитці перукаря, необхідно вибрати сторону. На лицьовій стороні можна описати ваше унікальна торгова пропозиція, що пояснює, чому ви виділяєтеся серед інших майстрів вашої сфери діяльності. На зворотному боці картки може бути пропозиція послуги-локомотива – це послуга, яка користується найбільшою популярністю.

Також це може бути надання знижки. Наприклад, на картці можна вказати, що знижка надається тільки власникам візитних карток. Такий варіант дозволить відстежити ефективність використання візиток і отримати нових клієнтів.

 

Шаблони і зразки кращих візиток для перукаря-колориста

Як приклад для створення візитних карток можна використовувати зразки або шаблони з інтернету. Шаблони розробляли дизайнери, орієнтуючись на правила оформлення карток. Дизайнери вже за вас підібрали найбільш читабельну пару шрифтів і розрахували необхідний розмір, щоб навіть у людини зі слабким зором не було проблем з читанням інформації.

Шаблони бувають для 2 видів візитних карток: функціональні і епатуючі. Якщо не можете визначитися, то зробіть візитки стиліста-перукаря двох видів. Це дозволить перевірити ефективність кожного варіанта для отримання максимального результату.

Функціональні

Цей вид візиток відрізняється хорошою читаністю і наявністю виключно необхідної інформації без перевантаженості тексту. Також в таких варіантах використовується лаконічний дизайн з великою кількістю вільного фонового місця.

 

Епатуючі

Цей вид карток відрізняється цікавим дизайном. Оригінальні візитки перукаря припускають відходження від стандартних правил оформлення, тому що їх головна мета – це залучення якомога більшої уваги до картки і твір враження. Такі візитні картки довго розглядають, про них не забувають.

 

Як зробити візитку колориста самостійно

Для створення візитних карток можна звернутися в дизайнерську студію або зробити її безкоштовно самостійно за допомогою шаблонів в інтернеті. Також існують спеціальні програми, де є великий каталог зразків і прикладів. У них можна працювати як онлайн, так і завантажити для зручності на комп’ютер.

Самостійний варіант створення візитки дозволить заощадити кошти і втілити будь-яку ідею, проте через брак досвіду і дизайнерської необачності можна допустити велику кількість помилок в оформленні та в дизайні. Це може привести до несприятливих результатів і відсутності інтересу з боку потенційних клієнтів до вашої послуги. Але якщо все зроблено з урахуванням правил оформлення – візитка колориста-перукаря буде працювати на майстра, представляючи його послуги і привертаючи увагу клієнтів.

(1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

03.05.2021
Правила оформлення та значення візитки для колориста-перукаря
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова пошта (доставка безкоштовна по Україні)Доставка за адресою (доставка безкоштовна по Україні)





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на карту ФОП (ФОП Датченко О.О. 5169 3305 1250 8182)






        ×
        ×