Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Мобільний салон краси

ГоловнаБлог — Мобільний салон краси

Бізнес змінюється, враховуючи нові умови життя цільової аудиторії: все частіше ресторани йдуть в кейтеринг, а салони краси стають виїзними. У чому його особливість і за якими принципами він функціонує – в нашій статті.

 

Особливість мобільного салону краси

Коли ми говоримо про сферу послуг, то головне розуміти, яку проблему клієнта ми вирішуємо. Причому неважливо, вирішуємо ми її за допомогою самої послуги або форми її надання. Які завдання клієнта вирішує мобільний салон краси: економія часу для зайнятої людини; можливість батькам привести себе в порядок, не розлучаючись з дитиною; надання послуги в комфортній для клієнта обстановці.

Вибираючи цільову аудиторію, визначитеся, на якому параметрі ви будете акцентувати увагу. Наприклад, весільний бізнес. Саме там на даний момент найбільш широко представлений ринок виїзних послуг. Природно, це найбільш конкурентне середовище, так як весільний бізнес вже давно освоюється майстрами б’юті-індустрії.

Особливостями роботи з весільною аудиторією є те, час клієнтів максимально стисло, в зв’язку з чим популярні комплексні послуги, що надаються одночасно. Рідкісні випадки, коли потрібно обслужити лише одного клієнта – зазвичай послуги мобільного салону краси представляються і нареченій, і подружкам нареченої, мамі і так далі. Всі роботи повинні бути виконані в єдиному стилі, але досить різноманітно. Інший вдалий варіант роботи виїзних салонів краси – корпоративи.

Виїзний формат надання послуг дає людям можливість підготуватися до заходу, що не відлучаючись з робочого місця, не витрачаючи час на пробки. Основна аудиторія мобільного салону: “весільні” клієнти; ділові люди, офісні робочі; домогосподарки з дітьми. Безумовно, не всі послуги можна надавати в форматі виїзних салонів краси, тільки ряд стандартних – зачіска, укладання, фарбування, педикюр, манікюр, корекція брів, макіяж, епіляція, деякі не порушують шкірного покриву косметичні послуги, які не потребують використання складних апаратів.

 

Реєстрація

Як будь-який бізнес, мобільний салон краси потрібно зареєструвати і вибрати форму оподаткування. Якщо керівник є майстром, підійде формат самозайнятої. Однак щоб салон приносив стабільний прибуток і пропонував асортимент послуг, доведеться наймати до 5-7 майстрів. Тому оптимально вибрати ІП або ТОВ.
Зверніть увагу, що надавати послуги на дому незаконно, оскільки СЕС має видати дозвіл на роботу в приміщенні. Тому щоб виїзний салон краси міг законно функціонувати, доведеться обладнати мікроавтобус або якесь транспортний засіб. Крім висновку СЕС необхідно дозволу від адміністрації району та пожежної інспекції.

 

Персонал

Кваліфіковані кадри для виїзного салону краси – необхідна умова якісних послуг. Ви можете приймати співробітників в штат або оформляти договір підряду.

Загальна кількість фахівців залежить від таких параметрів, як: асортимент послуг; загальний обсяг замовлень; місткість автобуса для виїзного салону краси. Серед співробітників можуть бути: перукарі (2 співробітника на зміну; нейл-майстра (2-3 людини); візажисти (1 особа); масажисти (1 людина). Якщо у виїзному салоні краси виявляються додаткові послуги, потрібно розширювати кількість співробітників.

Важливо У всіх співробітників салону краси обов’язково повинна бути діюча санітарна книжка Працювати з двома-трьома співробітниками безглуздо – ви н отримаєте очікуваний прибуток. Загальна кількість працівників має бути 7-10 чубків. Система оплати праці може бути такою: відрядна (% від замовлень); фіксована ( оклад); змішана (оклад +%).

 

Автомобіль

Щоб легально працювати, для виїзного салону краси потрібен мікроавтобус або великий автобус – все залежить від обсягу і асортименту послуг. В автобуc обов’язкові: вода; електроживлення. Деякі виїзні салони обладнуються генератором. У свою чергу вода закуповується і переливається в колонку або цистерну, оскільки автобус постійно рухається.

Усередині також потрібно облаштувати робочі місця для майстрів і попрацювати над інтер’єром і дизайном.

В автобусі виїзного салону краси є кілька зон:

  • кабіна водія;
  • пасажирський салон і сидіння;
  • кабінет для манікюру;
  • перукарня зона;
  • санітарно-гігієнічний приміщення.

 

Сайт

Для виїзного салон обов’язковий сайт-візитка. Залежно від можливостей підприємця і навороченності змістом і дизайном його ціна складе $ 200 $ 1000.. На сайті мобільного салону обов’язково розміщуємо: прайс; графік роботи; перелік послуг, що надаються; перелік майстрів; знижки та акції; географія виїзду.

Бажано помістити форму онлайн-запису, її можна підключити в зручній програмі. Оптимальне рішення для мобільного салону краси – це інтернет-просування. Основні витрати – це контекстна реклама, реклама в соціальних мережах, блоги, реклама на місцевих сайтах.

 

Ціни і окупність

Устаткування, в тому числі розкладні масажні крісла та витратні матеріали, можуть бути як у власності майстрів, так і салону. Майстер розплачується з мобільним салоном 20% від вартості замовлення. Окупність такого бізнесу більше 50%.
У мобільному салоні краси також можна вводити знижки. Часто за один виїзд майстра виїзного салону можуть обслуговувати не одного, а двох-трьох і більше клієнтів. Тому їх лояльність можна підтримувати невеликою знижкою, скажімо, 5-7%. Рекомендуємо влаштовувати тижневі акції – тиждень укладок, манікюру. За допомогою таких акцій ви збільшите місячний прибуток за рахунок попиту на конкретну послугу. Також можна поступати і з часом – давати знижки на запис на зазвичай “порожнє” час.

 

Цілодобовий виїзний салон

У великих містах і мегаполісах затребуваним стає цілодобовий мобільний салон краси. Для невеликих міст така схема роботи нерентабельна. При цьому салону краси в будь-якому випадку потрібно підлаштовуватися під бажання клієнтів. Замовлення в пізній час і на групи вкрай вигідні, оскільки вони часто йдуть комплексом. Наприклад, для “весільних” клієнтів знадобляться відразу манікюр, педикюр. укладка і макіяж. Каже експерт Тетяна Майорова, директор консультаційного бюро «Альянс», наставник в фонді підтримки молодіжного підприємництва «АГАТ»

Для відбулися салонів краси з ім’ям, виїзне обслуговування може бути додатковим напрямком в роботі, розширенням спектра послуг. Якщо говорити про відкриття нового бізнесу, то для підприємців-початківців, які тільки виходять на красивий ринок, варіант виїзного салону краси є найкращим. Адже, незважаючи на те, що такі послуги індивідуалізовані, виїзний формат дає можливість надавати послуги за нижчою ціною, так як із загальної суми послуги віднімаються оренда і утримання площі, амортизація і придбання стаціонарного обладнання.

Крім можливості створити фінансову базу для створення стаціонарного салону, старт бізнесу з виїзного формату створює імідж вашої компанії, дозволяє отримати досвід, працювати легально, а не «стригти на дому». Дана проблема стоїть особливо гостро в індустрії краси: не секрет, що великий відсоток майстрів займаються незаконною підприємницькою діяльністю.

Виїзний салон краси найкраще зареєструвати в формі реєстрації патенту, це зручна і недорога форма легалізації бізнесу. Він отримується на рік, а по закінченню терміну його можна продовжити. Сума для різних бізнесів різна, але патент, безумовно, найдешевший з існуючих юридичних форм. Можна не тільки стати виїзним салоном краси, а зайнятися диспетчеризація виїзних замовлень.

Завдання диспетчера – набрати фахівців зі своїм обладнанням і звести споживача і виконавця послуги. Адже є величезна кількість майстрів, які б хотіли, щоб їхні послуги продавали. Це теж дуже вигідна позиція для підприємців-початківців, тому що при такій формі набагато простіше виглядає ведення документації, немає витрат не тільки на оренду, але і на заробітну плату співробітників, залишиться тільки вирішити питання, як розкрутити виїзний салон краси. Завдання диспетчера полягає в тому, щоб просунути цей проект, донести до цільової аудиторії, створити зручний телекомунікаційний ресурс, який дозволить споживачу робити автоматизовані заявки.

Також треба розуміти, що саме диспетчер повинен пильнувати дотримання санітарних норм, бути впевненим у досвідченості, майстерності, сумлінності фахівців, чиї послуги продає. До них повинні бути сформовані окремі вимоги. Також він повинен організувати процес подачі заявки – куди клієнт дзвонить або де записується, до кого потрапляє це замовлення, хто відстежує потік заявок і розподіляє між майстрами.

Найзручніша форма – додаток, адже люди, які економлять час, як правило, дуже просунуті і з задоволенням користуються різними технологіями, які спрощують життя.

(1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

04.05.2021
Мобільний салон краси
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова пошта (доставка безкоштовна по Україні)Доставка за адресою (доставка безкоштовна по Україні)





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на карту ФОП (ФОП Датченко О.О. 5169 3305 1250 8182)






        ×
        ×