Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Де і як знайти клієнтів на манікюр початківцю майстру?

ГоловнаБлог — Де і як знайти клієнтів на манікюр початківцю майстру?

Як залучити клієнтів на манікюр? Як почати працювати без портфоліо? Де взяти перші відгуки клієнтів майстри манікюру, і чи не стане перешкодою для пошуку клієнтів робота на дому? Які придумати акції, щоб розкрутитися і як вести запис? Ці та інші питання ми детально описали в статті.

 

Як знайти перших клієнтів на манікюр?

Новачкові на перших етапах в б’юті-індустрії складно зрозуміти, де знайти клієнтів на манікюр. Найчастіше роботу з пошуку можна звести до 4 перших кроків. Підключити онлайн-запис клієнтів в соцмережах Визначити своя унікальна пропозиція. Можливо, це техніка обробки кутикули, швидкість роботи, ціна, застосування ексклюзивних матеріалів, особливі умови і т.д. Визначити свого ключового клієнта. Необхідно точно зрозуміти, на яку цільову аудиторію (ЦА) буде йти робота салону або приватного майстра (студенти, жінки середнього віку та достатку, або люксовий сегмент). Не намагайтеся охопити всі варіанти відразу. Після ЦА потрібно вибрати доступні методи реклами. Методом проб і помилок доведеться “обкатати” кілька різних рекламних форматів.

 

Як вести запис клієнтів починаючому майстрові манікюру?

Послуги манікюру і педикюру користуються високим попитом, жінки регулярно витрачають чималі гроші на догляд за собою. Клієнтська база – це один з ключових гарантів успіху в бізнесі, не має значення, чи працює майстер будинку або в салоні. Де взяти клієнтів на манікюр? Питання, яке хвилює в першу чергу. Приватник становить базу самостійно, в салоні за це відповідає керівництво б’юті-закладу.

Чому важливо вести запис клієнтів на манікюр?

Допомагає нікого не забути і нічого не упустити. Дозволяє планувати графік роботи заздалегідь, ефективно розподіляючи свої ресурси і час. Дає уявлення про цільову аудиторію, показує, де майстру манікюру знайти клієнтів в майбутньому. Допомагає налагодити взаємодію, показує небайдуже ставлення. Зберігає інформацію про індивідуальні особливості (алергії або непереносимості певних матеріалів, переваги в дизайні, стилі і т.д.). Для салону краси в базі буде консолідована інформація про всі надані послуги, знижки, бонусних процедурах. Клієнтська база важлива в будь-якій сфері, а в індустрії краси відсутність постійних покупців б’юті-послуг ставить бізнес під загрозу. Нейл-майстер на дому може записувати дані в нотатках в телефоні, або вибрати одну з програм планування часу. Для салону або студії, які надають широкий спектр послуг, оптимально використовувати CRM-систему. Наприклад, Арніка CRM. Це зручне і функціональне рішення, підходить і для невеликих студій, і для великих мереж. Система має Мобільний додаток для співробітників і окремий інтерфейс для відвідувачів.

 

Способи залучення клієнтів на манікюр на дому і в салон

Існує кілька ключових способів для залучення. Вони добре показують себе в роботі. Для підвищення результативності кампанії по просуванню можна використовувати відразу кілька методів:

Веб-присутність

Основні причини для веб-присутності: Полегшує рекламну діяльність і збільшує доступність інформації про бізнес, що допомагає в залученні клієнтів на манікюр (салону або майстру на дому – не важливо). Дозволяє охопити більшу аудиторію, масштаби збільшуються. Підвищує лояльність аудиторії за рахунок більш близького знайомства з роботами майстра. Полегшує процес взаємодії з аудиторією, допомагає працювати з запереченнями і дозволяти сумніви дистанційно. Допомагає майстрові побачити і оцінити якість своїх маркетингових ходів. У 2020 році онлайн-діяльність допомагає залишатися на плаву навіть у форс-мажорних умовах. Бізнес може утримувати увагу через інтернет, а доступність інформації про салон або про майстра допомагає швидше зробити вибір на його користь.

Власний сайт

Повноцінний сайт або одностранічнік – це можливість заявити про себе в мережі. Ціна створення ресурсу варіюється від 1500 рублів і до нескінченності, наскільки дозволяє фантазія. Реклама майстра нігтьового сервісу в салоні краси повинна розташовуватися в окремому розділі сайту з прикладами робіт. Існують конструктори, де з мінімальними знаннями комп’ютера, можна самостійно зробити сайт (наприклад, сайт www.tilda.cc). Цей варіант популярний серед початківців майстрів.  Наявність власного сайту з метриками дозволяє відстежувати трафік, створює розуміння, які послуги цікавлять більше, які розділи не потрібні, і що варто змінити. Для розміщення портфоліо і відгуків підійде одностранічнік. Він несе виключно інформаційний характер, не припускаючи глибокої аналітики. Такий варіант підходить для невеликих студій і приватних майстрів.

Соціальні мережі

Створення профілю в соціальних мережах – це необхідність. Сьогодні бізнес без своєї сторінки в Instagram викликає подив і недовіру. У Росії популярні такі соц.сети: Vkontakte; Instagram; Facebook; Odnoklassniki; TikTok. Не потрібно намагатися охопити всі майданчики, важливо з’ясувати, де зареєстрована велика частина цільової аудиторії бізнесу. Оптимально мати профілі в 1-3 соціальних мережах, регулярно їх оновлювати і давати зворотний зв’язок. Стабільна реклама в соціальних мережах відповість на питання, як знайти клієнтів на манікюр? Вони почнуть знаходити вас самі.

Дошки оголошень

Ще один ефективний інструмент для пошуку і залучення – це дошки оголошень в інтернеті. Такий вид просування підходить і для приватників, і для салонів. Великі майданчики для реклами своїх послуг: Авито – avito.ru Профі.ру – profi.ru Юла – youla.ru Яндекс.Послуги – yandex.ru/uslugi/ Важливо грамотно скласти текст, вказати прямо «шукаю клієнтів на манікюр», додати актуальні дані та контакти, і бути на зв’язку. В окремих містах існують територіальні форуми і сайти, де можна залишити інформацію про свою роботу із закликом отримати послугу.

Знижки та акції для залучення клієнтів

У маркетингу послуг відмінно працюють такі інструменти, як знижки та акції. Привабливі ціни або цікаві пропозиції завжди звертають на себе увагу. Варіанти знижкових і акційних пропозицій: Знижки напередодні загальних свят (Новий рік, 8 березня і ін.). Персоналізовані знижки – з нагоди дня народження, або, наприклад, кожному 10 покупцеві. Знижка або акція на кожну п’яту процедуру. Лояльна акція для нових клієнтів манікюру або додатковий бонус постійним клієнтам. Для майстра актуально пропонувати спробувати нову процедуру, дизайн або покриття безкоштовно. Акція «Приведи друга» працює добре в будь-якому бізнесі, а в сфері краси особливо. Постійна клієнтка може привести на процедуру подругу, і обидві отримають хорошу знижку або інший бонус. Ідеї ​​для акцій і варіанти знижок не обмежені, завжди потрібно орієнтуватися на свою потенційну аудиторію, тестувати варіанти її залучення.

Партнерство

Партнерство в індустрії краси – популярний напрям розвитку бізнесу. Бренди об’єднуються і запускають спільну рекламу послуг, обмінюючись аудиторією. Вибирайте бізнес, не становить конкуренцію, але з б’юті-сфери (спа-салони, масажні кабінети, майстри по шугарінг, солярії, візажисти і т.д.). Взаємна реклама принесе вигоду обом сторонам. Організація б’юті-вечірок – це незвичайний спосіб для презентації та демонстрації нової послуги, особливо якщо стоїть питання, де шукати клієнтів на манікюр і як їх утримати. Запрошені гості можуть спробувати нову процедуру безкоштовно, вивчити всі її нюанси і зробити вибір пізніше. Наприклад, в Англії один з салонів краси став регулярно проводити б’юті-сніданки, запрошуючи туди свою аудиторію і пропонуючи спробувати експрес-послуги безкоштовно. У період пандемії пройшла міжнародна онлайн вечірка YSL Beauty в Zoom. Новий формат зібрав понад 500 іменитих гостей з усього світу. Такий захід показує, що обмежень не існує. Ви можете створити віртуальну або реальну вечірку для своїх клієнтів і їх друзів, де наочно продемонструєте свої можливості.

Унікальні послуги

Слідкуйте за діяльністю конкурентів і пропонуйте щось нове, постійно думайте над власним унікальним пропозицією. Чим можна здивувати споживача своїх послуг: манікюр і педикюр в комплексі за вигідною ціною; виїзд на будинок або на роботу; експрес-процедури по догляду за нігтями або термінове зняття покриття; одночасна робота в парі з помічницею, що робить процедуру коротше за часом; додатковий бонус при попереднім записом. Існує маса всіляких варіантів, як можна виділитися серед конкурентів. Нейл-майстер повинен оцінити свої можливості, виявити свої сильні сторони і сформувати унікальну пропозицію. Сьогодні важливо дивувати, або полегшувати життя і економити час, тоді людина не зможе відмовитися і повернеться знову.

Відгуки

Подяка і позитивні відгуки – це не тільки приємно, але і корисно. Грамотно зібрані думки клієнтів допоможуть підвищити лояльність до майстра. Якщо у салону або nail-майстра є своя сторінка в соціальних мережах – ефективно розміщувати там відгуки, створювати окремі пости, де можна висловити думку або поставити запитання, регулярно працювати з запереченнями і відповідати на негатив. При наявності повноцінного сайту треба створити окрему сторінку або розділ, в якому будуть зібрані відгуки.  Крім цифрового простору існує «сарафанне радіо», воно відмінно працює в невеликих містах, де інформація з вуст в уста розлітається швидко. Даний підхід відмінно допомагає в пошуку клієнтів на манікюр додому. Робочі способи отримати хороший відгук: Попросити дати зворотний зв’язок в месенджері або соціальної мережі. Запропонувати залишити розгорнутий відгук, описати в деталях: що сподобалося, а що ні. Заохочувати за відгук (можна дарувати знижку або додаткові послуги). Деякі салони просять заповнювати анкети, де майстер заздалегідь підготував потрібні питання.

 

Як зробити нових клієнтів nail-майстри постійними

У салоні краси можна допускати фамільярності і панібратства, клієнт повинен відчувати себе комфортно, необхідна поважна і легка атмосфера. Робота повинна бути добре налагоджена, мати чіткий таймінг, чисті робочі поверхні і охайний, ввічливий персонал. Все це справить позитивне враження. Для приватного майстра діють ті ж правила, як залучити клієнтів на манікюр.

Недостатньо знайти бажаючих і зробити їм манікюр, треба переконати їх повернутися. Висока якість роботи, чистота і доброзичливість – це ключові аспекти успіху. Зберігайте контакти нових клієнтів, інформуйте їх про нові послуги, акції, пропонуйте персоналізовані бонуси. Регулярне, але акуратне (без спаму) нагадування про себе буде працювати на залучення. Зробити нового клієнта постійним – це професіоналізм, чарівність і чітко розрахований план дій.

(1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

07.05.2021
Де і як знайти клієнтів на манікюр початківцю майстру?
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова пошта (доставка безкоштовна по Україні)Доставка за адресою (доставка безкоштовна по Україні)





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на карту ФОП (ФОП Датченко О.О. 5169 3305 1250 8182)






        ×
        ×