Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Бізнес-план – фундамент успіху для візажиста

ГоловнаБлог — Бізнес-план – фундамент успіху для візажиста

Бізнес-план візажиста вважається головним документом на етапі запуску бізнесу. Грамотний підхід до планування, фінансування і визначення власних цілей дозволить уникнути помилок і незапланованих витрат, допоможе передбачити дії конкурентів, прискорить розвиток вашого бізнесу. У статті розповідаємо все про алгоритм планування, даємо кілька варіантів планів.

 

Візаж як бізнес

Візажист – приваблива професія, доступна сьогодні будь-кому. Досить вибрати курс і пройти навчання, і можна приступати до роботи. Візаж як бізнес затребуваний, актуальний, приносить стабільний дохід при грамотній організації робочого процесу.

Від фахівця з макіяжу потрібне знання типів шкіри, її властивостей, потрібно розбиратися в кремах та декоративної косметики, розуміти схеми нанесення засобів і успішно втілювати в життя свої навички. У професії виділяють три основних напрямки: Make up майстер. Фахівець, який займається виключно макіяжем. Візажист-стиліст. Опрацювання та створення повного образу, іміджу клієнта.

Косметолог і візажист в одній особі. Потребує більш глибоких знань, диплома косметолога. Майстер починає з малого, але може успішно розвиватися при правильному плануванні. Переваги та недоліки бізнесу на макіяжі У будь-якій професії є плюси і мінуси, робота з макіяжем – не виняток.

Перед тим, як зважитися починати свій бізнес в сфері візажу, необхідно ретельно зважити всі «за» і «проти» цього способу заробітку. Для цього їх треба прописати в бізнес-проект. Переваги: ​​можливість роботи на дому, за зручним графіком; спосіб реалізувати творчий потенціал (робота в театрі, кіно); хороший заробіток; можливість подорожувати і працювати; корисні знайомства, розширення кола спілкування; професія затребувана і не втрачає своєї актуальності. Недоліки: велике навантаження на ноги і хребет; ненормований робочий день (навіть при роботі в салоні); висока конкуренція, потрібні зусилля, щоб прорватися до «зірок».

Майстер макіяжу повинен не тільки робити людей гарними, а й стежити за своїм зовнішнім виглядом. Неохайність відштовхне клієнтів і знизить рівень довіри. Але цей пункт не можна прямо віднести до недоліків роботи, так як стежити за своєю зовнішністю – це природна обов’язок людини.

 

Прибутковість професії візажист

Рівень заробітку залежить від декількох факторів. Наприклад, дохід майстра (не новачки) в салоні становить від 30 до 90 тис. Руб. в місяць. Якщо ж працювати на дому, то верхня планка заробітку залежить від особистих і професійних якостей.

На зростання прибутку впливають:

  • Рівень майстерності.
  • Завищення прайса на початкових етапах не принесе успіху, невідповідність ціни і якості відлякає клієнтів.
  • Якість матеріалів.
  • Вартість косметики в закупівлі може бути різною, залежить від сегмента (економ, люкс) і від місця придбання.
  • Витрати на комунальні платежі (якщо працювати на дому).
  • Вкладення в власне навчання і розвиток.
  • Робота повинна покривати витрати, але безпідставно завищувати ціни не можна, це вірний шлях до втрати клієнтів.
  • Прибутковість бізнесу залежить, в першу чергу, від професіоналізму візажиста і кількості клієнтів.

 

Де вигідніше працювати: на дому або в салоні

Можна працювати в салоні краси, а можна організувати власну студію або кабінет будинку. У кожного варіанту є свої нюанси.

Що отримує майстер макіяжу в салоні краси:

  • Робота в салоні передбачає поділ доходу (від 30 до 50% йде салону).
  • Робота зі своїми матеріалами, або з косметикою салону впливає на відсоток заробітку візажиста. У салоні безпечніше з точки зору взаємодії з незнайомими людьми.
  • Робота в студії також дозволяє розширювати клієнтську базу за рахунок відвідувачів майстрів, які надають суміжні послуги.
  • Розвиток майстра залежить від класу салону і позиції керівництва щодо підвищення кваліфікації персоналу.

Особливості надання послуг make up на дому:

Робота вдома дозволяє самостійно формувати графік, а також виїжджати до клієнтів. Візажист, який працює на себе, сам розподіляє свою навантаження, приділяючи час інших занять. Необхідно правильно оформити робоче місце: купити професійну меблі, організувати освітлення, ізолювати простір від домашніх (чоловіка, дітей, тварин).

Робота на дому не має стелі в заробітку, все залежить від майстерності, кількості клієнтів і нюансів ціноутворення. Але при цьому пошук перших клієнтів викликає більше складнощів, ніж в салоні.

Салон – оптимальне місце для новачка, щоб напрацювати клієнтську базу, набратися досвіду і зорієнтуватися в бізнесі.

 

Навіщо візажиста бізнес-план

Грамотне планування необхідно в будь-якій справі, так як без чітко виробленої стратегії ризики провалу в досягненні мети багаторазово підвищуються.

Бізнес-план початківця візажиста допоможе вибрати напрямок руху, вибудувати концепцію. Якщо майстер вирішує працювати на себе, готова тактика заощадить час і фінансові витрати на розвиток справи. Відсутність плану розвитку призведе до помилок, неузгоджених дій, що позначиться на темпах зростання. Новачки часто починають працювати наосліп, приймаючи клієнтів на дому, знаходячи їх через родичів і знайомих. Це доречно, але не перспективно. Без стратегії і чіткого плану збільшити прибутковість і розширити базу клієнтів проблематично.

 

Покрокова інструкція зі складання бізнес-плану візажиста

Складання бізнес-плану візажиста на дому або планування створення цілої студії вимагають структурованого підходу.

Незалежно від сфери діяльності і масштабу бізнесу важливо продумати ряд пунктів:

  1. Скласти докладний опис майбутнього підприємства, розписати всі можливі послуги.
  2. Визначити ключові цілі проекту.
  3. Провести комплексний аналіз ринку.
  4. Скласти план досягнення цілей.
  5. Розрахувати кошторис витрат на початковому етапі (з урахуванням стартових вкладень і первинних витрат).
  6. Розписати основні організаційні питання.
  7. Важливо також врахувати і передбачити внутрішні і зовнішні ризики, що впливають на розвиток.

Загальний опис майбутньої компанії

Макіяж як бізнес може існувати самостійно, або в складі послуг салону краси або студії. Детальний опис всіх дій на етапі планування допоможе не тільки структурувати бачення, але і виявити сильні і слабкі сторони проекту. В даному розділі слід описати: масштаб проекту; місце розташування (місто, район, вулиця); характеристики приміщення; необхідність оренди і ремонту; перелік пропонованих послуг. Якщо розглядати майстра, що працює на дому, то спектр його послуг не повинен обмежуватися одним макіяжем. Робота бровістом, стилістом або косметологом дозволяє розширити клієнтську базу, і зробити дохід постійним, а не сезонним.

При бізнес-плануванні повноцінного салону краси список послуг ширше.

Тут важливо розписати все докладно, побачити потенційні шляхи зростання, розвитку, виявити свої конкурентні переваги, а також своєчасно виявити помилки в попередньої стратегії.

Визначення цілей проекту

Мета проекту треба прописати в бізнес-плані максимально чітко. Від цього залежить все подальше планування. Якщо помилитися на цьому етапі, все решта можна вважати марними.

Для точного формулювання потрібно оцінити і розписати:

Масштаб бізнесу.

Терміни запуску в роботу.

Ліміти фінансових вкладень.

Первинну аудиторію.

Тимчасові рамки виконання завдань з урахуванням збору пакету необхідних документів. Простіше кажучи, в бізнес-плані послуг візажиста потрібно прописати мету (відкриття студії або кабінету для отримання певного прибутку) і намітити шляхи її досягнення. План дій із зазначенням термінів – це необхідна умова грамотного розвитку.

Аналітика

Ринок б’юті-послуг зараз дуже насичений. Перед виходом на нього варто розуміти, що доведеться зіткнутися з високою конкуренцією. Щоб оцінити свої сили в конкурентній боротьбі необхідно провести аналіз ніші за такими параметрами: вивчити конкурентів, їх нововведення і акції; зібрати інформацію про попит та пропозицію в області візажу в вашому районі; вивчити потреби потенційних клієнтів; дізнатися про зміни законодавства; визначити тренди в області косметики і макіяжу, промоніторити поява новинок. Подібний аналіз необхідний не тільки на етапі створення бізнес-плану, а й в ході роботи. Важливо регулярно оцінювати обстановку і вчасно підлаштовуватися під зміни.

 

Опис способів досягнення цілей

Важливо визначити цілі, але ще важливіше спланувати дії для їх досягнення. Неприпустимо втрачати час на необдумані кроки, упускати клієнтів і робити помилки. Кожен професіонал повинен знати: хто його основний клієнт (ЦА); з якою косметикою він буде працювати; які види послуг він буде надавати; яка ціна на послуги оптимальна для заходу в новий бізнес; як швидко він може підвищувати вартість своїх послуг; які рекламні дії будуть зроблені на перших етапах. По кожному з цих пунктів бажано визначити кілька варіантів досягнення мети, щоб завжди був запасний план на випадок, якщо щось піде не так. Важливо створити і підтримувати імідж, будувати взаємини з клієнтом, продавати якісні послуги.

Маркетингова стратегія

Маркетингова стратегія дозволить не тільки яскраво вийти на ринок, але і завоювати відчутну його частку. Допомога професійного маркетолога дозволить правильно розробити ключові кроки: продумати перші (стартові) бонуси для потенційних клієнтів; організувати рекламу в друкованих виданнях або Інтернеті; створити профілі в соціальних мережах; зробити власний сайт і почати його просування; продумати програму лояльності для постійних клієнтів. Завдання маркетингу – вибудувати правильний шлях для клієнтів від знайомства з вашим бізнесом до покупки послуги. Іноді на старті досить грамотно оформити профілі в соціальних мережах, а в інших випадках ефективним ходом буде роздача листівок.

Головне завдання маркетолога – не витрачати рекламний бюджет даремно, а максимально ефективно його використовувати. Для оцінки ефективності маркетингу слід використовувати сучасні програми для салонів краси. Вони дають можливості бачити як і які клієнти відреагували на рекламну кампанію, оцінити вкладення і виручку з кожної кампанії, сегментувати клієнтів за різними параметрами від статі і віку до переваг в процедурах, розсилати повідомлення клієнтам в автоматичному режимі по дотриманню тих чи інших умов.

 

Прайс-лист

Теплова карта прайс-листа. Інформація, яку ви не знайдете ніде! Алгоритм, що межує з бізнес-планом, дозволить вам створити працюючий прайс і підняти продажі Етапи формування переліку послуг Покроковий алгоритм Завантажити фони для прайс-листа Підходять для високоякісного друку Красивий прайс онлайн і офлайн Підбірка порад і Лайфхак Прайс-лист салону Прайс-лист перукарні Шаблон прейскуранта Готовий документ, потрібно тільки заповнити Вплив кольору на рішення клієнта

Будь-яка сфера послуг повинна мати чіткий прайс-лист, де клієнт бачить, скільки буде коштувати та чи інша послуга. Фактори, що впливають на ціну: регіон надання послуг; рівень професіоналізму; якість матеріалів. На самому початку кар’єри можна тримати ціни на рівні собівартості. Або взагалі працювати за символічні 300-500 рублів за образ. Це дозволить залучити клієнтів і завоювати їхню довіру. Занадто низькі ціни не окуплять витрати на матеріали, і знецінять працю майстра.

Щоб точно розрахувати собівартість своїх послуг необхідно врахувати всі понесені витрати на створення образу. Досконально вирахувати вартість витрачених косметичних засобів навряд чи вийде, тому доведеться робити обчислення приблизно. Вартість трудовитрат – теж величина відносна, так як визначається майстром самостійно (можна брати за основу середні розцінки по галузі). Майстерність згодом зростає, ціни також повинні повзти вгору

. Збільшувати розцінки потрібно поступово, щораз додаючи по 200-300 рублів за послугу. Середня ринкова ціна за макіяж становить 1500-2000 рублів. Фахівці сходяться на думці, що кінець року – найкращий час для анонсу та збільшення цін, в цей період зміни сприймаються легше. У роботі з людьми дуже важливо розуміти їх психологію.

 

Фінансовий план

Для побудови фінансового плану на підготовчому етапі враховують такі статті витрат: Мита і збори, необхідні для оформлення дозвільної документації. Це особливо актуально при роботі візажистом-косметологом. Витрати на підготовку приміщення, ремонт або перепланування. Закупівля меблів, обладнання, витратних матеріалів. Установка і монтаж обладнання.

Підбір персоналу (якщо мова йде про повноцінний салоні, а не кабінеті на дому). Рекламна компанія. Крім разових вкладень, майстер або салон нестимуть щомісячні витрати, які теж потрібно врахувати у фінансовій частині плану.

Орендна плата, якщо приміщення не у власності. Заробітна плата, якщо розглядати студію, салон. Оплата комунальних рахунків. Плата за ведення бухгалтерії (для салону, студії). Вкладення в рекламу. Оплата вивезення сміття. Закупівля косметики і інструменту. Це основні статті витрат.

При складанні кошторису не можна не враховувати ризики, наприклад, підвищення цін постачальником, збій в доставці або сезонне зниження попиту. Підсумкові цифри залежать від місця розташування салону або кабінету (місто, район), в різних регіонах вартість може суттєво відрізнятися.

Після отримання орієнтовної суми витрат важливо скласти дохідну частину плану, щоб зрозуміти, наскільки бізнес буде прибутковим і як скоро окупляться вкладення. Для цього необхідно прописати всі дохідні статті. К

рім безпосередньо послуг з макіяжу, візажист може продавати свої знання (наприклад, організація майстер-класів), надавати супутні послуги (оформлення брів, вій, підбір зачіски, фотозйомка і т.д.).

 

Організаційні моменти

організаційні питання, які потребують вирішення на етапі планування: вибір району для ведення бізнесу; пошук і оренда приміщення (якщо немає відповідного у власності, важливо укладати договір на тривалий термін); організація ремонтних робіт в приміщенні; отримання дозволу пожежних і санітарних служб; отримання ліцензії (якщо це потрібно, наприклад, для кометологіі-візажиста). При виборі приміщення завжди враховують прохідність, транспортну доступність і наявність конкурентів поблизу.

Важливим етапом є реєстрація ІП або ТОВ, вибір залишається за візажистом. Багато майстрів працюють як фізичні особи, що обмежує можливість зростання і розвитку. Якщо майстер збирається надавати косметологічні послуги, то він повинен пройти процедуру ліцензування своєї діяльності. Очевидно, що на перших кроках буде багато паперової тяганини в реєстрації бізнесу.

 

Секрети успішних візажистів

Віоланда Браун, візажист з Омська, рекомендує серйозно поставитися до навчання і старту. Основні тези майстра зводяться до наступного: Важливо знайти грамотного вчителя, пройти навчання. На перших етапах не буде великого заробітку, тому потрібно правильно спланувати доходи і витрати. Не можна відмовлятися від взаємовигідної співпраці з фотографами і представниками інших суміжних професій, так напрацьовується портфоліо. Приклади робіт – це візитна картка будь-якого майстра макіяжу. Потрібно постійно вчитися, вдосконалюватися і освоювати нові навички. Тільки так візажист зможе вирости в своїй ніші. Віоланда звертає увагу на те, що стартовий набір косметики може обійтися в 30 тис. Руб. і більше, тому облік своїх коштів необхідний, щоб не розоритися. Лариса Чівліклі (інститут краси Сенсаві, головний візажист), розповідаючи про своє навчання і кар’єру, робить акцент на тому, що потрібно постійно бути в курсі того, що відбувається в б’юті-сфері, відвідувати майстер-класи, не упускати можливості дізнатися щось нове. Для початківців візажистів Лариса радить набратися великого терпіння і практики. Для початку потрібно зрозуміти, в якому напрямку ви хочете йти. Без чіткого плану і бажань складно рухатися в потрібному напрямку.

(1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

04.05.2021
Бізнес-план – фундамент успіху для візажиста
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова пошта (доставка безкоштовна по Україні)Доставка за адресою (доставка безкоштовна по Україні)





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на карту ФОП (ФОП Датченко О.О. 5169 3305 1250 8182)






        ×
        ×