Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Бізнес на нігтях: як почати заробляти на нігтьовому сервісі

ГоловнаБлог — Бізнес на нігтях: як почати заробляти на нігтьовому сервісі

Велика конкуренція в сфері краси вимагає відповідального підходу навіть до самих незначних дрібниць. Розглянемо, з чого почати справу, щоб перетворити його в успішне підприємство.

 

Які особливості має бізнес: з чого почати новачкові

Основа роботи невеликих залів схожа з функціонуванням великих салонів краси. Різниця полягає в обмеженою спеціалізації. Найбільш часто почати вирішуються фахівці, які працювали майстрами в великих залах і оволоділи всіма тонкощами ремесла на ділі. Правильний старт може зробити вузькопрофільний зал досить конкурентоспроможними. Про це свідчить світова практика. Студії, в яких працюють не більше десяти майстрів, поширені в багатьох країнах і є прибутковою справою.

Майстри порівнюють подібні кабінети з кав’ярнями. Наприклад, чашку доброї кави можна замовити і в дорогому ресторані, але справжні любителі віддадуть перевагу маленьку, затишну кав’ярню, в якій їм запропонують великий вибір напоїв і приготують їх у фірмовому стилі.

 

З чого почати: вибираємо формат

Класичний салон з надання послуг користується значною популярністю. Щоб впевнено почати, можна зробити акцент на бренд або імені головного титулованого фахівця, який став відомим за рахунок своєї кваліфікації і майстерності. Nail-кабінет.

Можна почати на території діючого спортивного центру, спа-кабінету на умовах договору оренди приміщення. Існуюча клієнтська база цих закладів є одночасно плюсом і мінусом. Відвідувачі забезпечують хорошу прохідність, але, на жаль, потенційні клієнти без абонемента не можуть почати користуватися його послугами.

Студія нігтьового дизайну. Підтримувати високий рівень студії можливо тільки при наявності кваліфікованого персоналу. Знайти майстрів відповідного класу складно, а оплачувати їх роботу затратно.

Місце в торговому центрі, або nail-бар. Стає все більш актуальним в світлі останніх тенденцій. Акцент робиться на те, що відвідувачі торгових центрів – це люди, які піклуються про себе і про свій зовнішній вигляд. Наприклад, жінка йде в магазин за новим платтям, кидає скороминущий погляд на вивіску nail-бару, і раптом її осяває думка, що непогано було б привести нігті в порядок і покрити їх лаком, який за кольором підійшов би до нового образу. До позитивних моментів можна віднести те, що потрібні порівняно невеликі витрати, щоб почати бізнес.

Недоліками є: відсутність постійної бази клієнтів і умов для належної стерилізації обладнання, що додає складнощів для фахівця і може відлякати клієнта.

Nail-кабінет на дому. Найбільш бюджетний спосіб почати. Виручка обмежується тільки завантаженістю майстра. Слабким моментом є проблема залучення цільової аудиторії. Непросто переконати клієнтів прийти в будинок до невідомому фахівця. Особисті рекомендації для даного формату – основний метод залучення клієнтури.

Пересувний салон. Розрахований на приїзд фахівця додому. Може існувати автономно або входити до переліку послуг стаціонарного студії.

 

Як почати: покрокова інструкція

Крок 1. Аналізуємо ринок і вибираємо приміщення.

Перш ніж відкрити справу, вирішите, де ви хочете створити зал. Є багато варіантів: взяти в оренду автономне приміщення, зняти невелику площу в торговому або бізнес-центрі або зайнятися підприємництвом в домашніх умовах. Якщо ви сильно обмежені в грошах, то підходить варіант на дому. Вам не потрібно оплачувати оренду, це значно заощадить гроші. При виборі місця роботи необхідно надавати значення таким факторам: Вивчіть місця максимального скупчення людей. Це, можливо, торговельні, бізнес-центри, інші багатолюдні майданчика.

Найбільш вигідно, щоб люди, що знаходяться поруч з місцем відкриття, мали на меті розпочати піклуватися про себе: одягатися, займатися спортом, брати участь в розвиваючих тренінгах і т. П. Не потрібно відкривати зал недалеко від автосалонів, в спальних районах, близько майстерень по обслуговуванню авто, магазинів будматеріалів і т. д. Ідея відкритися поруч з існуючим конкурентним залом має плюси і мінуси.

Переваги: ​​ймовірність переманити клієнтів, недоліки – необхідність застосування додаткових і більш привабливих засобів залучення відвідувачів по відношенню до конкурента. Створення залу в діючому салоні – теж чудова ідея. У такому варіанті цільова аудиторія клієнтів буде бездоганною для формування бази. Потрібно зрозуміти, де буде знаходитися майбутній зал – це найважливіший фактор. Визначте коло цільової аудиторії (на кого орієнтований зал – платоспроможний середній клас, молоді люди і т. Д.). Оцініть, скільки Nail-залів в цій зоні. Пройдіться по ним, виділіть переваги і недоліки і знову проведіть аналіз своєї концепції. Неодмінно переконайтеся в тому, як сильно навантажені салони. Спробуйте записатися на прийом до майстра, щоб переконатися, наскільки складно або легко це зробити.

Приміщення, де буде розташовуватися кабінет, має відповідати нормам СанПіН. Для розміщення одного фахівця потрібно 6-10 кв. метрів площі, а також знадобиться місце під стійку адміністратора, туалет і, якщо буде можливість, окреме приміщення, де співробітники зможуть обідати. Якщо зал розрахований на роботу 3-4 фахівців, то площа приміщення буде в середньому близько 40-50 кв. м. Ціна оренди за 1 кв. м – 500-1500 рублів (залежить від місця і може становити близько 30 кв. м.

Оренда точки в торговому центрі з розрахунку площі буде коштувати дорожче, але і місця знадобиться менше – не більше 7-10 кв. м. У підсумку ціна на оренду буде значно змінюватися в залежності від тарифів, які призначені даними торговим центром, і за дуже приблизними підрахунками буде перебувати в діапазоні від 30 тисяч до 100 тисяч рублів. Дорогий ремонт із застосуванням дизайнерських рішень в приміщенні робити необов’язково. Безперечно, повинна бути чистота, охайність , хороше освітлення і присутність загального стилю. Маленький косметичний ремонт вийде ще в 50-150 тисяч рублів, з розрахунку 1500 рублів за 1 кв. м.

Приміщення має відповідати нормам пожежної охорони і вимогам санепідемстанції. Для отримання позитивного висновку від санепідемстанції потрібно легітимний договір на оренду площ.

 

Крок 2. Визначаємо перелік послуг.

Зазвичай надають такі послуги: сервіс по догляду за нігтями і шкірою рук: різноманітні техніки манікюру, скраби, маски, харчування, обгортання, захист і зволоження; дизайн: покриття лаком, гель-лаком за допомогою різних технік, в тому числі з нанесенням стразів і використанням художнього розпису; педикюр; зміцнення і моделювання нігтів із застосуванням гелю, акрилу і т. д.

Конкретні види послуг, залежать від: оснащеності кабінету (наприклад, для формування візерунків необхідно спеціалізоване обладнання); компанії-постачальника, яка пропонує витратні компоненти, особливі види догляду та дизайну; рівня кваліфікації співробітників (головний фактор); побажань бізнесмена. Найкращий варіант призначення цін в такому форматі – порівняльний підхід.

На перших порах, щоб залучити цільову аудиторію, можна призначити ціни дещо нижчі, ніж у розрекламованих конкурентів, або, навпаки, якщо є дані припускати, що рівень кваліфікації майстрів може відразу забезпечити якість послуг, варто запропонувати ціни більше і таким чином позначити свій зал як заклад престижного рівня. У всякому разі, цей момент вимагає індивідуального підходу.

Спеціаліст протягом робочого дня може обробити близько 4-5 клієнтів. Середня ціна надання послуг одній людині – 1 тисяча рублів. У великих населених пунктах дана сума може бути і значніше. За робочий день виручка фахівця виходить від 4 до 5 тисяч рублів. Виходячи з цього, місячна виручка з одного майстра буде від 80 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Крок 3. Збираємо необхідні документи. Потрібно віддавати собі звіт, що чим менше розмір студії до відкриття, тим зручніше реєструвати власника як ІП, а не ТОВ. Це дасть як мінімум дві переваги: ​​індивідуальний підприємець не зобов’язаний брати в штат бухгалтера; власник може користуватися вирученими коштами на власний розсуд. Зареєструвати ІП можна в податковій інспекції або в МФЦ, для цього потрібно скласти і подати заяву про реєстрацію фізичної особи як ІП, держмито для проведення даної процедури – 800 рублів.

Далі необхідно визначитися з режимом оподаткування. На вибір дається три варіанти: патентна система, система спрощеного оподаткування і ЕНВД. ССО передбачає податок 6% від доходу закладу. ЕНВД володіє закріпленої податковою базою, що є привабливим якістю даної системи. Патентна система передбачає оплату патенту на обумовлений період від 1 місяця до 1 року. Щоб вибрати оптимальну систему оподаткування, потрібно враховувати регіон, готівковий або безготівковий характер наданих розрахунків та деякі інші моменти.

Необхідно заздалегідь провести аналіз всіх варіантів і визначити більш виграшний. Потрібно подумати над тим, з якими підприємствами знадобиться підписати договори про співпрацю для подальшої роботи. Необхідно вибрати гарантують постачальників для забезпечення електроенергією, опаленням, вивозом побутових відходів, водою та водовідведенням і т. П. Підписавши один раз ці контракти на обслуговування, можна не згадувати про них довгий час і тільки відслідковувати якість надаваних послуг.

Значний етап – установка пожежної сигналізації. При використанні в роботі легковозгораемие матеріалів наявність даного обладнання обов’язково. Потрібно вибрати організацію, яка має відповідний сертифікат, поставити сигналізацію і підписати договір на поточне обслуговування.

Крім того, варто укласти контракт зі службою в сфері екології, яка проводить лабораторні обстеження в приміщеннях. Не можна почати роботу в студії без наявності вентиляції та кондиціонування.

Потрібно відстежити, щоб на наявне вентиляційне обладнання була відповідна документація, проводилися планові та попереджувальні ремонтні роботи. Для цього радимо укласти контракт на обслуговування системи вентиляції.

Придумайте і зробіть вивіску, без якої не може обійтися жоден зал, а також стенд «Куточок споживача». Ось склад документації, яка повинна розміщуватися на стенді: закон «Про захист прав споживачів»; закон «Про захист прав юридичних осіб і індивідуальних підприємців при здійсненні державного контролю (нагляду) і муніципального контролю»; закон «Санітарно-епідеміологічне благополуччя населення»; правила торгівлі; книга скарг та пропозицій; копія свідоцтва про реєстрацію; копія свідоцтва про постановку на облік в податковому органі.

Щоб почати бізнес, купувати ліцензію не потрібно. Необов’язкові спеціальні дозволи у фахівців з манікюру. Вони необхідні тим, хто надає послуги епіляції, перманентного макіяжу та інші, які передбачають порушення цілісності шкіри. Такі види послуг прирівнюють до медичних і визначають неодмінна отримання ліцензії.

 

Крок 4. Купуємо обладнання та матеріали.

Якісне оснащення студії – це запорука вашої доброї репутації, внаслідок цього не бажано купувати перше-ліпше чи найдешевше. Шукайте постачальників, які ставляться до своєї роботи відповідально і зарекомендували себе на ринку. Почати можна з дрібнооптових закупівель матеріалів у різних компаній. Таким чином ви можете особисто вибирати те, що вважаєте за оптимальним. Щоб успішно розпочати бізнес, якщо вам дозволять фінанси, то, крім типового набору інструментів і компонентів, купіть сучасне обладнання.

Наприклад, не зайвим буде придбання манікюрною витяжки. Що це таке? Часто під час процедур у клієнтів з’являються скарги на дискомфортні відчуття, нездужання, які можуть виникнути після проведення процедур з використанням деяких компонентів (ацетон, акрілат і т. П.). Витяжка поглинає пари і допомагає впоратися з цим завданням.

Не зайвим буде і принтер. Навіщо він потрібен? У принтері є набір візерунків, кожен з яких він за короткий час може відтворити на нігтьову пластину. У цьому пристрої, як правило, встановлюється камера, а також система розшифровки параметрів нігтя. Тому малюнок наноситься легко і точно. Вартість принтера складе приблизно 1,5 тисячі доларів. Навіть при середній завантаженості цей пристрій окупиться мінімум за один місяць.

 

Крок 5. Набираємо персонал.

При виборі фахівців орієнтуйтеся на що мають значний досвід роботи, отримували нагороди в змаганнях в цій області. Не слід брати кращих співробітників. Неприємний запах може стати причиною відмови клієнта від послуг. Зазвичай заробіток майстра становить 50% від виручки, а друга частина дістається підприємцю. Для того щоб заощадити, бізнесмен може сам вести бухгалтерію або виконувати функції адміністратора.

Відшукати працівників можливо через агентство з підбору персоналу, помістивши оголошення на тематичних ресурсах і в соціальних мережах. Ще можна «перетягнути» майстра з іншого залу, запропонувавши йому більш хороші умови праці та високу заробітну плату.

 

Крок 6. Починаємо просувати справу.

Для того щоб про відкриття студії дізналося якомога більше людей, її потрібно рекламувати усіма можливими способами. Для цього підійде: роздача буклетів; створення оголошень в засобах масової інформації; створення в соцмережах групи; розміщення над входом привабливою вивіски; створення грамотного сайту.

Прекрасним способом реклами проявило себе проведення різних акцій і конкурсів. Для постійної клієнтури слід створити систему знижок та інших програм лояльності. Непогану рекламу для студії можуть зробити і фахівці, що працюють в закладі, беручи участь в різних конкурсах і здобуваючи перемоги в них.

На початку роботи рекламні акції повинні здійснюватися з регулярною активністю. Потім, коли у студії буде напрацьована репутація, головними джерелами піару стануть рекомендації клієнтів, тобто почне працювати сарафанне радіо.

 

Чи вигідний бізнес на дому

Беручи до уваги бажання ймовірних відвідувачів, це навряд чи стане ризикованою інвестицією. Професіоналізм і мистецтво в справі впливають на популярність і популярність майстра. Щоб досягти значного підйому, майстер повинен любити свою справу, винахідливо й творчо підходити до реалізації задуму. Пам’ятайте, без індивідуального і креативного відношення до справи ви не зможете почати розвивати свою діяльність. Необхідно заробити репутацію і зробити все, що від вас залежить, для створення широкої клієнтської бази.

Почати з малого, поступово нарощуючи темп і обсяг роботи з доцільним використанням власних можливостей.

Розберемо типовий приклад, як відкрити справу людині, що не володіє навичками в цій галузі. Почнемо з теоретичної бази та її застосування. Вирішуйте завдання по мірі їх надходження, проведіть аналіз, з чого почати сервіс в домашній обстановці, як зробити перший крок і привести своє підприємство до успіху. На навчання і отримання першого досвіду роботи доведеться витратити певні кошти. Зазвичай курси тривають два тижні і обходяться орієнтовно 10 000 рублів. Навчання обгрунтованому майстерності триває кілька місяців і коштують від 30 000 рублів.

Освоївши необхідні навички, потрібно почати долати підготовчий етап і покращувати особистий досвід. Немає сумнівів, що вдосконалюватися можна і в домашній обстановці, але майстри радять знайти в залах вашого населеного пункту постійне робоче місце. У манікюрному кабінеті, виконуючи послуги під наглядом досвідчених фахівців, крім щоденної практики ви заробите відома майстра і отримаєте перших клієнтів, які можуть дозволити собі даний вид послуг. Це стане хорошим стартом.

Щоб почати прибутковий бізнес для надання послуг на дому, недостатньо отримати лише медичну книжку, майстру потрібно відкрити ІП і вибрати спосіб оподаткування. Найпоширеніші варіанти оподаткування: УСН, ЕНВД або патентний. У нашому випадку більш вигідний шлях – придбання патенту.

Почати справу в домашніх умовах, відповідне переліку необхідних вимог СЕС, буде непросто, знадобиться сертифікація вашого підприємства. Зверніть увагу, для отримання санітарної документації потрібно сформувати спеціальний пакет паперів. Крім акту СЕС про відповідність робочого місця, необхідно отримати висновок на вид діяльності, оформлене в Росспоживнагляді.

Також виникне потреба закупити і поставити на облік ККМ. Час на оформлення документів зазвичай займає більше місяця. Для роботи в домашніх умовах під міні-салон в квартирі треба визначити ізольоване приміщення. Щоб його професійно оснастити, необхідно поставити стіл для майстра, де будуть знаходитися прилади для сервісу, і обладнати полички для допоміжних матеріалів.

Ідеальним рішенням вважається почати показувати відвідувачам всі колекції і набори, що дає можливість підбирати найкращий варіант манікюру. Для дезінфекції та стерилізації інструментів готується спеціальне місце. Для роботи на запрошення клієнтів найкраще придбайте: складаний міні-стіл зі зручним чохлом, саквояж для інструментів і матеріалів. Щоб допомогти клієнту з вибором дизайну, заведіть альбом з фотографіями своїх робіт і нових зразків. Почати справу без витрат неможливо.

Основною статтею витрат стане покупка спеціального обладнання: ультрафіолетової лампи для дизайну нігтів, апарату без використання ріжучих інструментів, наборів для стерилізації. Устаткування переважно купувати високої якості з довгостроковістю в експлуатації, що стане відмінним вкладенням в перспективу. Необхідно сформувати індивідуальний комплект високої якості і міцності, що складається з лопаток, скальпелів, кусачок, пилок, щипців, ножиць. Подбати про закупівлю вживаних речовин: шелаку, кислотної або безкислотній грунтовки, лаків, гелів, деталей для подовження нігтів і антисептичної рідини. Витрати на персональний комплект, спеціальне обладнання та приємним речовини обійдуться приблизно в 70 000 рублей, щомісячне комплектування запасу – близько 10 000 рублів.

Максимально ефективно почати допоможе просування за допомогою інтернету. Широкодоступними рекламне оголошення робіть простим з зрозумілим описом, додаванням фотографій і малюнків із зразками своїх робіт.

Коли кількість клієнтів збільшиться і попит на послуги почне перевищувати вашу працездатність, необхідно почати розширюватися. І, можливо, виходити на рівень невеликого кабінету або експрес-майстерні.

 

Як почати справу, з огляду на можливі проблеми і складності

Підприємець може виявитися в суперечливих ситуаціях. Виділимо деякі з них. Відсутність кваліфікованого персоналу. Щоб вибрати і підготувати співробітників необхідно час і терпіння. Ризик втрати клієнтської бази внаслідок звільнення майстра.

Відомий майстер, всупереч всім зусиллям власників, нерідко прив’язує відвідувача до себе, а не до залу. Пробуйте почати залучати відвідувачів асортиментом послуг, відстежуйте модні тенденції, укладайте довгострокові договори з майстрами і заохочуйте їх за працю. Впорядкованість робочих місць, психологічний комфорт – все це робить співробітників щасливими, а справа процвітаючим. Висока конкуренція на тлі зростаючого ринку також може привести до втрати клієнтів. Конкуренція – стимул почати майстерно використовувати модні тенденції і боротися за нових відвідувачів.

Чи не в тренді. Розвивається ринок змушує майстрів безперервно орієнтувати свою діяльність на відповідність потребам клієнтів, що призводить до виникнення додаткових фінансових вкладень. Ризик втрати репутації в разі помилки майстра. Ніхто не застрахований від помилок, але незадовільна робота фахівця стане негативною репутацією студії. Необхідно почати ділитися досвідом майстерності, підвищувати кваліфікацію в роботі, гранично уважно стежити за бездоганним обслуговуванням клієнтів, дотримуватися дезінфекцію інструментів і застосовувати якісні антисептичні засоби.

(1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

04.05.2021
Бізнес на нігтях: як почати заробляти на нігтьовому сервісі
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова пошта (доставка безкоштовна по Україні)Доставка за адресою (доставка безкоштовна по Україні)





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на карту ФОП (ФОП Датченко О.О. 5169 3305 1250 8182)






        ×
        ×