Содержание статьи:
Якщо ви все-таки зважилися почати свою справу і відкрити салон краси або перукарню, вам звичайно може бути досить мати своїх постійних клієнтів, які у типу сарафанного радіо принесуть вам трохи нових клієнтів, але все ж для того, щоб ваша перукарня могла конкурувати з безліччю інших салонів, тут вже знадобиться більш серйозна рекламна компанія.
Саме реклама буде працювати на вашу успішність, і правильна реклама однозначно підніме ваші доходи.
Насправді немає нічого страшного в темі реклами власного бізнесу краси. Така тема близька кожній жінці і ваше завдання просто красиво і гармонійно нагадувати їй про те, що пора знову звернутися до перукаря і чому саме ваша перукарня підходить саме їй.
Якщо не серйозно ставиться до організації реклами своєї перукарні, то можна просто не отримати ніякого позитивного результату. Дуже важливо враховувати всі фактори, описані раніше, і правильно підібрані маркетингові пропозиції допоможуть вам бути завжди на висоті.
Для складання тексту для поста і оголошення з надання перукарських послуг не потрібно дуже мудрувати і розписувати високі фрази про якість, і професіоналізм майстрів, варто чітко і просто описати всі ваші пропоновані послуги. Варто також вказати цінову політику вашої перукарні, також якщо говорити про матеріали, варто в двох словах описати перевіреного виробника.
Дуже хороший варіант завжди вказувати про знижки або акціях у вашому салоні, це дуже приваблює клієнтів отримати послугу і заощадити.
Саме оголошення має складатися з:
Якщо у вас вийде привернути увагу першими фразами, то клієнт обов’язково буде читати далі, тому теж не забуває вказувати контакти вашої перукарні.
При складанні заголовка варто не забувати про дуже яскравих фраза, які також можуть стимулювати кожну жінку до дії, і таким же чином зацікавить її погляд надалі.
Без фотографій на своїх сторінках в соціальних мережах, так і на самій будівлі перукарні просто неможливі. Варто, звичайно підійти до цього питання дуже серйозно, адже по суті це є ваше обличчя, яке бачать клієнти, проходячи повз салону, або заходячи на вашу сторінку в інтернеті та на сайті.
Соціальні сторінки найкраще постійно підігрівати новими фотографіями, які реально зроблені вашим клієнта, це дуже хороший рекламний хід, до того ж, сам клієнт буде коментувати свою ж новою зачіску тим же привертаючи увагу всіх відвідувачів вашої сторінки.
Відгуки чимало важливий внесок в вашу рекламну компанію, так по суті сарафанне радіо працює завжди, і тим більше якщо це реальна робота перукаря, яку коментує сама клієнтка. Звичайно відгуки можуть бути і негативні, тому варто врегулювати всі спірні питання з клієнтами, щоб уникнути негативної реклами.
У будь-якій сфері діяльності, кожного клієнта важливо мати гарантії, що надаються. Тому варто обов’язково вказувати в рекламних постах і текстах гарантії вашому, які будуть надані вашим майбутнім клієнтам.
Багато хто думає, що обіцяти клієнтам повернення грошових коштів або компенсації за неякісні послуги можуть принести збитки вашої перукарні. Насправді це далеко не так, оскільки такі випадки далеко не часто відбуваються і навіть якщо так трапляється, то витрати мінімальні. Але переконати клієнта в тому, що він може розраховувати на будь-яку допомогу у вирішенні спірних питань, це дуже хороший рекламний хід. Також якщо ви будете гарантувати, що ваші все умова самі унікальні, то однозначно привернете увагу.
Не бійтеся описувати вашу людяність, яка не дасть вам залишити в біді кожного клієнта, який звернувся в вашу перукарню.
Враховуйте всі нюанси реклами вашої перукарні і не бійтеся показувати гідності, які безсумнівно зацікавлять ваших клієнтів.
Для розвитку будь-якого бізнесу просто необхідна реклама в різноманітних формах. Ефективна реклама буде як онлайн в соціальних мережах, так і зовнішня банери, оголошення. Дуже важливо сам текст і опис все послуг в доступній та зрозумілій формі, для кожного клієнта.
Вибір фотографій дуже відповідальний момент. При виборі не варто віддати перевагу більш спокійних фото моделей, в якій кожна ваша майбутня клієнтка могла пізнати себе, і приміряти модний образ і заглянути в вашу перукарню. Якщо фотомоделі буде занадто зухвало виглядати, це може відлякати потенційних клієнтів.
Безперечно заголовок оголошення повинен привернути увагу і зацікавити вашого клієнта прочитати всю інформацію до кінця. Не варто бояться фраз, які можуть бути зухвалими і стимулювали до дії.
Оформляючи оголошення варто звертати увагу на текст, який ви вкладаєте в нього. Для ефективної реклами варто все-таки включити вартість послуг. Ще дуже працює, коли ви вказуєте ціни зі знижками і акціями.
Залишити відповідь