Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Найпопулярніші хештеги в Instagram: все що потрібно знати

ГоловнаБлог — Найпопулярніші хештеги в Instagram: все що потрібно знати

Хештеги в Instagram – один з найдієвіших способів розкручування свого аккаунта і абсолютно безкоштовний. Щодня сотні користувачів відкривають для себе нові акаунти, фото і теми, на які не були підписані за допомогою пошуку контенту через теги. Найпростіше, що може зробити кожен блогер для розкрутки свого аккаунта – розставити релевантні теги під постом. Але, недостатньо просто скопіювати набір популярних тегів з загальнодоступного списку. Ми розповімо, що потрібно знати про роботу тегів в Instagram і як вони впливають на розкрутку аккаунта.

Хештеги в Instagram і що вони дають

Тегом вважається будь-яке слово зі знаком #, яке ставиться під фото. Пошук по тегам здійснюється наступним чином:

  • введення слова в рядку пошуку;
  • натискання на хештег під будь-яким фото.

Вручну найчастіше забиваються короткі слова – мода, стиль, взуття, кішки, квіти інші. Набирати довгі слова на смартфоні майже ніхто не буде, людям просто лінь. Саме тому велика ймовірність, що користувачі прийшли до вашого фото просто перейшовши до загальній стрічці постів. І дуже важливо виділитися на цьому тлі. Тому рекомендується ставити під постом використовувати і короткі, і довгі теги.

Використовуємо популярні теги

У мережі досить сервісів і програм, які працюють автоматично в онлайн-режимі, тому дізнатися список найбільш популярних тегів не складає особливих труднощів. Але, навіть в такому випадку рекомендується прочитати список і використовувати тільки окремі теги.

Верхні позиції займають найпопулярніші теги, вони знаходяться в топі списку всього кілька хвилин, але у вашому випадку не принесуть успіху, так як фото відразу потоне серед тисячі подібних.

З обережністю варто ставитися до таких тегам, як «likes», «beautiful» або «follow», особливо якщо не мають нічого спільного з вашим постом. Передплатників не додасть, якщо ви будете маніпулювати тегами і використовувати слова, що не мають відношення до реального фото. Це правило особливо актуально для тих, кому в першу чергу важлива продаж послуг, так як аккаунт потребує високої залучення з боку.

У позитивному результаті ви отримуєте більшу кількість передплатників, збільшену конверсію аккаунта і збільшення продажів. Головне, підібрати релевантні теги.

Як створити і використовувати релевантні теги

Релевантними вважаються ті теги, які передають сенс посту. Основний пошук можна здійснити перегорнувши пропозиції інстаграмма з пошуку конкретного тега. Спробуйте використовувати позначку регіону, наприклад # київ. Можна використовувати навіть схожі за змістом теги, досить просто перегорнути список схожих і підписатися на них. Додатково вивчіть акаунти ваших конкурентів, щоб подивитися які фото збирають найбільшу кількість лайків.

При постінге використовуйте не більше 10 тегів для кожного фото, в іншому випадку модерація може відстежувати такі публікації і відправляти бан. Всього кілька зусиль при створенні тегів і ваш пост приверне нових передплатників.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

15.06.2020
Найпопулярніші хештеги в Instagram: все що потрібно знати
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Название:
      Цена:
      Мощность:
      Цвет:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова поштаДоставка за адресою





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на картку ФОП